Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg trykket inn feil PIN kode og trengte PUK. Fikk rask og hyggelig hjelp av (Anonym) 👍
Så fint å høre at du fikk god hjelp, Mette ! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale. Hilsen Mads i Phonero.
Rask og riktig service. Veldig bra. Hyggelig dame også👍
Så hyggelig å høre, Trond ! Tusen takk! Vi setter stor pris på din tilbakemelding 😊 Hilsen Mads i Phonero
Fungerer veldig bra, har dekning på steder jeg ikke hadde dekning med annen operatør. Ved bytte av abonement var portering tidlig i mnd, litt dumt igrunn ettersom jeg da fikk regning fir samme mmd av 2 operatører, Men jeg ringte Kundeservice Phonero på tlf 04500 og fikk snakka med (Anonym) som ordna opp med en gang så jeg blei fornøyd og fortsetter mitt abonement his Phonero, Tross et kunstig pristilbud fra forrige operatør. Det er jo begrensa hvir ofte en orker å bytte simkort og styre med det også. Ha ei riktig god påske :-)
Så hyggelig å høre, Øystein! Tusen takk! Vi setter stor pris på din tilbakemelding 😊 Hilsen Mads i Phonero
God service, lett å komme i kontakt med. I tilegg så sender de ofte ut noen goder som eks. ekstra data.
Så hyggelig å høre din opplevelse med oss, Ann ! Tusen takk for at du deler din erfaring 😊 Hilsen Mads i Phonero.
Rask hjelp. Veldig «på». Kort ventetid ved alle henvendelser
Så hyggelig å høre at du er fornøyd, Per ! 😊 Tusen takk ! Vi skal sørge for at det fortsetter slik! Hilsen Mads i Phonero.
Jeg er kjempefornøyd med Phonero. Kundeservicen er rask og hjelpsom, dekningen er veldig god, og prisene er konkurransedyktige.
Så hyggelig å lese omtalen, Hussein! 😊 Tusen takk! Det er bra å høre at du er fornøyd og vi vi skal sørge for at det gode samarbeidet fortsetter. Hilsen Mads i Phonero.
Enkle å få tak i. Løser problemet raskt. Alltid hyggelige
Tusen takk for hyggelig omtale, Andreas! Vi skal sørge for at det fortsetter slik 😊 Hilsen Mads i Phonero.