Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Alltid lett å få god kvalifisert bistand. Rask respons. Også ved tilbakering. Litt klønete at rollover blir borte ved endring av abonnementstype. Men de gir meg den tapte tollover tilbake hvis jeg ringer og ber om det.
Så hyggelig å lese omtalen din, Harald! Tusen takk 😊 Vi skal sørge for at det gode samarbeidet fortsetter. Hilsen Cecilie i Phonero.
De er når du trenger hjelp. Lett å få hjelp om du ønsker det
Takk for hyggelig omtale, Øistein! 😊 Vi skal sørge for at det fortsetter slik. Hilsen Cecilie i Phonero.
Det funker godt med abbonementet. Litt dyrt i Tyrkia Gjerne vært avtale med Tyrkia
Takk for fin omtale, Hein! 😊 Ta gjerne kontakt på [email protected], så kan vi undersøke om vi har noe som passer for deg. Hilsen Cecilie i Phonero.
Får hjelp med en gang når jeg trenger den. Service er god, fra hyggelig personer.
Så fint å høre at du er fornøyd med servicen! Tusen takk 😊 Vi skal sørge for at det god samarbeidet fortsetter. Hilsen Cecilie i Phonero.
Takk for god og nyttig informasjon om endring av datapakke ifm nye rutiner i hverdagen. Veldig fine innspill til hvordan man unngår å forbruke for mye data ved å slå av mobildataknappen i perioder i løpet av dagen.
Takk for hyggelig omtale Berit! Så fint å høre at du fikk den hjelpen og informasjonen du trengte 😊 Vi håper du blir fornøyd med oss! Hilsen Cecilie i Phonero.
Pågående selgere som ikke legger fram alle vilkår ved salg. Fikk lurt meg til å registrere et tlf nummer jeg ikke er juridisk eier av under min bedrift. Signerte ikke sms avtalen engang. Beskjed fra kundeservice at det ikke er 14 dagers angrerett, og fikk et bruddgebyr på 3000 Kr. Ikke imøtekommende, skylder alt på kunden.
Hei Vi er lei oss for at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Cecilie i Phonero.
Lett å chatte med, får den informasjonen man er ute etter. Hyggelig tone i chatten.
Tusen takk for hyggelig omtale, Fred! 😊 Det er viktig at du får den hjelpen du trenger når du snakker med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.