Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Phonero har markedets beste kundeservice. Vi setter stor pris på snarlige avklaringer, korte beslultningslinjer og veldig fremoverlente, servicemindede kundeveiledere.
Heisann Astrid. Vi er stolte EPSI vinnere av beste kundesenter i bedriftsmarkedet. Din tilbakemelding motiverer oss til å fortsette vårt arbeid for å bli enda bedre. Tusen takk for fin tilbakemelding. Hilsen Christer, Phonero
Grundig og effektiv opplæring av bedriftsløsning på nett. Hyggelig kundeveileder og lettvint forklart.
Hei, Marie. Så bra at dere synes opplæringen var god og grundig. Har dere spørsmål til Bedriftsnett, Din Bedrift eller Ditt Phonero er det bare å ta kontakt for videre bistand. Vi setter pris på din tilbakemelding. Hilsen Christer, Phonero
Fra tid til annen så trenger jeg hjelp. Opplever alltid at kundeservice`n er positive og finner en løsning til meg.
Hei, Arild. Takk for din tilbakemelding, bringer dette videre til kundesenteret. Vi er her om du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero
Phonero er greit på mange måter, men service er varierende og grensenittet til administrasjon/sentralbord-løsningene trenger oppfriskning – er langt i fra intuitivt nok slik det er nå. Totalt sett bruker vi Phonero ennå og ser ikke særlig fortrinn hos noen av konkurrentene.
Heisann. Så bra at dere totalt sett bruker Phonero! Vi jobber alltid for å bli bedre og din tilbakemelding er viktig for oss. Vi ønsker gjerne å hjelpe dere med deres sentralbordløsning og tilpasse deres løsning til deres behov. Vi tar også gjerne mot innspill til hva du mener trenger oppfriskning og eventuelt også nye funksjoner. Send oss gjerne en epost på [email protected], legg ved navn og nummer. Hilsen Christer, Phonero
Rask svar på telefonhenvendelse. Problemet jeg hadde ble løst der og da.
Hei, Bente. Tusen takk for fin tilbakemelding! Så godt å se at problemet ble løst. Ha en flott dag videre Hilsen Christer, Phonero
Ble oppringt mange ganger av selger som presenterer seg som Telia. Ble forsikret om å få billigere og bedre abonnement enn det jeg hadde. Masse rot med bestillinga, mye dårligere abonnement enn det jeg hadde, umulig å få svar fra selger. Mye høyere regning enn forespeilet. Utrolig lite fornøyd. Gikk tilbake til Ice. Kjempefornøyd med dem.
Hei, Kari. Vi vil gjerne se nærmere på dette. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legg med fullt navn og telefonnummer. Hører fra deg Hilsen Christer, Phonero Phonero
Har hatt veldig god erfaring med Phonero,har vært kunde over lang tid
Hei, Raul Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet Hilsen Christer, Phonero