Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har valgt å bytte abbonnement til en annen operatør for 2 telefoner, og ble lettere overrasket over en sluttfaktura med avbestillingsgebyr på 6 000 + MVA. Det står ingen steder noe som helst om avbestillingsgebyr, og det er bare så forbanna irriterende å bruke energi på slikt. Føles som lureri.
Hei, Steinar. Her må vi undersøke Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer, så skal jeg undersøke dette videre. Hører fra deg. Hilsen Christer, Phonero
Abonnementet fungerer veldig bra. Hastigheten på mobilt bredbånd er tilstrekkelig.
Hei, Jan. Takk for fin tilbakemelding! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero
Hatt Phonero en kort periode som arb.givers nettleverandør. Så langt fornøyd med dekning og service.
Hei, Frode. Så fint å se at du er fornøyd med dekningen og kundeservicen! Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Hilsen Christer, Phonero
Mye gode ord, men faller gjennom på sin egen urimelighet.. 1: Dårlig dekning. Mye dårligere dekning enn de påstår. 2: Man må betale for bankid. 3: Fakturagebyr på ehf-faktura. (Alt går jo elektronisk) 4: Må betale for spesialnummer, når det er Phonero som gir deg beskjed om å sende dit. (F.eks få tilsendt passord til bedriftsnettet) 5: Må jaggu betale for MMS.. 6: Treg support på mail. 7: Må betale ekstra for at sms blir sendt via bedriftsnettet. (Men da inkludert om du gjør det via mobilen) Man får mye for pengene, men småbeløp utgjør irritasjon.
Hei, Kenneth. Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en omtale. Vi ønsker å se nærmere på punktene du adresserer. Uten å kjenne din sak i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer, så ringer jeg deg. Jeg vil også undersøke planene i ditt område, og se på andre løsninger som kan hjelpe deg med dekningen. Hører fra deg. Hilsen Christer, Phonero
Oversiktelig og greit, fungerer fint for oss! Fakturaene er greie å forstå, dekningen er også bra.
Hei, Marianne. Så gøy at du er fornøyd med Fakturaoppsettet og dekningen! Vi setter pris på tilbakemeldingen Hilsen Christer, Phonero
Jeg fikk høre jeg skulle betale mindre pr mnd enn det jeg gjorde, det ble ikke slik. Det ble heller ikke opplyst av tlfselger at det var 24 mnd bindingstid, ei heller at det koster 3000 kr å bryte. Dette burde vært opplyst med en gang, særlig når de ringer så tidlig at jeg fortsatt sover. Det føles litt uærlig. Men de har god kundeservice, og det er prismatchen blir nok fikset i løpet av kort tid håper jeg. Desverre er dektningen dårligere enn med Ice som jeg hadde før. Det må sies jeg ikke har brukt de mer enn et par uker pr dags dato. Kanskje det bedrer seg. :)
Hei, Hais. Vi vil gjerne se nærmere på dette. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer, så skal jeg undersøke dette videre. Tenker vi samtidig undersøker planene i ditt område og kan se på løsninger som kan hjelpe deg med dekningen. Hører fra deg. Hilsen Christer, Phonero
Utmerket kundeservice som gjør at man føler seg ivaretatt.
Hei, Tommy. Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Christer, Phonero