Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ved overgangen til Phonero trengte jeg litt assistanse grunnet problematikk med posten. Jeg kontaktet support to ganger, og begge var veldig raske og behjelpelige.
Heisann Arild. Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero
Veldig grei og rask service i forbindelse med endret abonnement
Hei, Cato. Takk for hyggelig tilbakemelding! I Din Bedrift kan man enkelt endre abonnement, legge til ekstra data, aktivere nye SIM-kort og mye mer. Om dere ikke allerede har tatt dette i bruk, kontakt oss gjerne på [email protected], legg igjen mobilnummeret så hjelper vi dere i gang. Hilsen Christer, Phonero
Alltid like hyggelig og oppmerksom. Her får en hjelp.
Hei, Jan. Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero
Godt fornøyd, finner greit fram i det jeg ønsker!!
Hei, Ingrid. Så gøy å se at du finner våre selvbetjeningsløsninger enkle å navigere i. Om du ikke har prøvd ut Din Bedrift enda er det bare å ta kontakt så hjelper vi deg i gang. Takk for hyggelig tilbakemelding. Hilsen Christer, Phonero
Abonnement uten problemer. Enkelt i bruk. Nok data.
Heisann Olav. Så godt å se at du har et tilpasset abonnement med nok data. I appen Ditt Phonero kan du enkelt se hvor mye du har igjen. Der er det enkelt å kjøpe ekstra data eller selv ubegrenset data, for korte og lengre perioder om du skulle ha behov for det. Ha en flott dag videre. Hilsen Christer, Phonero
Veldig god dekning hvor som helst, beghe innlands og utenlands. En oversiktlig faktura/regning.
Heisann Carmen. Det er viktig for oss at våre kunder har forbindelse, derfor bruker Telia flere milliarder hvert år på dekning. Vi setter pris på tilbakemeldingen Hilsen Christer, Phonero
Konkurranse dyktig priser, god dekning og god/hjelpsom service.
Hei, Tommie. Så gøy at du er fornøyd med priser, dekning og service! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Christer, Phonero