Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Abonnement uten problemer. Enkelt i bruk. Nok data.
Heisann Olav. Så godt å se at du har et tilpasset abonnement med nok data. I appen Ditt Phonero kan du enkelt se hvor mye du har igjen. Der er det enkelt å kjøpe ekstra data eller selv ubegrenset data, for korte og lengre perioder om du skulle ha behov for det. Ha en flott dag videre. Hilsen Christer, Phonero
Veldig god dekning hvor som helst, beghe innlands og utenlands. En oversiktlig faktura/regning.
Heisann Carmen. Det er viktig for oss at våre kunder har forbindelse, derfor bruker Telia flere milliarder hvert år på dekning. Vi setter pris på tilbakemeldingen Hilsen Christer, Phonero
Konkurranse dyktig priser, god dekning og god/hjelpsom service.
Hei, Tommie. Så gøy at du er fornøyd med priser, dekning og service! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Christer, Phonero
Bra nettside, god og viktig info på mail. Gode priser på abonnement og telefoner Dekningen kunne vært bedre, men den er god nok for Våre abonnement
Hei, Solfrid. Så gøy at du er fornøyd med vår nettsider og informasjonen vi sender ut. Vi jobber hele tiden for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Ha en fin dag Hilsen Christer, Phonero
Veldig bra priser, deler opp fakturaene til enkeltpersoner
Hei, Bjørn. Så fint å se at du er fornøyd med oss. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Hilsen Christer, Phonero
Fantastisk kundeservice og responstid. Intuitiv sentralbordløsning. Flere operatører har forsøkt å gi bedre pris på mobilabonnementet uten å lykkes.
Hei, Michael. Så gøy at du er fornøyd med Bedriftsnett. Vi setter pris på tilbakemeldingen. Hilsen Christer, Phonero
har flyttet til phonero , og dette må være den desidert beste leverandøren , pris er bra , rask og god kundeservice , sentralbord løsning, alt fungerer 100% fra første dag , kan anbefales på det sterkeste
Hei, Geir. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret vårt. Vi er her om du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero