Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Phonero
4.5
4 032 verifiserte omtaler

Phonero omtaler og erfaringer

Ingen trend

Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

4.5
Utmerket
4 032 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#2
Utmerket
Phonero er rangert
#2 av 22 mobilselskaper
83%
Utmerket
83% anbefaler Phonero
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 4 032 omtaler om Phonero

FILTRER OMTALER
2 848
585
101
59
439
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Phonero
Phonero har 4 032 verifiserte omtaler på Bytt.no

Oppfølgingsevne

Omtale av  Ernst G. H

Til tross for noe krøll ved oppstart av vårt kundeforhold, har Phonero vist super evne til oppfølging.

Svar fra Phonero
16.01.2024 08:54

Tusen takk for hyggelig omtale, Ernst! 😊 Vi setter stor pris på at du deler denne erfaringen med oss, og vi skal sørge for at du blir fornøyd med oss som din operatør! Hilsen Cecilie i Phonero.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Føler meg lurt

Omtale av  Håvar

Føler meg skikkelig lurt. Dukket opp både oppstartgebyr, gebyr på 79kr for elektronisk faktura og 3mnd oppsigelse som heller aldri ble nevnt. Pågående veldig «glad» selger som tok meg på senga i en travel jobbhverdag. Har nå byttet tilbake til ice hvor jeg også fikk billigere avtale uten noen gebyr. Takk Ice❤️ Aldri mer phonero på meg og vil sterkt fraråde andre å inngå avtale med dem.

Svar fra Phonero
16.01.2024 08:52

Hei Håvar! Det er leit å høre at du sitter igjen med en dårlig opplevelse, og vi tar slike henvendelser alvorlig. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] med fullt navn og nummer, så kan vi hjelpe deg med å finne en god løsning. Hilsen Cecilie i Phonero.

Styr unna

Omtale av  Wenche

Opplevde selger som meget pågående hadde et meget godt tilbud som var billigere og bedre enn andre. Sannheten er at det er dårlig tilbud og dårlig dekning. Latet som om det var Telia sa ikke et ord om den meget lange bindingstiden og 3000,- kr om man vil bytte før tiden. Et pluss er at dem er meget hjelpsomme på kundeservice når trenger hjelp.

Svar fra Phonero
16.01.2024 08:49

Hei Wenche! Det hørtes ikke bra ut, og vi vil gjerne sjekke opp i det for deg. Ta kontakt med oss på [email protected] med fullt navn og nummer, så vil en av mine dyktige kollegaer undersøke saken. Det er viktig for oss at du sitter igjen med en god opplevelse! Hilsen Cecilie i Phonero.

Posetiv

Omtale av  Øyvind

Hyggelig kundebehandler og god service. Rett innstilling og kunne gi gode argumenter for ikke å bytte selskap.

Svar fra Phonero
16.01.2024 08:47

Så hyggelig å lese, Øyvind! 😊 Tusen takk for at du deler din erfaring med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.

Er fornøyd :)

Omtale av  Kari

Oversiktilig og greit. Får hjelp når det trengs:) Litt dyrt er det da:)

Svar fra Phonero
16.01.2024 08:47

Takk for hyggelig tilbakemelding, Kari! 😊 Det er viktig for oss at du får den hjelpen du trenger! Hilsen Cecilie i Phonero.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Skuffende

Omtale av  Vegard S

De opererer med 27mnd bindingstid da du egentlig har inngått 24mnd bindingstid. Dette er for dårlig da de fleste har 1 måned oppsigelsestid så har phonero 3 måneder pluss de 24mnd med binding. Dette er jeg ikke tilfreds med.

Svar fra Phonero
05.01.2024 08:52

Hei! Så leit å høre at du ikke har hatt en god opplevelse med Phonero. Om du sender en e-post til [email protected] med mobilnummer og fullt navn, så skal jeg få en av mine dyktige kollegaer til å undersøke saken og ta kontakt med deg. Hilsen Cecilie i Phonero.

Avbrudd gebyr Phonero

Omtale av  Kenneth

Fikk nettopp melding fra Phonero om at de skal ha 3000kr på abo i avbrudd gebyr . Dette synes jeg er helt uhørt behandling av en trofast kunde, og mulig vi tilogmed kunne valgt phonero igjen- men dette setter jo helt klart stopp for det for alltid . Utrolig useriøst måte å tyne ut det siste av gode kunder. Har dere ikke bedre måte å tjene penger på enn dette så fortjener dere ikke heller kunder. Virkelig skuffende og useriøst

Svar fra Phonero
03.01.2024 15:27

Hei Kenneth! Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse med Phonero. Jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Cecilie i Phonero.

Phonero har 4 032 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Phonero mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR