Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Utrolig smidig, rask og gid hjelp. Forstod enkelt hva jeg trengte hjelp til.
Så bra å høre Mads! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Fungerer alltid. Som alle andre. Super service. Ingen som slår dere på pris.
Så hyggelig å høre Hans! 😊 Vi skal sørge for at det fortsetter slik! Hilsen Cecilie i Phonero.
God forståelse av vårt behov, og god oppfølging PG service
Tusen takk for hyggelig omtale Aasmund! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Cecilie i Phonero.
Jeg er meget fornøyd med dere(Phonero ) Bra servis.Regne med at alle andre kunder også er fornøyd,Men om de er ikke det har de mulighet å teste andre tlf selskap og ta en vurdering....Jeg har tatt mitt😃👍🍀🙏 Ønsker dere fint dag
Så hyggelig å lese omtalen din Lazaro! 😊 Vi setter stor pris på at du velger oss som din operatør. Tusen takk! Hilsen Cecilie i Phonero.
Fint å kunne ringe og prate med et menneske, og få hjelp
Så fint å høre Steinar! Tusen for hyggelig omtale 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Fikk god forklaring på bruk av mobilen i EU. Fikk også greit ordnet unyttig kjøp som jeg hadde gjort
Tusen takk for hyggelig omtale Ole! 😊 Så fint å høre at du fikk god hjelp med henvendelsen din. Hilsen Cecilie i Phonero.
Vi har hatt Phonero som leverandør til bedriften i 10+ år og har aldri inngått noen avtale om bindingstid eller tilsvarende. Når jeg nå porterer bort et nummer blir jeg konfrontert med denne skulte "bruddavgiften" på 3000 eks.mva. Dersom Phonero kan dokumentere at vi har akseptert dette ved uhell kommer jeg bare til å betale dette, alternativt vil jeg bestride dette. Siden det for min bedrift bare er et nummer i denne runden kommer jeg ikke til å ta opp kampen, spesielt siden dette er et bedriftsabonnement og bedriften dermed ikke er beskyttet av forbrukerlovgivningen. Et slik krav mot privatperson på dette grunnlaget ville helt klart blitt forkastet for en privatbruker. Dette er nok også grunnen til at Phonero i sine avtalevilkår spesifikt ekskluderer privatbrukere fra dette "bruddgebyret".
Hei! Jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Cecilie i Phonero.