Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Phonero
4.5
4 010 verifiserte omtaler

Phonero omtaler og erfaringer

Ingen trend

Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

4.5
Utmerket
4 010 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#2
Utmerket
Phonero er rangert
#2 av 22 mobilselskaper
82%
Utmerket
82% anbefaler Phonero
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 4 010 omtaler om Phonero

FILTRER OMTALER
2 830
581
101
59
439
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Phonero
Phonero har 4 010 verifiserte omtaler på Bytt.no

Meget fornøyd

Omtale av  Lazaro I. G

Jeg er meget fornøyd med dere(Phonero ) Bra servis.Regne med at alle andre kunder også er fornøyd,Men om de er ikke det har de mulighet å teste andre tlf selskap og ta en vurdering....Jeg har tatt mitt😃👍🍀🙏 Ønsker dere fint dag

Svar fra Phonero
27.10.2023 13:56

Så hyggelig å lese omtalen din Lazaro! 😊 Vi setter stor pris på at du velger oss som din operatør. Tusen takk! Hilsen Cecilie i Phonero.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Fornøyd

Omtale av  Steinar B

Fint å kunne ringe og prate med et menneske, og få hjelp

Svar fra Phonero
27.10.2023 13:57

Så fint å høre Steinar! Tusen for hyggelig omtale 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.

God og informativ service.

Omtale av  Ole A

Fikk god forklaring på bruk av mobilen i EU. Fikk også greit ordnet unyttig kjøp som jeg hadde gjort

Svar fra Phonero
24.10.2023 14:49

Tusen takk for hyggelig omtale Ole! 😊 Så fint å høre at du fikk god hjelp med henvendelsen din. Hilsen Cecilie i Phonero.

Skult bruddgebyr

Omtale av  Reidar

Vi har hatt Phonero som leverandør til bedriften i 10+ år og har aldri inngått noen avtale om bindingstid eller tilsvarende. Når jeg nå porterer bort et nummer blir jeg konfrontert med denne skulte "bruddavgiften" på 3000 eks.mva. Dersom Phonero kan dokumentere at vi har akseptert dette ved uhell kommer jeg bare til å betale dette, alternativt vil jeg bestride dette. Siden det for min bedrift bare er et nummer i denne runden kommer jeg ikke til å ta opp kampen, spesielt siden dette er et bedriftsabonnement og bedriften dermed ikke er beskyttet av forbrukerlovgivningen. Et slik krav mot privatperson på dette grunnlaget ville helt klart blitt forkastet for en privatbruker. Dette er nok også grunnen til at Phonero i sine avtalevilkår spesifikt ekskluderer privatbrukere fra dette "bruddgebyret".

Svar fra Phonero
23.10.2023 09:47

Hei! Jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Cecilie i Phonero.

PHONERO: Masete selgere, ELENDIG kunderservice!!

Omtale av  Stein B

Jeg ble, som mange andre overtalt (overfalt) av en overivrig selger, som lokket meg til å bli kunde hos Phonero. Han ga meg også sitt nummer, slik at det "bare var å ringe hvis det var noe". Da jeg etter noen dager ba om info og bekreftelse på avtalen, fikk jeg selvfølgelig ikke svar. Selgeren svaree hverken på sms eller anrop, Chat'en var elendig, og fikk ingen svar der. Kundeservice eposten fungerte ikke lenger, så jeg sendte ny epost til en ny kundeservice-epost. Jeg fikk heller ikke svar der. Etter 3-4 dager fant jeg tilfeldigvis et tlf nr til Phonero 94 00 45 00 -hvor jeg etter lang ventetid fikk svar av en kundebehandler som gjorde at jeg fikk mail fra en saksbehandler. Han satt på lydopptak som var utvetydig, og ikke levnet tvil om at jeg måtte betale 3000 kr for ikke å bli abonnent hos dem. God deal for dem...!! Jeg opplever dette selskapet som totalt useriøst når det gjelder innsalg og kundeservice. 100% innsats på å få kunder. 0% på oppfølging og kundeservice. Burde fulgt magefølelsen. Koster meg 3000 kr, men er glad for at jeg ikke skal ha noe mer med dette selskapet å gjøre!

Svar fra Phonero
23.10.2023 09:46

Hei! Vi er lei oss for at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Cecilie i Phonero.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Firma - Mobilabonnement

Omtale av  Tor A. H

Er fornøyd med priser og god kundeservice. Kunne vært bedre dekning, men det går stort sett greit.

Svar fra Phonero
23.10.2023 09:45

Så fint å høre Tor! Tusen takk for hyggelig omtale 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.

Et ærlig og godt selskap

Omtale av  Jens

Jeg ble umiddelbart møtt av vennlige mennesker som viste stor forståelse for mitt krav!

Svar fra Phonero
23.10.2023 09:44

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Jens! 😊 Vi setter stor pris på at du deler din opplevelse om Phonero. Hilsen Cecilie i Phonero.

Phonero har 4 010 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Phonero mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR