Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ble mottatt hyggelig på telefon med mitt problem. Fikk en oppgave av henne og hun skulle ringe meg tilbake om 10 min noe hun gjorde. i mellomtiden sjekket hun opp om mulig feil på nettilgang, abonnement osv. Informativ. Konklusjon etter litt frem og tilbake om mulig feil på min gamle iphone 6 telefon, fikk jeg link til Phonero Shop for kjøp av ny telefon Noe jeg fortalte at jeg ønsket og gjøre. ( Ikke noe hun presset frem ) Alt i alt en veldig god kundeopplevelse. Tusen Takk fra en lykkelig eier av ny Iphone 11.
Hei Kent, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Godt å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Mvh Mads Phonero
Veldig god service, forklarte enkelt og greit, det jeg lurte på. Fikk svar og hjelp med alle mine spørsmål
Hei Bente, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Mvh Mads Phonero
Er ny kunde,men kjempefornøyd så langt !😁 virker som en seriøs aktør.
Hei Stein, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og velkommen som kunde :) Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet! Mvh Mads Phonero
Hyggelig og hjelpsom kundebehandler Fikk god hjelp når jeg hadde behov for det
Hei Anne, Tusen takk for hyggelig omtale! Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Mvh Mads Phonero
Blide, gode og raske - det betegner den servicen vi får hos Phonero.
Hei Morten, Godt å se at du er fornøyd! Tusen takk for hyggelig omtale. Mvh Mads Phonero
Phonero sin kundeservice og brukervennlighet gjør det enkelt å være kunde.
Hei Martine, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Fint å se at du er fornøyd! Mvh Mads Phonero
Hei Marie... Jeg er snart 64 år gammel og har førtidspensjon etter 34 år i Aibel AS. Jeg hadde gjennom Aibel telefon og Phonero abonnement. Deretter overtok jeg telefon og fulgte med til Phonero Privat, det var vellykket. Jeg har ikke hatt behov for hjelp fra dere, da det ble smart-telefon gikk alt bra, jeg har app "ditt Phonero" på skjermen, der kan jeg visst hente det jeg trenger :) Kona sa jeg måtte ringe til dere å spørre om jeg har best avtale, dere kunne sagt ja, men kundebahandler Ståle tok tid og vurderte min avtale, han tilpasset slik at mitt behov ble dekket best mulig. Jeg er svært tilfreds med kundebehandlingen med andre ord. Tusen takk. Det var ikke vanskelig for meg å gi min mening til dere, jeg vil anbefale dere videre om jeg får mulighet til det. Hilsen Birger Valen
Hei Birger, Godt å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Mvh Mads Phonero