Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Pågående tlf.selger fikk meg til å gå fra Ice til Phonero,12 gb til 239,-pr.mnd.(med 24!!! mnd.bindingstid.Bryter du avtalen må du ut med flere tusen i gebyr!!) Det han ikke opplyste om var at i tillegg kommer moms,MMS er ikke inkl. Og på toppen av det hele tar de 59 kr.i fakturagebyr selv om den blir sendt på E post🙈 Fikk første regning fra de nå, over dobbelt så dyrt som når jeg var hos Ice.. Kommer til å kontakte Forbrukerrådet🤮 Dette er svindel,styr unna!!
Hei Geir, Takk for din tilbakemelding. Vi er lei oss for du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på saken din og på hva som har skjedd, send oss en mail på [email protected] (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero
Utmerket kundeservice, rask svartid og ikke noe tull.
Hei Steffen, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Godt å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Mvh Mads Phonero
Ble kontaktet av en selger som kunne levere billigere og bedre abb med bedre dekning og fri samtale til EU land. Ingen binding. Fikk første regning og det var langt dyrere enn lovet. Fikk beskjed jeg måtte betale ekstra for utenlands tjenester. Byttet tilbake til Ice og fikk nå brudd gebyr på 3000 kr! Det viser seg at Phonero har 2 års binding. Noe selgeren ikke sa noen ting om og som de har begravet i en vilkår tekst langt inne i kjøpsavtalen. Jeg forsøker nå å heve kjøpet, men ble sendt videre til en annen saks behandler. Phonero kan vente seg en politi anmeldelse om dette ikke blir løst snarest!
Hei Robert, Dette hørtes ikke bra ut og vi vil gjerne se nærmere på denne saken, slik skal det selvfølgelig ikke være hos Phonero. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt med deg. Mvh Mads Phonero
Enestående kundeservice. Effektiv og god. Rimelige priser med gode, fleksible løsninger.
Hei, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Gøy å se at du er fornøyd med oss. Mvh Mads Phonero
Utmerket service, god kompetanse gjorde at de forstod mitt problem, og hadde løsning klar veldig kjapt. Andre selskap har ikke hatt forslag til løsning,
Hei Arild, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet! Mvh Mads Phonero
Kjøpte ekstra datapakke på 15 Gb. Brukte 5 Gb av den, neste måned var alt borte. Dette er dårlig.
Hei Morten, Takk for din tilbakemelding og innspill vedr. data rollover. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Mvh Mads Phonero
Raske og klare svar ved henvendelse via mail. Dette gjaldt også ved videre henvendelse angående samme sak.
Hei Mathisen, Godt å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Mvh Mads Phonero