Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mars 2024
Phonero
4.5
3 879 verifiserte omtaler

Phonero omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

4.5
Utmerket
3 879 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#2
Utmerket
Phonero er rangert
#2 av 22 mobilselskaper
82%
Utmerket
82% anbefaler Phonero
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 3 879 omtaler om Phonero

FILTRER OMTALER
2 729
562
100
58
430
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Phonero
Phonero har 3 879 verifiserte omtaler på Bytt.no

Flinke på bedrifts løsninger

Omtale av  Gjert

Hyggelig kundeservice, enkelt å bruke, god brukervennlighet på min side

Svar fra Phonero
09.02.2022 11:23

Heisann Gjert. Tusen takk for fin tilbakemelding. Så godt å se at brukervennligheten i Ditt Phonero er god! Ditt Phonero er som du sier "min side", men visste du at bedriften også har mulighet til å bruke Din Bedrift hvor dere kan administrere alle abonnementene på avtalen, endre datapakker, bestille nye abonnement og mye mer. Kontakt oss gjerne på [email protected] så hjelper vi dere i gang. Ha en fin dag Hilsen Christer, Phonero

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Jeg har vært utsatt for svindelforsøk.....

Omtale av  Kristin

Jeg har vært utsatt for svindelforsøk et par ganger i livet mitt, og måten phonero selger seg inn på, minner meg veldig om svindel. Jeg er blitt forsøkt villedet inn i et bedriftsabonnement jeg ikke skal ha, med bindingstid på 2 år. Jeg er bevisst forsøkt ført bak lyset av selger. Her er saken. I forkant av avtale og båndopptak - Selger brukte uoppfordret ord som "ingen bindingstid", og mente at de var billigere en ice. Selger informerer IKKE tydelig for meg at det er snakk om en bedriftsavtale. Selger burde vite at hun villeder meg, siden jeg snakker om min sønn på 8 år, sin telefon-klokke og et tvillingkort til den. Og selger gjør heller ingen forsøk i å rette opp i den misforståelsen om at jeg opplagt tror dette er snakk om vanlig privatabonnement. Det er gjennom samtalen (før opptak) ingen spørsmål om jeg har, eller vil vil ha privatabonnement eller bedriftsabonnement. Jeg er heller ikke kjent med Phonero fra tidligere så det kunne jeg ikke vite, at de driver med bedrift. Samtale før opptak varte lenge -Så ved opptak sier selger, at nå skal vi bare gå igjennom skjematisk det vi nettopp har snakket om, noe som ikke stemmer. I båndopptak kommer det frem mye nytt og jeg blir regelrett satt ut, da jeg ikke skjønner at jeg holder på å bli forsøkt lurt. På lydbånd unnlater hun å si bindingstid så lenge det lar seg gjøre og bruker ord som avtaleperiode, noe jeg ikke skjønner hva er i og med at hun har forsikret meg om at det er ingen bindingstid, samt flere andre forhold på opptak som ikke har vært snakket om tidligere. Jeg godkjenner ikke kjøreregler når hun ber meg om det, i båndopptaket, for det var for mye ukjent. Jeg opplevde å bli snakket i munnen på når jeg prøver å si noe - Og jeg oppfattet det slik at dersom Phonero vil ha bindingstid DERSOM de måtte kjøpe meg ut av ICE - noe de ikke har behøvd. For jeg var akkurat ferdig med en bindingstid med ICE. Alt dette beviser at på båndopptaket kommer det frem helt nye kjøreregler jeg ikke har hørt snakk om tidligere. Jeg er satt ut - og forvirret, og det er tatt opp på bånd. Telefonnummer mine er private - Selv om jeg har et enmannsforetak og et organisasjonsnummer. Jeg har ikke egen bedrifts telefon eller abonnement. Og jeg lurer på hvor mye mer negativ omtale ønsker Phonero å få på blant annet Trust Pilot - ja hva blir det neste? Er det dette Phonero ønsker? Etter nærmere undersøkelse viser det seg at firmaet som jobber for Phonero heter got2get og de bor og jobber i fra Spania.

Svar fra Phonero
09.02.2022 10:48

Hei, Kristin. Slik du forklarer det her skal det selvfølgelig ikke være. Vi ønsker å sjekke videre opp i saken. Ta kontakt med oss på [email protected] legg ved telefonnummeret ditt og gjerne nummeret du ble ringt opp av slik at vi kan undersøke og foreta nødvendige tiltak. Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss. For å oppnå dette mener vi at det er svært viktig å være tydelig på avtaletype, eventuell bindingstid om man ønsker det, og priser. Som kunde ønsker man å vite hva man betaler for og hvilken avtale man kan inngå. For å sikre åpenhet påser vi at disse detaljene kommer svært tydelig frem skriftlig i tilbud slik at man kan foreta best mulig vurdering, for videre å fritt kunne godta eller avslå tilbudt avtale. Hører fra deg sik at vi kan se nærmere på saken og foreta nødvendige tiltak. Hilsen Christer, Phonero

Leverer som vanlig!

Omtale av  Trond K. H

Alltid kjapp og god service fra de på kundesenteret hos Phonero. Gode, stabile og oversiktlige løsninger på bedriftsnett og bedriftsportal. Meget fornøyd :-)

Svar fra Phonero
09.02.2022 11:00

Heisann Trond. Så gøy at du er fornøyd med vår produktene Bedriftsnett og Bedriftsportalen, og kundeservicen. Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Vi setter pris på tilbakemeldingen og skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Christer, Phonero

Telefon og Internett i ett

Omtale av  Richard J

Kombinerer mobilabonnement og internett til konkurransedyktig pris og vilkår.

Svar fra Phonero
08.02.2022 10:27

Heisann Richard. Så gøy å se at du er fornøyd med oss! I Din Bedrift får du enkel oversikt over alle abonnementene og kan administrere datapakker og kan til og med bestille ekstra SIM-kort ved behov. Tusen takk for fin tilbakemelding. Hilsen Christer, Phonero

Superfornøyd

Omtale av  Jon O. H

Er kjempefornøyd, alltid vennlige operatører som sørger for å løse utfordringene jeg som kunde har.

Svar fra Phonero
08.02.2022 07:50

Hei, John. Så fint å se at du er fornøyd med oss! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Takk for din tilbakemelding. Hilsen Christer, Phonero

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Dårlig service og mangelfull respekt overfor kunde

Omtale av  Jan E. V

Meget dårlig oppfølging fra support, liten evne til å respondere tilbake samt forskjellig info gitt fra support. Vurderer nå å si opp kundeforholdet både for mitt eget firma samt andre jeg administrerer over.

Svar fra Phonero
07.02.2022 14:53

Hei, Jan. Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss og vi vil gjerne se nærmere på saken. Uten å kjenne saken din i detalj håper jeg du kan ta kontakt på [email protected] md en kort forklaring av saken så kan vi se nærmere på det. Hører fra deg. Hilsen Christer, Phonero

Kundeservice!

Omtale av  Carl

Summetonen er lik uansett leverandør, men kundeservice er det du trenger mest av . Phonero er der alltid, kjapt og presist uten unødvendig tullball.

Svar fra Phonero
07.02.2022 15:18

Hei, Carl Så gøy at du er fornøyd med vår kundeservice! Vi jobber alltid for å bli bedre og vi setter pris på tilbakemeldingen din, som motiverer oss til å fortsette forbedringen. Selv som Bytt favoritt i 2021 og EPSI vinner i Bedriftsmarkedet slår vi oss ikke til ro, men fortsetter å jobbe mot å bli enda bedre fremover. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden Hilsen Christer, Phonero

Phonero har 3 879 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Phonero mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av bedrifter
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR