Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har benyttet Phonero noen år nå, og har kun gode erfaringer med både telefoni, datatrafikk og sentralbordløsning. Selvbetjeningsløsningen på web er også oversiktlig og fin for å holde kontroll på bedriftens abonnementer og opprette nye/endre. Kundeservice har vært kjappe i responsen og gode svar de få gangene det har vært nødvendig, både i samtale via telefon og chat på web. App for egen brukers oversikt er også utmerket og enkel i bruk!
Hei, Ken. Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Vi setter pris på tilbakemeldingen Hilsen Christer, Phonero
Kundeservicen på kommuneteamet er topp! De bistår oss til enhver tid.
Heisann, Line. Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til kommuneteamet. Ha en fin dag. Hilsen Christer, Phonero.
Rask tilbakemelding og hyggelig kundebehandlere sente mail..og fikk svar raskt
Hei, Odd. Takk for hyggelig tilbakemelding! Ha en fin dag. Hilsen Christer, Phonero
Vi blir alltid møtt og ivaretatt på en servicevennlig måte når vi kontakter Phonero.
Hei, Pål. Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden Hilsen Christer, Phonero
God service og hyggelig kundeservice Alltid behjelpelig når man trenger hjelp Takk phonero 😊
Bra dekning til rimelige priser samt rask og god kundebehandling.
Hei, Jan. Så fint å se at du er fornøyd med oss! Vi setter pris på tilbakemeldingen Hilsen Christer, Phonero
Phonero sine løsninger er veldig moderne og brukervennlige. For oss som er mindre firma er det viktig med oversikt og kontroll på kostnader, også når man er utenlands. I tillegg selvsagt veldig god dekning i hele Norge.
Heisann Asbjørn. Så fint å se at du er fornøyd med oss! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden Hilsen Christer, Phonero