Sammenling. Bytt. Spar.
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert desember 2023
Phonero
4.5
3 685 verifiserte omtaler

Phonero omtaler og erfaringer

Negativ trend

Phonero opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

4.5
Utmerket
3 685 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#2
Utmerket
Phonero er rangert
#2 av 22 mobilselskaper
82%
Utmerket
82% anbefaler Phonero
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 3 679 omtaler om Phonero

FILTRER OMTALER
2 585
530
97
55
412
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Phonero
Phonero har 3 679 verifiserte omtaler på Bytt.no

Meget hyggelig og ryddig selger

Omtale av  Gunnar

Meget hyggelig og ryddig selger som fant en pakke som passet min bedrift

Svar fra Phonero
21.09.2023 12:48

Tusen takk for hyggelig omtale, Gunnar! 😊 Vi håper du blir fornøyd med oss som din operatør. Hilsen Cecilie i Phonero.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Rask service, når jeg trengte svar.

Omtale av  Asgeir

Rask behandlings tid. Slik at jeg ikke måtte gå å tenke på hva i alle dager er det nå. Jeg har stelt i stand 🤠 Flott å få være kunde i et selskap så tenker alt for kunden🤠👍

Svar fra Phonero
21.09.2023 12:49

Vi setter stor pris på din tilbakemelding Asgeir! Tusen takk 😊 Godt samarbeid med kunder er viktig for oss. Hilsen Cecilie i Phonero.

Kjapp og hyggelig hjelp

Omtale av  Stig J

Profesjonell og god hjelp. Problemet mitt ble løst veldig raskt.

Svar fra Phonero
21.09.2023 12:49

Så fint å høre omtalen din, Stig! 😊 Det er viktig for oss at du får den hjelpen du trenger når du snakker med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.

Positiv inntrykk

Omtale av  Gunnar B

Etter en lite hyggelig opplevelse ved oppsigelse av abbonement, med høye bruddgebyr. Var det svært hyggelig, at kundebehandler kunne komme i møte med et godt tilbud. Jeg må nok ta min del av skylden, for ikke å ha lest kontrakten før jeg bestemte meg for å bytte. En dyrekjøpt lærdom. En ivrig selger for en stund tilbake, opplyste nok ikke tilstrekkelig om baksiden. Alt i alt sitter jeg allikevel tilbake med et godt inntrykk.

Svar fra Phonero
18.09.2023 14:43

Takk for tilbakemelding, Gunnar! Så fint å høre at det ordnet seg til slutt og at du sitter igjen med et godt inntrykk! 😊 Det setter vi pris på. Hilsen Cecilie i Phonero.

Kort ventetid på kundeservice

Omtale av  Gry

Forsøkte å ringe kundeservice, fikk som alternativ at de skulle ringe meg opp igjen og ar jeg beholdt plassen i køen. Kort ventetid. Hyggelige folk

Svar fra Phonero
18.09.2023 14:47

Tusen takk for hyggelig omtale, Gry! Så fint å høre at du er fornøyd med oss 😊 Det setter vi stor pris på! Hilsen Cecilie i Phonero.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Wrong information given by customer service cost me 15000 krones

Omtale av  Gregor

I called to customer service and they told me the cost of buing me out will be 15 000. I made a decision according to that. The send me bill for 30 000. They taking no responsibility for what they customer service saying. Check opinions on google and stay away from them.

Svar fra Phonero
18.09.2023 14:19

Hi, Gregor We're sorry to hear about your experience. Our aim is to always provide accurate and reliable information. Please allow us the opportunity to take another closer look on this situation by getting in touch with us directly at [email protected] Your feedback is important for our continuous improvement. Regards Christer

Forferdelig.

Omtale av  Andre

Valgte å bytte til Phonero 2/8, etter hyggelige samtaler med selger. 3/8 fikk jeg tilbud fra en annen leverandør, og gikk med på dette da jeg ikke hadde taledekning i hele bygget mitt. Nye leverandøren sa at vi skulle drøye oppstart til 11/9 for å unngå en form for gebyr. Morsomt nok fikk jeg dette også. "Punkt 10.1 Varighet, bindingstid og oppsigelse Kunden kan si opp Avtalen/abonnement med virkning fra bindingstidens utløp med minst 3 måneders forutgående varsel. Abonnement uten bindingstid kan til enhver tid sies opp med 3 måneders forutgående varsel. Oppsigelse må i alle tilfeller skje ved skriftlig varsel signert av Kunden og må være mottatt innenfor nevnte frister av Phonero. Oppsigelser kan sendes pr. e-post til Phonero, se phonero.no for kontaktinformasjon." Kjerneverdien var at jeg ikke skulle ha binding, slik at jeg kunne bytte når jeg ville - noe som også ble nevnt til selger. Jeg burde da ÅPENBART blitt informert om at "ja, du har ikke binding - mer enn 3mnd før du kan bytte, hvis ikke må du betale oss mouahahaha" Da jeg skulle kontakte Phonero trykket jeg på kontakt oss. Her fikk jeg muligheten "chat" eller "mail". Gikk inn på chatboten og skrev "telefon". fikk da svar: "Vår kundeservice har åpent alle hverdager 😊 Vår telefontid er mandag-fredag 08-15. Vi besvarer chat og e-post mandag-fredag fra 08-16. Kontaktinformasjon vår finner du på https://www.phonero.no/kontakt-oss" Endte opp med å google nummeret... (Fant i ettertid ut at det står i liten skrift under "Våre Kontorer - men det var for gjemt for meg..) En annen ting selger ikke informerer om er at vilkårene sier: "Dersom Kunden ikke er tilstrekkelig kredittverdig kan Phonero avslå levering og/eller be om at Kunden forskuddsbetaler eller stiller tilfredsstillende sikkerhet innen rimelig tid." Da er vi vel ikke kredittverdig da, i og med at det labba på seg flere summer der og.. En annen ting jeg har lyst til å fremheve er hvor lite mening fakturaen gir. Vi hadde Fleksibel 25GB. Denne står det "enhetspris: 279" "Antall: 1". 279x1=549 ekskl. mva. Denne går det ann å gjøre noe med. Jeg tipper de 270kr er "du byttet vekk fra oss"-prisen. Da kan man formulere dette som et eget punkt med tittel "forskudsfakturering". Jeg hadde ikke hørt om Phonero før dette.. Vil for alltid huske dem som "uff.. de der, ja" Opplevelsen var ikke noe å skryte av. Hakkete samtaler på verkstedet er ikke mye å se tilbake på. Dekningen var ikke som forventet - servicen var noe nedlatende første telefonsamtale jeg hadde med dem.. Beklager at jeg ikke kan alt, Phonero. Prisen ble det dobbelte - og selgers hovedargument var dekning og pris...

Svar fra Phonero
15.09.2023 09:14

Hei Andre! Det er leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Jeg forstår godt at du har opplevd dette som frustrerende, og vil gjerne hjelpe deg med å nøste oppe i det. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Cecilie i Phonero.

Phonero har 3 679 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Phonero mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av bedrifter
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR