Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har bare godord og si om Fhonero. Det jeg la mest merke til var at etter noen uker så ringte det en fra phonero og spurte om Jeg var fornøyd. Noe jeg setter stor pris på.
Hei, Ola. Så fint å se at du er fornøyd med oss. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss Ha en flott dag videre Hilsen Christer, Phonero
Er fornøyd med dekning. Billig abonnementet. God kundeservice.
Hei, Bente Så fint å se at du er fornøyd med oss! Vi setter pris på tilbakemeldingen Hilsen Christer, Phonero
Fikk god hjelp til å sette opp telefonen igjen med PUK kode som ikke var tilgjengelig og telefon som var slått av 😅
Hei, Astrid. Takk for din tilbakemelding. I applikasjonen Ditt Phonero har du alltid tilgang til din personlige PIN- og PUK kode, og mye mer. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden :) Hilsen Christer, Phonero
god oversikt, mange muligheter. lett å lære, lett å bruke. Er det spørsmål kommer det straks svar gjennom verdens mest hjelpsomme chat-tjeneste som betjenes av vaske-ekte mennesker, ikke roboter.
Heisann. Så gøy å se at du er fornøyd med oss. I selvbetjeningsløsningene som Din Bedrift og Bedriftsnett har du mange muligheter til å administrere både abonnement og telefonsamtaler. Takk for din tilbakemelding. Hilsen Christer, Phonero
Ved overgangen til Phonero trengte jeg litt assistanse grunnet problematikk med posten. Jeg kontaktet support to ganger, og begge var veldig raske og behjelpelige.
Heisann Arild. Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero
Veldig grei og rask service i forbindelse med endret abonnement
Hei, Cato. Takk for hyggelig tilbakemelding! I Din Bedrift kan man enkelt endre abonnement, legge til ekstra data, aktivere nye SIM-kort og mye mer. Om dere ikke allerede har tatt dette i bruk, kontakt oss gjerne på [email protected], legg igjen mobilnummeret så hjelper vi dere i gang. Hilsen Christer, Phonero
Alltid like hyggelig og oppmerksom. Her får en hjelp.
Hei, Jan. Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero