Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
god oversikt, mange muligheter. lett å lære, lett å bruke. Er det spørsmål kommer det straks svar gjennom verdens mest hjelpsomme chat-tjeneste som betjenes av vaske-ekte mennesker, ikke roboter.
Heisann. Så gøy å se at du er fornøyd med oss. I selvbetjeningsløsningene som Din Bedrift og Bedriftsnett har du mange muligheter til å administrere både abonnement og telefonsamtaler. Takk for din tilbakemelding. Hilsen Christer, Phonero
Ved overgangen til Phonero trengte jeg litt assistanse grunnet problematikk med posten. Jeg kontaktet support to ganger, og begge var veldig raske og behjelpelige.
Heisann Arild. Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero
Veldig grei og rask service i forbindelse med endret abonnement
Hei, Cato. Takk for hyggelig tilbakemelding! I Din Bedrift kan man enkelt endre abonnement, legge til ekstra data, aktivere nye SIM-kort og mye mer. Om dere ikke allerede har tatt dette i bruk, kontakt oss gjerne på [email protected], legg igjen mobilnummeret så hjelper vi dere i gang. Hilsen Christer, Phonero
Alltid like hyggelig og oppmerksom. Her får en hjelp.
Hei, Jan. Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero
Godt fornøyd, finner greit fram i det jeg ønsker!!
Hei, Ingrid. Så gøy å se at du finner våre selvbetjeningsløsninger enkle å navigere i. Om du ikke har prøvd ut Din Bedrift enda er det bare å ta kontakt så hjelper vi deg i gang. Takk for hyggelig tilbakemelding. Hilsen Christer, Phonero
Abonnement uten problemer. Enkelt i bruk. Nok data.
Heisann Olav. Så godt å se at du har et tilpasset abonnement med nok data. I appen Ditt Phonero kan du enkelt se hvor mye du har igjen. Der er det enkelt å kjøpe ekstra data eller selv ubegrenset data, for korte og lengre perioder om du skulle ha behov for det. Ha en flott dag videre. Hilsen Christer, Phonero
Veldig god dekning hvor som helst, beghe innlands og utenlands. En oversiktlig faktura/regning.
Heisann Carmen. Det er viktig for oss at våre kunder har forbindelse, derfor bruker Telia flere milliarder hvert år på dekning. Vi setter pris på tilbakemeldingen Hilsen Christer, Phonero