Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert mai 2024
PlussMobil
3.6
282 verifiserte omtaler

PlussMobil omtaler og erfaringer

Negativ trend

PlussMobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.6
Bra
282 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#8
Bra
PlussMobil er rangert
#8 av 22 mobilselskaper
69%
Bra
69% anbefaler PlussMobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 282 omtaler om PlussMobil

FILTRER OMTALER
169
23
11
31
48
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om PlussMobil
PlussMobil har 282 verifiserte omtaler på Bytt.no

Veldig bra, men knalldyrt utenfor Europa

Omtale av  Emma

Veldig bra og billig i Norge og Europa, men utrolig dyrt utenfor! Var i USA og var ikke oppmerksom på at det kostet 2kr/MB!! Ble fort over 500kr på under en dag, måtte bestille datapakke til 149kr i tillegg. Byttet til Chili siden de har 0,2kr/MB, og jeg reiser en del så det lønner seg å bytte for meg.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med PlussMobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Veldig fornøyd kunde

Omtale av  Øivind S

TOpplevde et stort engasjement i mitt problem fra konsulenten. Han løste problemet og fulgte deretter opp og kontrollerte at det fungerte. Alt dette i en behagelig og hyggelig setting. BRA!!!!!!veldig

Meget bra mobileabonnement

Omtale av  Karl

God dekning med en god del 5G. Flott kundeservice. Bra priser.

Dårlig

Omtale av  Agnethe H

Vi bestilte abonnementet til barnets mobil, men tror vi må bytte etter bare én måned. Problemer med at sms ikke blir mottatt når han ikke er på wifi (selv om han har mobildata igjen), appen på foresattes mobil er ikke i sync med faktisk forbruk hos barnet, og når barnets tlf har brukt opp mobildata så er plutselig muligheten for å kjøpe mer mobildata ikke tilgjengelig. Har forsøkt å kontakte kundeservice, men får bare opp feilmelding om at kundeservice ikke er tilgjengelige pga "stor pågang". Som jeg forøvrig nå ser at andre kunder har hatt problemer med i november 2023 - altså for seks måneder siden... A.H.

Bra og billig.

Omtale av  Tarjei

Hadde Happybytes, men valgte å bytte pga dårlig kundeservice, hastighet og stabilitet. Har ett abonnement til meg selv og ett til sønnen min, fungerer veldig bra. Er deilig å ha rollover igjen også.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Hvor ble det av 8GB data?

Omtale av  Iren

8 gb var borte på 4 dager, som jeg tidligere hadde minst en mnd. Bytta selskap :(

Jallasjappe som ikke leverer

Omtale av  Trond

Jeg har pixel telefon og har vært kunde siden mars 2024. Kan ikke surfe mens jeg er i telefonsamtale, og får ikke innkommende anrop hvis jeg bruker data. Mildt sagt upraktisk🫤 Jeg blir belastet for et uforståelig høyt forbruk av data. Med mindre det fixes umiddelbart, som jeg tviler på.... Blir det takk og farvel til Plussmobil

Svar fra PlussMobil
05.04.2024 11:40

Hei Trond! Takk for tilbaklemeldingen, og forstår godt at du tar kontakt. Det har vært noen barnesykdommer med Google Pixel på vår nye mobilplattform. Vi testet Pixel telefonene i over ett år, men så gjorde Google en uventet endring i november 2023 som førte til at enkelte funksjoner ikke fungerte optimalt. VoLTE (4G-tale) og WiFi-tale. Vi har fått beskjed at Google disse tjenestene nå fungerer, og nyeste Pixel oppdatering må lastes ned. Har du fått noen nye oppdateringer på telefonen, så last ned og installer disse. Dette er nok årsaken til problemene du har opplevd med at du ikke kan bruke mobildata i samtale - men dette vil altså løses fremover :-) Da du har hatt en mindre begrensning på ditt abonnement så har du rett til kompensasjon, og vi kan legge inn 2 måneder gratis til deg - ta kontakt på [email protected] så ordner vi dette. Jeg er litt usikker på dette du nevner på høyt forbruk av data - du kan selv sjekke på telefonen hvilke apper som bruker mobildata, dette har vi tilgang til å se. Med vennlig Hilsen Thomas fra PlussMobil

PlussMobil har 282 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til PlussMobil mener

PlussMobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR