PlussMobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Veldig fornøyd bra abonnement bra pris veldig bra kunde service
Hei Abdul, takk for hyggelig tilbakemelding. Hilsen oss i PlussMobil
Helt greit mobilselskap å bruke når man ikke bruker data. Under 100kr I måneden om man ikke ringer og tekster som en tulling. Bare savner å få regning på epost eventuelt sms.
Hei Alf, takk for hyggelig tilbakemelding. Om du kontakter oss på kundeservice så kan vi hjelpe deg med å få faktura på epost også :-) Hilsen oss i PlussMobil
God hastighet og dekning både på fjellet og i utlandet
Hei Ole, takk for hyggelig tilbakemelding. Hilsen oss i PlussMobil
Vi er bare fornøyd og prøver oss på mobil t bredbånd.
Hei Siri, takk for hyggelig tilbakemelding. Hilsen oss i PlussMobil
Når vi er minst to med moderat data-krav blir det billig og fleksibelt med familieabonnement.
Hei - takk for hyggelig tilbakemelding. Hilsen Frank i PlussMobil
Ikkje bra når eg vil stoppe Telenor og bytter til dette og skal bare betaler en markedsføring for 99kr men får ut av det blå uventet og må betale for Telenor fortsatt 199kr “safety “ for what ? Klarer ikkje en å sikkre ett safety network uten å må betale 199kr ? Det er bare en hidden agenda for tjene pengar uten noen bevis for det virkeleg koster mer for å safety enn ett abonnent for veldig liten GB Det er shame of fame business
Hei Andreas, her må jeg være ærlig og si jeg ikke helt skjønte hva du mente. Vi har ikke noen tjenester sikkerhetstjenester til 199 kr så jeg lurer på om du blander oss med noen andre? Ta gjerne kontakt med oss på kundesenteret så finner vi ut av det. Hilsen Frank i PlussMobil
Veldig fornøyd, ønsker at mannen min skal bytte til Pluss mobil. MVH Karin K.
Hei Karin - takk for hyggelig tilbakemelding. Mannen din er hjertelig velkommen til oss han også :-) Hilsen Frank i PlussMobil