PlussMobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Vi er bare fornøyd og prøver oss på mobil t bredbånd.
Hei Siri, takk for hyggelig tilbakemelding. Hilsen oss i PlussMobil
Når vi er minst to med moderat data-krav blir det billig og fleksibelt med familieabonnement.
Hei - takk for hyggelig tilbakemelding. Hilsen Frank i PlussMobil
Ikkje bra når eg vil stoppe Telenor og bytter til dette og skal bare betaler en markedsføring for 99kr men får ut av det blå uventet og må betale for Telenor fortsatt 199kr “safety “ for what ? Klarer ikkje en å sikkre ett safety network uten å må betale 199kr ? Det er bare en hidden agenda for tjene pengar uten noen bevis for det virkeleg koster mer for å safety enn ett abonnent for veldig liten GB Det er shame of fame business
Hei Andreas, her må jeg være ærlig og si jeg ikke helt skjønte hva du mente. Vi har ikke noen tjenester sikkerhetstjenester til 199 kr så jeg lurer på om du blander oss med noen andre? Ta gjerne kontakt med oss på kundesenteret så finner vi ut av det. Hilsen Frank i PlussMobil
Veldig fornøyd, ønsker at mannen min skal bytte til Pluss mobil. MVH Karin K.
Hei Karin - takk for hyggelig tilbakemelding. Mannen din er hjertelig velkommen til oss han også :-) Hilsen Frank i PlussMobil
Jobber offshore og sliter med wifi-tale og sms der.
Hei Tor, Wifi-tale offshore kan dessverre være litt problematisk da det ofte er mange ulike nettverk på plattformene og selskapene har naturlig nok svært strenge sikkerhetsbegrensinger der som ikke alltid er så lett å få hvitlistet for å slippe samtaler igjennom på. Vi har heldigvis dekning på de mange av stedene nå. Hilsen Frank i PlussMobil
Rask kundeservice, enkelt bytte til abonnement. Supert med rollover og frysemulighet. Enkelt å foreta endringer i app.
Hei - takk for hyggelig tilbakemelding. Hilsen Frank i PlussMobil
Det var bra, helt til de endret prisen på abonnementet mitt!! Når begynte dem med slikt? Før om man hadde et abonnement hos Telenor/telia som gikk ut så fikk man beholde det så lenge man ville. Men om man byttet så kunne man ikke få det tilbake. Så at de endret abonnement og satte opp prisen er grunnen til at jeg kommer til å bytte. Jeg prøvde å maile dem og si at det ikke var greit, at jeg ville beholde abonnementet jeg valgte og har hatt i lang tid. Men det kunne de visst ikke gjøre noe med…. Hadde jeg ikke opplevd så dårlig kundeservice så hadde jeg anbefalt PlussMobil til alle
Hei Helle, her tror jeg det må være en misforståelse. Vi har lagt ned noen gamle produkter nylig og erstattet med nye pakker, men det resulterte i mer data for mindre penger - altså bare positive endringer for kundene våre. Kan du kontakte oss på kundesenteret så vi kan finne ut litt mer av dette sammen ? Hilsen Frank i PlussMobil