SMB Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Greit nok. Men ble i utgangspunktet snakket litt rundt av selger. Trodde først jeg snakket med Telenor
Hei Åne. Takk for tilbakemeldingen! Det er godt å høre at du er fornøyd, til tross for at kommunikasjonen ikke var helt som forventet. Vi setter pris på at du deler dette, og jobber for å gjøre kundeopplevelsen enda tydeligere. Mvh Nadia, SMB Mobil.
Uproblematisk og rimelig mobilhold. God kundeservice!
Hei Liv. Tusen takk for tilbakemeldingen! Jeg setter stor pris på at du er fornøyd med både tjenestene og den gode kundeservicen vår. Det er bare å ta kontakt om du har behov for hjelp. Mvh Nadia, SMB Mobil.
Var på tur til Danmark. Alt fungerte perfekt og fikk melding både på båten og i land i Danmark om aktuelle vilkår.
Hei Alf. Takk for hyggelig tilbakemelding! Det er godt å høre at alt fungerte perfekt da du var på reise og at du fikk nødvendig informasjon om vilkårene våre. Mvh Nadia, SMB Mobil.
Lett tilgjengelig kundeservice. Rask hjelp med problemstilling.
Hei Kari. Tusen takk for tilbakemeldingen! Det er flott å høre at du har hatt god tilgang til kundeservice og fått rask hjelp. Det er bare å ta kontakt med oss når du har behov for det. Mvh Nadia, SMB Mobil.
SMB Mobil leverer utmerket mobiltjeneste til konkurransedyktig pris.
Hei Øyvin. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Det er godt å høre at du er fornøyd med både tjenesten og prisen. Vi jobber hardt for å få de mest konkurransedyktige prisene. Mvh Nadia, SMB Mobil.
Veldig fornøyd. Oversiktlig og enkel administrasjon av abonnementer.
Hei Gisle. Takk for tilbakemeldingen! Det er hyggelig å høre at det enkelt å administrere abonnementene dine. Det er bare å ta kontakt om du lurer på noe. Mvh Nadia, SMB Mobil.
Beste abonnement vi har hatt, og hele familien har blitt SMB mobil kunder.
Hei Aryan. Takk for den fantastiske tilbakemeldingen! Det er hyggelig å høre at hele familien har valgt SMB Mobil, og at abonnementet lever opp til forventningene deres. Mvh Nadia, SMB Mobil.
Super oppfølging og god kundeservice dette blir bra
Hei Fredrik. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Det er godt å høre at du er fornøyd med oppfølgingen og kundeservicen vår. Vi jobber stadig for å gjøre opplevelsen så bra som mulig. Mvh Nadia, SMB Mobil.
Anbefaler SMB mobilabonnement, for et sikkert og rimeligt tlf.abonnement.
Hei Lars. Tusen takk for tilbakemeldingen! Jeg setter stor pris på at du anbefaler oss videre, og det er svært hyggelig å høre at du er fornøyd med abonnementet ditt. Mvh Nadia, SMB Mobil.
Er god fornøyd er bra dekning der jeg jobber og ellers god dekning der jeg ferdes
Hei Asbjørn! Tuse takk for hyggelig tilbakemelding! Så flott å høre at du er fornøyd med dekningen vår, jeg setter stor pris på tilbakemeldingen din. Mvh Nadia, SMB Mobil.
Alt er bra, jeg har ikke noe å klage på. Det eneste er at det var litt lang tid å vente på å få svar på kundeservice Men god service ble det da. Fakturaen er oversiktlig og grei. Jeg er fornøyd
Hei Lisa. Tusen takk for din tilbakemelding! Så fint å høre at du er fornøyd med tjenestene våre. Jeg tar med meg innspillet om svartid på kundeservice og vi jobber alltid for å bli enda bedre. Det er bare å ta kontakt hvis det skulle være noe! Mvh Nadia, SMB Mobil.
God dekning, rimelig, god kundeservice. Fin oppfølging.
Hei Kari. Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen! Jeg setter stor pris på at du er fornøyd med dekningen, prisene og kundeservicen vår. Det er bare å ta kontakt med oss om det skal være noe fremover. Mvh Nadia, SMB Mobil.
Billig og bra abbonement. Hyggelig og rask kundeservice. De tar faktisk tlf når du ringer. Og de var veldig fleksible og løsningsorienterte da jeg ba om en litt annen løsning på noe.
Hei Erlend. Tusen takk for den fine tilbakemeldingen! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med både abonnementet og kundeservicen. Vi skal fortsette å gjøre vårt beste for å gi deg en god opplevelse! Mvh Nadia, SMB Mobil.
Har endelig fått god dekning på hytta, det er så bra
Hei. Tusen takk for den gode tilbakemeldingen, så hyggelig å høre at du har fått god dekning på hytta! Vi setter stor pris på deg som kunde, og det er bare å ta kontakt med oss om du trenger hjelp i fremtiden. Mvh Nadia, SMB Mobil
Da jeg fikk første faktura skjønte jeg at jeg hadde blitt lurt. Det samstemte overhodet ikke med beløpet jeg hadde fått opplyst . Selger sa også at jeg kunne si opp avtalen når som helst, og det var ikke tilfelle. Det var tre års bindingstid. En ny leverandør tilbød meg en veldig grei ordning slik at jeg kunne komme meg ut av smb. Takk og lov for det.
Hei Oline. Takk for tilbakemeldingen din, det er leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse. Vi ønsker alltid at våre kunder skal føle seg trygge på avtalen de inngår, og det skal forekomme i avtalen du har bekreftet om du har en avtaletid. Jeg ønsker gjerne å undersøke dette her for deg, ta gjerne kontakt med oss på [email protected], så ser jeg gjerne nærmere på saken din. Vennlig hilsen Nadia, SMB Mobil.
Jeg og er fornøyd med skifte av abonnement til SMB mobil. Ingen problemer, og jeg har fått penger til overs. Det eneste jeg har å bemerke er at selger gjerne kunne opplyst om avtaletiden på 36 mnd, og at det koster å bryte denne.
Hei Oddveig, Tusen takk for tilbakemeldingen! Det er godt å høre at du er fornøyd med byttet og at du har spart penger. Når det gjelder informasjon om avtaletid og bruddgebyr, skal dette alltid opplyses tydelig i salgssamtalen og bekreftes i SMS før avtaleinngåelse. Jeg beklager hvis dette ikke var klart nok, og dette er noe vi tar på alvor. Jeg tar tilbakemeldingen din videre. Mvh, Alise, SMB Mobil