SMB Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Utmerket dekning både i inn og utland. Fornøyd kunde.
Hei Bård, Tusen takk for tilbakemeldingen! Det er flott å høre at du er fornøyd med dekningen både i inn- og utland. Vi setter stor pris på at du valgte oss! Mvh, Alise, SMB Mobil
The service is fine although some loss of features compared with Telenor were not fully explained. Such as charging for calls to UK and to EU numbers. Need to use WhatsApp instead.
Hi Paul, Thank you for your feedback! I’m glad to hear that the service is working fine for you. We offer an EU Talk Package, which includes calls to the UK and EU as an additional service. Please do contact us at [email protected], and we will be happy to help you. Best regards, Alise, SMB Mobil
God dekning. Billig og greit abonnement. Godt med datadekning. Kunne gjerne fortsatt med min sky gratis.
Hei Karin, Tusen takk for tilbakemeldingen! Det er godt å høre at du er fornøyd med dekningen og abonnementet. Når det gjelder Min Sky, forstår jeg at du gjerne skulle hatt denne inkludert videre. Siden dette er en tjeneste levert av Telenor, er den ikke en del av våre abonnement, men det finnes gode alternativer som Google Drive og iCloud for sikker lagring. Mvh, Alise, SMB Mobil
Raskt svar på spørsmål, og ryddig og grei behandling. For lang bindingstid.
Hei Erik, Tusen takk for tilbakemeldingen! Det er godt å høre at du har fått raskt svar og en ryddig opplevelse. Jeg forstår at bindingstiden kan oppleves lang, men den sikrer også prisgaranti i avtaleperioden. Mvh, Alise, SMB Mobil
Bare svindel. Hold deg unna. Ikke oppgir allt informasjon ved inngåelse av avtale, forferdelig kunde oppfølging, ikke oversiktig "mine sider", skyhøyt pris på nett ved overbruk. Så høyt gebyr på brudd av bindingstiden, som var ikke nevnt en gang ved avtaleinngåelse. Advarer og anbefaler på det sterkeste ikke ha noe med SMB mobil og styre unna SMBmobil svindel-selgere
Hei Kateryna, Takk for tilbakemeldingen. Jeg beklager at du har hatt en negativ opplevelse. Det er viktig for oss at all informasjon om pris, avtaletid og eventuelle gebyrer oppgis tydelig ved avtaleinngåelse. Priser oppgis alltid eks. mva for bedriftsabonnement, og både bindingstid og gebyrer skal fremgå tydelig i både salgssamtalen og SMS-bekreftelsen før avtalen inngås. Når det gjelder kostnader ved overforbruk av data, følger dette avtalens vilkår, men jeg forstår at det kan oppleves frustrerende dersom informasjonen ikke har vært tydelig nok. Jeg ønsker gjerne å undersøke saken din nærmere. Ta gjerne kontakt med meg på [email protected], så jeg kan se nærmere på hva som har skjedd og finne en løsning. Mvh, Alise, SMB Mobil
Har blitt oppringt flere ganger og de presenterer seg som at de ringer fra Telenor - jeg har uttrykt gjentatte ganger jeg ikke skal ha noen endring og at de ikke skal ringe meg da jeg ikke er interessert i noen endringer. Mandag denne uken får jeg på nytt en telefon med spm om jeg er fornøyd med avtalen min - så det høres ut som jeg har inngått en avtale med disse folka - noe jeg ikke har gjort og som jeg uttrykker i klartekst til de. Jeg orienterer jeg gjentatte ganger har informert jeg ikke skal ha noe, og ikke har jeg signert noe heller. Så hele greia er etter min opplevelse/vurdering ikke annet enn aggressivt lureri, og styr unna !!
Hei Anita, Takk for tilbakemeldingen. Jeg beklager at du har hatt denne opplevelsen. Selgere skal alltid opplyse tydelig om at de ringer fra SMB Mobil, og vi skal aldri gi inntrykk av å representere en annen operatør. Dette er noe vi tar svært alvorlig. Videre skal vi respektere om du har gitt beskjed om at du ikke ønsker videre kontakt. Jeg ønsker å undersøke dette nærmere for deg. Ta gjerne kontakt med meg på [email protected], så jeg kan se på hva som har skjedd og sikre at dette blir fulgt opp. Mvh, Alise, SMB Mobil
Veldig godt fornøyd både med hastighet og kundeservicen til SMB mobil.
Hei Nils, Tusen takk for tilbakemeldingen! Det er flott å høre at du er godt fornøyd med både hastigheten og kundeservicen. Vi setter stor pris på at du valgte oss! Mvh, Alise, SMB Mobil
SMB mobiltelefon er stabil og vi har ikke hatt noen form for problemer dette året som vi har hatt abonnement.
Hei Elin, Tusen takk for tilbakemeldingen! Det er flott å høre at abonnementet har vært stabilt og problemfritt for dere. Vi setter stor pris på at dere valgte oss! Mvh, Alise, SMB Mobil
Smb mobil fungerer greit etter at vi fikk en forklaring på fakturaen. Stor fordel at vi får kontakt med saksbehandlere.
Hei Kjell, Tusen takk for tilbakemeldingen! Det er godt å høre at alt fungerer greit, og at du setter pris på muligheten til å komme i kontakt med en saksbehandler. Vi er alltid her om du skulle trenge hjelp med noe. Mvh, Alise, SMB Mobil
Priser blir misvisende/forvirrende formidlet uten moms. Tilbud over mail samsvarer ikke med tilbud pr sms. Ble etter avtalen var inngått overasket med 36mnd bindingstid eventuelt betale 3000kr (uten moms) pr abonnement for å si opp.
Hei Linda, Takk for tilbakemeldingen. Jeg beklager hvis informasjonen om pris og avtaletid ikke var tydelig nok ved avtaleinngåelsen. Priser oppgis alltid eks. mva. da dette gjelder bedriftsabonnement, og dette skal informeres om både i salgssamtalen og i SMS-bekreftelsen. Avtaletid skal også alltid opplyses klart i samtalen og bekreftes i SMS før avtalen inngås. Jeg ønsker gjerne å undersøke saken din nærmere. Ta gjerne kontakt med meg på [email protected], så ser jeg på hva som har skjedd. Mvh, Alise, SMB Mobil
Fikk melding om at mitt abb flyttes om 5 dager. Jeg skrev mail og ringte for å si at det ikke lenger er aktuelt. Får da beskjed om 36 måneders bindingstid som må betales selv om jeg ikke bytter til de! Dette kan ikke være lov?! Føler meg totalt lurt inn i noe for 6 måneder siden - det var da samtale nr 1 var med de. FRARÅDES!
Hei Gunn, Takk for tilbakemeldingen din, det er leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse. Vi ønsker alltid at våre kunder skal føle seg trygge på avtalen de inngår, og det skal fremkomme i avtalen du har bekreftet om du har en avtaletid. Jeg ønsker gjerne å undersøke dette for deg. Ta gjerne kontakt med meg på [email protected], så ser jeg nærmere på saken din. Mvh, Alise, SMB Mobil
Hyggelig og behjelpelig support. Ble oppringt og fikk nedsatt pris på abonnement.
Hei Kristoffer. Tusen takk for tilbakemeldingen din! Det er fint å høre at du har hatt en positiv opplevelse med kundeservicen vår og at vi kunne tilby en bedre pris på abonnementet ditt. Mvh Nadia, SMB Mobil.
Grei. Høy avbrytingsavgift, hyggelige mennesker. Svar på spørsmål.
Hei Vigdis. Takk for tilbakemeldingen din! Det er flott å høre at du har fått god hjelp fra kundeservicen vår. Jeg tar også med meg tilbakemeldingen om høy avbrytingsavgift videre. Det er bare å ta kontakt med oss om du trenger noe i fremtiden. Mvh Nadia, SMB Mobil.
Har ingenting å klage på! Det at SMB også følger opp med kundene de allerede har er også ett pluss!
Hei Sindre. Takk for tilbakemeldingen din! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med abonnementet ditt. Det er viktig for oss å følge opp våre eksisterende kunder, så det er godt å høre at du setter pris på dette. Mvh Nadia, SMB Mobil.
Grei dekning. Har aldri opplevd noe tull. Funker topp for meg
Hei Amir. Takk for hyggelig tilbakemelding! Jeg syntes det er flott å høre at dekningen er stabil og at alt fungerer bra for deg. Det er bare å ta kontakt om du trenger det i fremtiden. Mvh Nadia, SMB Mobil.
Har samme gode dekning som før. Da hadde jeg telenor. Men til bedre priser her hos smb. Og hyggelig kundebehandling.
Hei Ingvald. Tusen takk for tilbakemeldingen! Det er flott å høre at du opplever samme gode dekning som før, men til bedre priser, og at du har hatt en positiv opplevelse med kundeservicen. Mvh Nadia, SMB Mobil.