Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mars 2025
SMB Mobil
3.9
1 206 verifiserte omtaler

SMB Mobil omtaler og erfaringer

Ingen trend

SMB Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.9
Bra
1 206 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#5
Middels
SMB Mobil er rangert
#5 av 10 bedriftsoperatører
70%
Bra
70% anbefaler SMB Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 1 206 omtaler om SMB Mobil

FILTRER OMTALER
605
260
29
15
297
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med SMB Mobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Utmerket dekning.

Omtale av  Bård

Utmerket dekning både i inn og utland. Fornøyd kunde.

Svar fra SMB Mobil
13.03.2025 11:08

Hei Bård, Tusen takk for tilbakemeldingen! Det er flott å høre at du er fornøyd med dekningen både i inn- og utland. Vi setter stor pris på at du valgte oss! Mvh, Alise, SMB Mobil

Good enough.

Omtale av  Paul S

The service is fine although some loss of features compared with Telenor were not fully explained. Such as charging for calls to UK and to EU numbers. Need to use WhatsApp instead.

Svar fra SMB Mobil
13.03.2025 11:13

Hi Paul, Thank you for your feedback! I’m glad to hear that the service is working fine for you. We offer an EU Talk Package, which includes calls to the UK and EU as an additional service. Please do contact us at [email protected], and we will be happy to help you. Best regards, Alise, SMB Mobil

God dekning.

Omtale av  Karin

God dekning. Billig og greit abonnement. Godt med datadekning. Kunne gjerne fortsatt med min sky gratis.

Svar fra SMB Mobil
11.03.2025 20:24

Hei Karin, Tusen takk for tilbakemeldingen! Det er godt å høre at du er fornøyd med dekningen og abonnementet. Når det gjelder Min Sky, forstår jeg at du gjerne skulle hatt denne inkludert videre. Siden dette er en tjeneste levert av Telenor, er den ikke en del av våre abonnement, men det finnes gode alternativer som Google Drive og iCloud for sikker lagring. Mvh, Alise, SMB Mobil

Fungerer greit.

Omtale av  Erik L

Raskt svar på spørsmål, og ryddig og grei behandling. For lang bindingstid.

Svar fra SMB Mobil
07.03.2025 13:44

Hei Erik, Tusen takk for tilbakemeldingen! Det er godt å høre at du har fått raskt svar og en ryddig opplevelse. Jeg forstår at bindingstiden kan oppleves lang, men den sikrer også prisgaranti i avtaleperioden. Mvh, Alise, SMB Mobil

Kateryna U.

Omtale av  Kateryna

Bare svindel. Hold deg unna. Ikke oppgir allt informasjon ved inngåelse av avtale, forferdelig kunde oppfølging, ikke oversiktig "mine sider", skyhøyt pris på nett ved overbruk. Så høyt gebyr på brudd av bindingstiden, som var ikke nevnt en gang ved avtaleinngåelse. Advarer og anbefaler på det sterkeste ikke ha noe med SMB mobil og styre unna SMBmobil svindel-selgere

Svar fra SMB Mobil
28.02.2025 08:35

Hei Kateryna, Takk for tilbakemeldingen. Jeg beklager at du har hatt en negativ opplevelse. Det er viktig for oss at all informasjon om pris, avtaletid og eventuelle gebyrer oppgis tydelig ved avtaleinngåelse. Priser oppgis alltid eks. mva for bedriftsabonnement, og både bindingstid og gebyrer skal fremgå tydelig i både salgssamtalen og SMS-bekreftelsen før avtalen inngås. Når det gjelder kostnader ved overforbruk av data, følger dette avtalens vilkår, men jeg forstår at det kan oppleves frustrerende dersom informasjonen ikke har vært tydelig nok. Jeg ønsker gjerne å undersøke saken din nærmere. Ta gjerne kontakt med meg på [email protected], så jeg kan se nærmere på hva som har skjedd og finne en løsning. Mvh, Alise, SMB Mobil

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Aggresstivt lureri ! Styr unna !

Omtale av  Anita

Har blitt oppringt flere ganger og de presenterer seg som at de ringer fra Telenor - jeg har uttrykt gjentatte ganger jeg ikke skal ha noen endring og at de ikke skal ringe meg da jeg ikke er interessert i noen endringer. Mandag denne uken får jeg på nytt en telefon med spm om jeg er fornøyd med avtalen min - så det høres ut som jeg har inngått en avtale med disse folka - noe jeg ikke har gjort og som jeg uttrykker i klartekst til de. Jeg orienterer jeg gjentatte ganger har informert jeg ikke skal ha noe, og ikke har jeg signert noe heller. Så hele greia er etter min opplevelse/vurdering ikke annet enn aggressivt lureri, og styr unna !!

Svar fra SMB Mobil
28.02.2025 08:31

Hei Anita, Takk for tilbakemeldingen. Jeg beklager at du har hatt denne opplevelsen. Selgere skal alltid opplyse tydelig om at de ringer fra SMB Mobil, og vi skal aldri gi inntrykk av å representere en annen operatør. Dette er noe vi tar svært alvorlig. Videre skal vi respektere om du har gitt beskjed om at du ikke ønsker videre kontakt. Jeg ønsker å undersøke dette nærmere for deg. Ta gjerne kontakt med meg på [email protected], så jeg kan se på hva som har skjedd og sikre at dette blir fulgt opp. Mvh, Alise, SMB Mobil

God kundeservice

Omtale av  Nils A. S

Veldig godt fornøyd både med hastighet og kundeservicen til SMB mobil.

Svar fra SMB Mobil
26.02.2025 14:43

Hei Nils, Tusen takk for tilbakemeldingen! Det er flott å høre at du er godt fornøyd med både hastigheten og kundeservicen. Vi setter stor pris på at du valgte oss! Mvh, Alise, SMB Mobil

Ingen problemer

Omtale av  Elin A

SMB mobiltelefon er stabil og vi har ikke hatt noen form for problemer dette året som vi har hatt abonnement.

Svar fra SMB Mobil
26.02.2025 14:47

Hei Elin, Tusen takk for tilbakemeldingen! Det er flott å høre at abonnementet har vært stabilt og problemfritt for dere. Vi setter stor pris på at dere valgte oss! Mvh, Alise, SMB Mobil

Jeg er fornøyd

Omtale av  Kjell E

Smb mobil fungerer greit etter at vi fikk en forklaring på fakturaen. Stor fordel at vi får kontakt med saksbehandlere.

Svar fra SMB Mobil
26.02.2025 14:47

Hei Kjell, Tusen takk for tilbakemeldingen! Det er godt å høre at alt fungerer greit, og at du setter pris på muligheten til å komme i kontakt med en saksbehandler. Vi er alltid her om du skulle trenge hjelp med noe. Mvh, Alise, SMB Mobil

Føler oss lurt

Omtale av  Linda

Priser blir misvisende/forvirrende formidlet uten moms. Tilbud over mail samsvarer ikke med tilbud pr sms. Ble etter avtalen var inngått overasket med 36mnd bindingstid eventuelt betale 3000kr (uten moms) pr abonnement for å si opp.

Svar fra SMB Mobil
26.02.2025 14:54

Hei Linda, Takk for tilbakemeldingen. Jeg beklager hvis informasjonen om pris og avtaletid ikke var tydelig nok ved avtaleinngåelsen. Priser oppgis alltid eks. mva. da dette gjelder bedriftsabonnement, og dette skal informeres om både i salgssamtalen og i SMS-bekreftelsen. Avtaletid skal også alltid opplyses klart i samtalen og bekreftes i SMS før avtalen inngås. Jeg ønsker gjerne å undersøke saken din nærmere. Ta gjerne kontakt med meg på [email protected], så ser jeg på hva som har skjedd. Mvh, Alise, SMB Mobil

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Frarådes! Styr unna!

Omtale av  Gunn E. W

Fikk melding om at mitt abb flyttes om 5 dager. Jeg skrev mail og ringte for å si at det ikke lenger er aktuelt. Får da beskjed om 36 måneders bindingstid som må betales selv om jeg ikke bytter til de! Dette kan ikke være lov?! Føler meg totalt lurt inn i noe for 6 måneder siden - det var da samtale nr 1 var med de. FRARÅDES!

Svar fra SMB Mobil
26.02.2025 14:51

Hei Gunn, Takk for tilbakemeldingen din, det er leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse. Vi ønsker alltid at våre kunder skal føle seg trygge på avtalen de inngår, og det skal fremkomme i avtalen du har bekreftet om du har en avtaletid. Jeg ønsker gjerne å undersøke dette for deg. Ta gjerne kontakt med meg på [email protected], så ser jeg nærmere på saken din. Mvh, Alise, SMB Mobil

Hyggelig support

Omtale av  Kristoffer

Hyggelig og behjelpelig support. Ble oppringt og fikk nedsatt pris på abonnement.

Svar fra SMB Mobil
22.02.2025 22:13

Hei Kristoffer. Tusen takk for tilbakemeldingen din! Det er fint å høre at du har hatt en positiv opplevelse med kundeservicen vår og at vi kunne tilby en bedre pris på abonnementet ditt. Mvh Nadia, SMB Mobil.

Helt grei erfaring

Omtale av  Vigdis

Grei. Høy avbrytingsavgift, hyggelige mennesker. Svar på spørsmål.

Svar fra SMB Mobil
22.02.2025 22:12

Hei Vigdis. Takk for tilbakemeldingen din! Det er flott å høre at du har fått god hjelp fra kundeservicen vår. Jeg tar også med meg tilbakemeldingen om høy avbrytingsavgift videre. Det er bare å ta kontakt med oss om du trenger noe i fremtiden. Mvh Nadia, SMB Mobil.

Fornøyd kunde

Omtale av  Sindre

Har ingenting å klage på! Det at SMB også følger opp med kundene de allerede har er også ett pluss!

Svar fra SMB Mobil
22.02.2025 22:08

Hei Sindre. Takk for tilbakemeldingen din! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med abonnementet ditt. Det er viktig for oss å følge opp våre eksisterende kunder, så det er godt å høre at du setter pris på dette. Mvh Nadia, SMB Mobil.

Bra greier

Omtale av  Amir S

Grei dekning. Har aldri opplevd noe tull. Funker topp for meg

Svar fra SMB Mobil
22.02.2025 22:04

Hei Amir. Takk for hyggelig tilbakemelding! Jeg syntes det er flott å høre at dekningen er stabil og at alt fungerer bra for deg. Det er bare å ta kontakt om du trenger det i fremtiden. Mvh Nadia, SMB Mobil.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Bra mobilabonement.

Omtale av  Ingvald I

Har samme gode dekning som før. Da hadde jeg telenor. Men til bedre priser her hos smb. Og hyggelig kundebehandling.

Svar fra SMB Mobil
22.02.2025 22:01

Hei Ingvald. Tusen takk for tilbakemeldingen! Det er flott å høre at du opplever samme gode dekning som før, men til bedre priser, og at du har hatt en positiv opplevelse med kundeservicen. Mvh Nadia, SMB Mobil.

Har tilegnet profilen
SMB Mobil deltar på Bytt.no

SMB Mobil har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
SMB Mobil besvarer omtaler

SMB Mobil har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
SMB Mobil ønsker tilbakemeldinger

SMB Mobil benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR