Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
SMB Mobil
3.1
404 verifiserte omtaler

SMB Mobil omtaler og erfaringer

Nøytral trend

SMB Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.1
Middels
404 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#13
Middels
SMB Mobil er rangert
#13 av 22 mobilselskaper
49%
Middels
49% anbefaler SMB Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 393 omtaler om SMB Mobil

FILTRER OMTALER
160
41
3
10
179
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om SMB Mobil
SMB Mobil har 393 verifiserte omtaler på Bytt.no

God dekning på jobb og ferie.

Omtale av  Rikard

Veldig fornøyd med abonnement i SMB. Jeg har vært kunde 1 år og tjenestene har vært helt etter tilbud og avtale. God dekning både på jobb og ferie. Lett å justere datamengder. Fakturaer har vært oversiktelige og korrekte.

Svar fra SMB Mobil
07.11.2023 10:08

Hei Rikard, Takk for din positive tilbakemelding! Vi er svært takknemlige for at du har valgt SMB Mobil og er fornøyd med våre tjenester. At du opplever god dekning og setter pris på fleksibiliteten i abonnementet ditt, samt tydeligheten i fakturaene, bekrefter at vi er på riktig vei. Vi håper å fortsette å leve opp til dine forventninger i årene som kommer. Med vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med SMB Mobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Fungerer

Omtale av  Larskristian

Fungerer som det skal og ringte å prutet på egen pris

Svar fra SMB Mobil
07.11.2023 10:07

Hei Larskristian, Takk for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding. Det er godt å høre at alt fungerer som det skal! Kundetilfredshet er vår høyeste prioritet, og vi er glade for å kunne imøtekomme dine behov. Håper du fortsetter å nyte våre tjenester og den nye prisen. Med vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

Ikke tilfreds med Smb svindel

Omtale av  Morten

Fikk telefon fra en hyggelig dam som jeg fikk inntrykk av ringte fra Telenor. Jeg fikk gode priser som viste seg å være eks mva. De opererte altså med en høyere pris enn jeg hadde fra før. Nå krever de meg for et bruddgebyr fordi jeg har sagt opp avtalen. Rein svindel! Kommer ikke til å gi meg før de trekker kravet.

Svar fra SMB Mobil
07.11.2023 09:59

Hei Morten, Takk for din tilbakemelding. Vi er ikke Telenor og våre medarbeidere skal aldri gi inntrykk av å være det. Det er viktig for oss å kommunisere tydelig og korrekt om hvem vi er og hva vi tilbyr. Ettersom det er bedritsabonnement så informeres det om priser eks mva. Det skal imidlertid opplyses om at prisene er eks mva og om det er avtaletid i samtale med selger, samt fremgå av sms som sendes i forkant av avtaleinngåelse. Dersom saken ikke er løst enda kan du sende en e-post til meg på [email protected] med en kort oppsummering slik at vi kan se på saken. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

Styr unna SMB mobil

Omtale av  Karin B

Dette er et selskap jeg advarer strekt mot: meget gode telefonselgere som snakker selv inngrodde skeptikere og motstandere av telefonsalg , ganske rundt i løpet av noen hektiske minutter. I ettertid vurderer jeg at inngangsporten hos meg var at SMB mobil presenterer seg som en samarbeidspartner/ undergruppe av Telenor . Dette er et selskap som vurderes som seriøst og sikkert og ikke beheftet med risiko eller lureri for kunden. På denne bakgrunn trodde jeg meg på ganske sikker grunn i samtalen med SMB mobil. Så viser det seg at dette er ren svindel. SMB mobil er en konkurrent til Telenor. Jeg sikker som tapende part og vil sannsynlig måtte betale meg dyrt ut av denne avtalen. Styr unna SMB mobil !

Svar fra SMB Mobil
07.11.2023 10:11

Hei Karin, Takk for din tilbakemelding. Vi beklager sterkt at du føler deg feilinformert. Våre selgere skal ikke mislede noen til å tro at vi er en del av Telenor, vi er en selvstendig operatør som benytter Telenors nettverk for å gi våre kunder god dekning. Vær så snill og kontakt oss på [email protected] med detaljene rundt din opplevelse, slik at vi kan finne en tilfredsstillende løsning. Med vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

SMB annullerte avtalen

Omtale av  Astrid

SMB annullerte avtalen Etter å ha sendt e-post hvor jeg forklarte hva som hadde skjedd og uttrykt hvor ukomfortabelt og useriøst dette opplevdes, annullerte SMB avtalen. Det skal de ha ros for. Jeg sitter likevel igjen med en så dårlig opplevelse at jeg får dårlig smak i munnen når SMB blir nevnt.

Svar fra SMB Mobil
07.11.2023 09:54

Hei Astrid, Tusen takk for tilbakemeldingen. Vi er glade for å høre at din avtale ble annullert raskt etter at du tok kontakt, men vi beklager dypt at du sitter igjen med en negativ følelse etter interaksjonen med vårt selskap. Hvis det er noe mer vi kan gjøre for å rette opp i din opplevelse, eller om du har ytterligere tilbakemeldinger, ikke nøl med å nå ut til oss på [email protected]. Med vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Utrolig dårlig fremgangsmåte ...

Omtale av  Anita

En ansatt i Telenor bedrift (tilsynelatende) ringer med et godt tilbud for oss med enkeltmannsforetak; " du betaler alt for mye for abonnementet du har nå ... og du kan få det billigere med flere data ved å bytte til dette abonnementet" "osv" I løpet av ca 6 minutters samtale er er jeg overbevist om at jeg snakker med Telenor og tror jeg skal få tilbudt et bedre og billigere abonnement :-) Men, når jeg "oppdager" at det ikke er Telenor som ringer, føler jeg meg lurt, og sjekker under samtalen ut brukererfaringer med SMB mobil på nett, bl.a. på bytt.no, og det var ikke positiv lesing. Åpenbart flere enn meg som har oppfattet at det er Telenor som ringer! Når jeg sier hva jeg leser - sier han at det er alltid noen som er misfornøyd.... Jeg spør om det er korrekt at det faktisk tilkommer et gebyr om en vil gå fra 3-års avtalen (som han kun hadde presentert som et garantitid på tre år uten prisøkning) må han bekrefte dette. Trist at et mobilselskap bruker en slik fremgangsmåte - STYR UNNA!

Svar fra SMB Mobil
07.11.2023 09:53

Hei Anita, Takk for din tilbakemelding. Det du beskriver er absolutt ikke hvordan vi ønsker å fremstå. Vi er ikke Telenor og våre medarbeidere skal ikke gi inntrykk av å være det. Det er viktig for oss å kommunisere tydelig og korrekt om hvem vi er og hva vi tilbyr. Jeg beklager at du følte deg lurt under samtalen, og jeg forsikrer deg om at vi tar dette alvorlig. Det er ikke vår hensikt at noen skal oppleve misforståelser rundt bindingstid eller gebyrer. Jeg vil gjerne be deg kontakte oss direkte på [email protected] med kort oppsummering av saken og ditt telefonnummer slik at vi kan ta en gjennomgang av hva som har skjedd. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

Luring av en selger

Omtale av  Ola

Ringte og fremsto som om han kom fra Telenor. Hadde et godt tilbud, men sa ingenting om 36 mnd bindingstid. En strategi de alle bruker, selv om de svarer her på flere kommentarer at de ikke bevisst gjør det.

Svar fra SMB Mobil
07.11.2023 09:45

Hei Ola, Takk for din tilbakemelding. Vi beklager hvis kommunikasjonen ikke var tydelig om våre tilbud og vilkår. Vi skal ikke fremstå som at vi ringer fra Telenor, og alle vilkår, inkludert eventuell avtaletid, skal kommuniseres tydelig av våre selgere i tillegg til at det skal stå i SMS som sendes før avtaleinngåelse. Jeg ønsker gjerne at du tar kontakt med oss direkte på [email protected], med en kort oppsummering og telefonnummer slik at vi kan se på saken din. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

SMB Mobil har 393 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til SMB Mobil mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR