Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
SMB Mobil
3.1
393 verifiserte omtaler

SMB Mobil omtaler og erfaringer

Nøytral trend

SMB Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.1
Middels
393 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#13
Middels
SMB Mobil er rangert
#13 av 22 mobilselskaper
49%
Middels
49% anbefaler SMB Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 382 omtaler om SMB Mobil

FILTRER OMTALER
153
37
3
10
179
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om SMB Mobil
SMB Mobil har 382 verifiserte omtaler på Bytt.no

Styr unna.

Omtale av  Inger

Fikk først ikke tilsendt simkort, var dermed uten dekning i 1 uke ved leverandørbytte. Til slutt sendte de E-sim, men denne var ikke gyldig for min type mobil, tross at mobilen min kun er 3-4 år gammel. Jeg avlyste avtalen grunnet brudd fra deres side på egne vilkår men de sendte fremdeles bruddgebyr på nesten seks tusen kroner. Skammelig at de markedsfører seg til små bedrifter og enketpersonsforetak. Kundeservicen deres har attpåtil korte arbeidsdager/åpningstider, vanskelig å få ting gjennomført via dem, ting tar laang tid å fikse.

Svar fra SMB Mobil
11.03.2024 20:31

Hei Inger, Takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager ulempene du opplevde med simkortet og forståelsen rundt avtalen. Det er aldri vår intensjon at våre kunder skal stå uten dekning eller oppleve forvirring ved overgangen til oss. Vi sender alltid ut sim-kort i god tid og følger opp med SMS før portering. Hvis det oppstår forsinkelser i postgangen eller andre uforutsette problemer, er vi her for å hjelpe så godt vi kan. Hvis du ikke får svar på telefon kan du gjerne sende oss en e-post. Vi besvarer ofte e-poster etter at telefonen er stengt og i helgene. Angående bruddgebyret, ser vi gjerne nærmere på din sak hvis det er detaljer eller omstendigheter som bør vurderes på nytt. Send oss en e-post til [email protected] med din situasjon. Mvh, Birgitte SMB Mobil

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med SMB Mobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Supert

Omtale av  Mari

Supert, funker bra. God dekning og gode priser. Ingen trøbbel

Svar fra SMB Mobil
11.03.2024 20:26

Hei Mari, Takk for super tilbakemelding! Det gjør oss veldig glade å høre at alt fungerer bra for deg, og at du er fornøyd med dekningen og prisene våre. At du ikke har opplevd noen trøbbel, er akkurat slik vi ønsker det skal være for alle våre kunder. Takk for at du valgte oss! Mvh, Birgitte SMB Mobil

Flott levert

Omtale av  Tor S

Rimelig og godt levert uten problemer. Kan trygt anbefales videre.

Svar fra SMB Mobil
11.03.2024 20:25

Hei Tor S, Takk for den flotte omtalen! Det er fantastisk å høre at du er fornøyd med våre tjenester og finner dem rimelige og problemfrie. Din anbefaling betyr mye for oss, og vi er takknemlige for at du deler din positive erfaring med andre. Vi ser frem til å fortsette å levere den kvaliteten du forventer. Takk for at du stoler på oss! Mvh, Birgitte SMB Mobil

Meget bra

Omtale av  Tom H

Jeg er veldig fornøyd og det tar ikke lang tid og få svar når man ringer

Svar fra SMB Mobil
11.03.2024 20:26

Hei Tom H, Tusen takk for din positive tilbakemelding! Det er flott å høre at du er fornøyd med vår service og at du raskt får svar når du tar kontakt med oss. Å tilby rask og effektiv kundeservice er noe vi virkelig verdsetter og jobber hardt for å opprettholde. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele din opplevelse! Mvh, Birgitte SMB Mobil

Alt ok

Omtale av  Tor K

Fungerer utmerket, god service og alt fremkommer som avtalt.

Svar fra SMB Mobil
11.03.2024 20:24

Hei Tor K, Det er fantastisk å høre at alt fungerer utmerket for deg, og at du er fornøyd med servicen vår samt at alt går som avtalt. Vi setter stor pris på din tilbakemelding og er glade for at du har en positiv opplevelse med oss. Takk for at du deler, og takk for at du er kunde hos oss! Mvh, Birgitte SMB Mobil

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Veldig bra

Omtale av  Turi

Jeg er veldig fornøyd og de ringer meg og følger opp

Svar fra SMB Mobil
11.03.2024 20:23

Hei Turi, Tusen takk for din positive tilbakemelding! Vi er glade for å høre at du er fornøyd med vår service, og at vår oppfølging over telefon har vært til hjelp for deg. Å høre at våre kunder setter pris på den personlige oppfølgingen de får, motiverer oss til å fortsette med dette arbeidet. Vi ser frem til å fortsette å støtte deg i tiden som kommer. Takk for at du valgte oss! Mvh, Birgitte SMB Mobil

Et useriøst mobilselskap

Omtale av  Alex W

Inngikk avtale da jeg ble garantert full Telenordekning (4 "stolper på bobiltelefonen mot de 2 som jeg allerede hadde). Ble også lovet at jeg kunne kansellere abonnementet dersom SMB ikke klarte å innfri sitt løfte. Ingen av disse to løftene ble innfridd! Jeg ble gjort oppmerksom på at avtalen vi inngikk, ble tatt opp på bånd og jeg forsikret meg derfor om at ovennevnte løfter ble gjentatt under opptaket. I ettertid ba jeg om kopi av opptaket. Hva tror du at svaret lød? Jo, "det ble slettet straks etter at du hadde akseptert tilbudet". Dersom dette stemmer, sliter jeg med å forstå opptakets hensikt. I mitt enfold trodde jeg at dette var en dokumentasjon som skulle ivareta begge parters rettsikkerhet. I dag er jeg overbevist om at opptaket fortsatt finnes, at SMB er kjent med innholdet og at man derfor ikke ønsker å gjøre det tilgjengelig for meg. Nå har jeg sendt diverse e-poster om abonnementet til firmaet, men får ingen svar. Lurer på hvor seriøsiteten og profesjonaliteten har blitt av? - Jeg vet i hvert fall at man ikke finner den hos SMB.

Svar fra SMB Mobil
11.03.2024 20:22

Hei Alex W, Takk for at du tar deg tid til å dele din opplevelse med oss. Det er veldig viktig for oss å høre om slike situasjoner, slik at vi kan jobbe med forbedringer. Selv om vi etter policy sletter opptak i tråd med GDPR-regelverket for personvern, tar vi din bekymring seriøst. Det er viktig for oss å oppklare eventuelle misforståelser og sørge for at du får den oppfølgingen du trenger. Jeg vil gjerne sørge for at saken din blir sett på igjen. Kan du sende oss en ny e-post til [email protected] med referanse til denne samtalen? Slik kan vi sikre at din henvendelse blir prioritert og behandlet raskt. Din tilfredshet og tillit er viktig for oss, og vi ønsker å vise deg den profesjonaliteten du forventer og fortjener. Mvh, Birgitte SMB Mobil

SMB Mobil har 382 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til SMB Mobil mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR