Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
SMB Mobil
3.4
480 verifiserte omtaler

SMB Mobil omtaler og erfaringer

Positiv trend

SMB Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.4
Middels
480 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#10
Middels
SMB Mobil er rangert
#10 av 22 mobilselskaper
56%
Bra
56% anbefaler SMB Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 486 omtaler om SMB Mobil

FILTRER OMTALER
214
72
6
10
184
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om SMB Mobil
SMB Mobil har 486 verifiserte omtaler på Bytt.no

Mulig å komme i kontakt med mennesker, og i tillegg hyggelige og løsningsorienterte

Omtale av  Carl A. H

Mulig å komme i kontakt med mennesker, og i tillegg hyggelige og løsningsorienterte personer

Svar fra SMB Mobil
25.09.2023 18:11

Hei Carl A. H, Tusen takk for din positive tilbakemelding! Vi setter stor pris på at du verdsetter vår kundeservice. Det er viktig for oss å være tilgjengelige og hjelpsomme for våre kunder. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med SMB Mobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Ble lurt inn i en bedriftsavtale med 36 mnd binding!!

Omtale av  Richard

Selger unlot å informere om bindingstid, bedriftsavtale og informerte om feil pris!! Jeg oppdaget det i etterkant på avtalen. Jeg kontaktet dem og fortalte dette. Og at jeg ville kansellere avtalen. Men de sa at avtalen er bindende i 36 mnd. Hvis jeg skulle si opp så fikk jeg et bruddgebyr på 4500 kr + moms!! Det var mange mailer frem og tilbake...og til slutt kontaktet jeg advokat. Da la de ned saken! Jeg ser på flere omtaler her at dette er en gjenganger med dette selskapet. Håper forbrukerrådet kan stoppe denne galskapen!!!

Svar fra SMB Mobil
25.09.2023 18:10

Hei Richard, Takk for din tilbakemelding. Det skal alltid informeres om priser, at det er bedriftsavtale og dersom det er avtaletid i samtalen med selgeren, samt i SMS som bekreftes av kunde ved avtaleinngåelse. Dersom dette ikke har vært tilfelle er dette absolutt beklagelig og svikt i våre rutiner. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

Useriøst helt tragisk !

Omtale av  Pl

Hold dere langt unna! Ringte meg når jeg var på jobb! Utalte seg som dem var innenfor Telenor! Bare skulle få bedriftsabonemang billigere! Trykk OK så er alt i orden! Fikk ikke med att det var binding på 36 mnd. Ville bruke angreretten min men det var ikke mulig på bedrift! Har ringt dem og blir avvist hver gang! Hiva simkorta i søppla😀 kjæm vel bruddgebyr fra dem men det får skur! Skal ikke ha noe med dem å gjør😟

Svar fra SMB Mobil
25.09.2023 18:01

Hei PI, Takk for din tilbakemelding. Våre selgere skal aldri gi inntrykk av at vi representerer et annet selskap, inkludert Telenor. Vi er en selvstendig norsk aktør, men benytter oss av Telenor sitt nett. Det er viktig for oss at kundene våre blir informert om avtaletid både i samtalen med selgeren og gjennom en påfølgende SMS som bekreftes ved avtaleinngåelse. Dersom overnevnte ikke har vært tilfelle ønsker jeg gjerne at du sender en e-post til [email protected], slik at vi kan se nærmere på saken din. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

Effektiv hjelp ved bytte til eSIM

Omtale av  Eivin R

Det var veldig effektivt og kundebehandleren var vennlig

Svar fra SMB Mobil
25.09.2023 11:15

Hei Eivin R, Tusen takk for den positive tilbakemeldingen! Det er flott å høre at prosessen med bytte til eSIM gikk effektivt, og at du opplevde vår kundebehandler som vennlig. Vi setter pris på at du deler din erfaring med oss. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

Ny kunde med e-sim

Omtale av  Ny F. E. K

Var i kontakt med en hyggelig og beroligende kar på kundeservice som hjalp meg med e-sim ved oppstart. Tusen takk for å være tålmodig og hyggelig!

Svar fra SMB Mobil
25.09.2023 11:14

Hei, Så hyggelig å høre at du hadde en god opplevelse med vår kundeservice, og at du fikk hjelp med e-sim ved oppstart! Vi jobber for å gi alle våre kunder best mulig service, og din tilbakemelding er en bekreftelse på at vi er på rett vei. Takk for at du tok deg tid til å dele din opplevelse. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Eksemplarisk service

Omtale av  Per H

Byttet gikk smertefritt, var enkelt , greit og fikk suveren service. Kan anbefales på det sterkeste.

Svar fra SMB Mobil
25.09.2023 11:13

Hei Per H, Tusen takk for den flotte tilbakemeldingen! Vi setter stor pris på at du deler din positive opplevelse med oss. Det er gledelig å høre at byttet gikk smertefritt og at du er fornøyd med vår service. Takk for at du valgte SMB Mobil! Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

Jeg er veldig tilfreds med SMB Mobil

Omtale av  Celine

Min erfaring er at jeg ble anbefalt å bytte til SMB Mobil av en venn som var fornøyd. Jeg angrer ikke, vært fornøyd fra første stund

Svar fra SMB Mobil
25.09.2023 11:26

Hei Celine, Så flott å høre at anbefalingen fra din venn førte deg til oss og at du har vært fornøyd fra første stund. Vi setter pris på tilbakemeldingen og skal fortsette å jobbe for at du forblir fornøyd. Takk for at du valgte SMB Mobil! Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

SMB Mobil har 486 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til SMB Mobil mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR