Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
Talkmore
4.6
4 234 verifiserte omtaler

Talkmore omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

4.6
Utmerket
4 234 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#1
Utmerket
Talkmore er rangert
#1 av 22 mobilselskaper
88%
Utmerket
88% anbefaler Talkmore
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 4 238 omtaler om Talkmore

FILTRER OMTALER
3 514
230
92
80
322
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Talkmore?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

E SIM

Omtale av  Per

Har vært i kontakt med kundeservice (høflig og imøtekommende) - vil gjerne bytte til Talkmore - men dessverre kan Talkmore ikke tilby eSIM, Talkmore skriver selv at kan smartklokken lese QR koder kan det brukes men andre steder står det at Talkmore ikke kan supportere Applewatch 5 og 6. Kan dere vennligst forklare forskjellen. Når får Talkmore fikset (forhandlet) en slik ubetydelig sak. Det må da være relativ få kunder Telenor kan beholde på grunn av dette. Alternativ er at de mister sine kunder til selskaper de IKKE kontrollerer.

Svar fra Talkmore
28.05.2021 08:57

Hei Per! Det stemmer at vi støtter eSIM, dette gjelder til alle enheter bortsett fra Apple Watch. Vi ønsker å tilby dette til våre kunder og vet at mange venter på at vi skal komme i mål, men dette er noe som tar lengre tid enn først antatt. Årsaken for det er at eSIM til Apple Watch har et helt eget oppsett som tar lang tid å få på plass. Reisen er både tidskrevende og komplisert. Når vi får støtte for tjenesten så vil det også bli oppdatert på hjemmesiden vår. Med vennlig hilsen Thomas.

Proffe folk.

Omtale av  Egil N. P

Har bare snakket med hyggelige kundekontakter og fått den hjelpen og veiledningen jeg trenger 👍😊

Svar fra Talkmore
28.05.2021 08:57

Hei Egil! Så utrolig gøy å høre, det er akkurat slik vi ønsker at kontakt med kundeservice skal være. Tusen takk for tilbakemeldingen din, vi setter stor pris på det. Ha en fin dag, med vennlig hilsen Thomas.

Enkelt å få kontakt

Omtale av  Halla

Ønsket svar på mitt spørsmål, og fikk det raskt og greit...pluss litt mere informasjon..veldig bra.

Svar fra Talkmore
28.05.2021 08:56

Hei Halla! Tusen takk for din omtale og fem stjerner. Vi ønsker alltid at våre kunder skal få den beste servicen, så det at du er fornøyd med hjelpen du får setter vi stor pris på. Ønsker deg en riktig fin uke, med vennlig hilsen Thomas.

Ekstremt god kundeservice.

Omtale av  Merete

Har alltid fått god og rask hjelp på kundeservice. Ydmyke personer gir deg hjelp og de beste tilbudene som passer deg.

Svar fra Talkmore
25.05.2021 21:01

Heisann Merete! Tusen takk for de flotte ordene! Vi prøver å tilby de beste løsningene til kundene våre. Så da er det greit å ha en del forskjellige løsninger, slik at vi faktisk finner det som passer best for deg :-) Ha en flott dag videre, hilsen Petter.

Veldig bra

Omtale av  Elias

Talkmore kundeservicen har bra behandling Merry kundeservice arbider jeg er fornøyd

Svar fra Talkmore
08.06.2021 10:19

Hei Elias! Når kundene er fornøyde så er vi også det! Tusen takk for omtalen og fem stjerner, det setter vi utrolig stor pris på. Ønsker deg en riktig fin sommer, med vennlig hilsen Thomas.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Jeg var dårlig behandlet av en av ansatte i kunde service i starten av min abonnement.

Omtale av  Inna J

Kunde ansvarlige snakket ikke høflige, var irritert og viser agressivitet ved mine spørsmål. Derfor valgte jeg å avslutte abonnementet mitt hos Talkmore. I dag hadde jeg en veldig god saklige hjelp ved fakturaen betaling av en av mannlige ansatte ved kunde service. Han viser forståelse høflighet og tålmudighet, selv om det var feil fra min side. Om dere blir mer orientert til en god service og være hjelpsomme som siste service mann, ville fine gode løsninger og ikke prøve tjene pengene på dårlige service forklaringer tror dere får mye utbytte av det og firmaet deres går mye bedre. Ønsker dere lykke til videre.

Svar fra Talkmore
25.05.2021 21:01

Hei Inna! Vi kan bare beklage om du hadde en dårlig opplevelse med vår kundeservice tidligere. Vi jobber mye med kompetanseutvikling til våre ansatte slik at våre kunder skal være sikker på at de møter en profesjonell og hyggelig kundeservice når de skulle trenge hjelp. Kunne du sendt oss en mail til [email protected] så skal vi få sett nærmere på dette. Ønsker deg en fin dag, hilsen Petter :-)

Alltid hyggelig folk i andre enden.

Omtale av  Aud

Løser ting med en gang, slipper å lure på noe som helst,god forklaring .

Svar fra Talkmore
25.05.2021 08:44

Heisann Aud! Dette var jo godt å se! Så bra at du er fornøyd med hjelpen du fikk. Vi setter virkelig stor pris på tilbakemeldingen. Ønsker deg en super dag videre, hilsen Petter :-)

Flink til å omtale seg selv på reklamene, men slett kundeservice i virkeligheten.

Omtale av  Thomas

Ikke det at kundeservice betyr noen ting når det kommer til telefonab, men når jeg først klarte å komme i kontakt med dem(ingen enkel sak), var det lite service-innstilling. Fryktelig irriterende med slike hyklere som skryter av seg selv i reklamene, og så er de elendig i virkeligheten.

Svar fra Talkmore
25.05.2021 08:41

Hei Thomas! Dette hørtes jo ikke bra ut i det hele tatt og er ikke slik vi ønsker å ha det. Kunne du tatt kontakt med oss på [email protected] med en beskrivelse av saken, så skal vi gjøre alt vi kan for å få deg helt fornøyd og rette opp i dette. Ønsker deg ihvertfall en god dag videre, hilsen Petter.

Slett arbeid

Omtale av  Haakon

Har akkurat byttet våre telefoner til Talkmore, og etter nå 4 gang på telefon med support, så er fortsatt ikke ting oppe å virker. Avtalte først flytting av alt, med full gjennomgang av simkortnummere til alle, forrige fredag. intet virket. fikk beskjed om at annen dato lå inne for flytting, selv om vi hadde avtalt noe annet. INGEN logg viser hva som har skjedd. Ny runde i går, for å sikre at alle kort er riktig, i dag, EN telefon virker, resten dødt. Flytting er jo så enkelt, og ja vi elsker kø til support, eller å bruke 3-4 timer med talkmore support, før ting virker.. nei, jeg er ikke imponert så langt.

Svar fra Talkmore
25.05.2021 08:39

Heisann Haakon! Dette var jo ikke bra i det hele tatt og er absolutt ikke slik vi ønsker å ha det! Vi må bare beklage for at det har skjedd så mye surr her. Gjerne send oss nummeret ditt til [email protected] så skal vi få sett gjennom her og gjort alt vi kan for å rette opp i dette for deg. Ha en fortsatt fin dag videre, hilsen Petter.

Fantastisk

Omtale av  Tomrune J

Bedre behandling fra kundeservice finnsnes ikke, di hjelper deg og finner løsninger på alt.👍 For di.

Svar fra Talkmore
25.05.2021 08:39

Heisann Tomrune! Flottere ord enn dette tror jeg nesten ikke finnes. :-) Tusen takk for det, vi setter utrolig stor pris på det her. Vi jobber hardt med å tilby den beste kundeservicen, så da er vi på riktig vei her. Ha en super dag videre, hilsen Petter.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Totalt useriøst teleselskap

Omtale av  Frank

Bestilte i helgen ny telefon via Talkmore. Fikk i dag mail om at orderen min var kansellert og at de håpet at jeg gikk inn og bestilte på nytt. Prisen var selvfølgelig økt med 1700,- kroner. Aldri mer.

Svar fra Talkmore
25.05.2021 08:31

Hei Frank! Vi beklager dette på det sterkeste! Det er absolutt ikke slik vi ønsker å ha det, dessverre hadde vi en feil i nettbutikken vår mellom 16 og 17 mai der det ble vist feil priser i nettbutikken vår for de som ikke var logget inn. Gjerne send oss nummeret ditt sammen med ordrenummeret det gjelder til [email protected] så skal vi få gått gjennom nærmere og gjøre det vi kan for å rette opp i dette. Ha en fortsatt fin dag, hilsen Petter:-)

Service.

Omtale av  Gh

Hyggelig å hjelpsomme å lett å komme i kontakt med. Å gode priser.

Svar fra Talkmore
25.05.2021 08:31

Hei på deg! Dette var jo helt supert å se! Det blir jo ikke stort bedre enn det :-) Så flott at du har fått hjelpen du trenger og er fornøyd med prisene hos oss, vi jobber konstant med å være best mulig, så vi setter stor pris på tilbakemeldingen. Ha en fin dag videre, hilsen Petter.

Svært fornøyd

Omtale av  Karoline

Svært fornøyd med kundeservicen og veldig hyggelig kunderådgiver jeg pratet med. Byttet fra Talkmore til Telenor(mobilabonnement) for ei uke siden. Ble lovet mer GB i mnd til samme pris som jeg hadde i Talkmore. Ble ikke holdt, fikk derimot mindre GB enn avtalt. Så har nettopp byttet rett over til Talkmore igjen. Svært fornøyd med servicen jeg fikk!

Svar fra Talkmore
25.05.2021 08:31

Heisann Karoline! Det var jo dumt at du ikke fikk det du ble lovet hos Telenor, men uansett så er vi ihvertfall glade for å ha deg tilbake som kunde hos oss :-) Godt å se at du er fornøyd med kundeservicen! Vi jobber hardt for å være best på det her. Ønsker deg en flott dag videre, hilsen Petter.

Veldig skuffende nett tar veldig lang tid

Omtale av  Knut S

Veldig dårlig nett tar fryktelig lang tid eller så bryter det har G4

Svar fra Talkmore
19.05.2021 15:27

Heisann Knut! Dette var jo ganske uheldig da! Telenor pleier å ha god dekning de aller fleste steder og hastigheten pleier å være god. Gjerne send oss en henvendelse til [email protected] så kan vi få sjekket opp i det for deg. Ønsker deg uansett en flott dag videre :-) hilsen Petter.

Hyggelige kundeservice

Omtale av  Isse A

Jeg var kunde hos dere en stund og da j var jeg veldig fornøyd med.. nå er jeg ikke det lenger pga at jeg lyst å ha ubegrenset data.. noe dere kunne tilby meg.

Svar fra Talkmore
18.05.2021 18:57

Heisann Isse! Så godt å se at du var fornøyd med oss! Det setter vi stor pris på! Dette ble jo litt dårlig timing, men vi har akkurat lansert et abonnement med ubegrenset data. Så om du ønsker, så er du gledelig velkommen tilbake :-) Ønsker deg en super dag videre, hilsen Petter.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Ryddig og en forståelsesfull kundebehandler.

Omtale av  Magne A

Byttet til Talkmore og er kjempefornøyd. Senere ringte jeg og bestilte et abonnement til som skal stå på vent, dette var ikke noe problem for dem, damen fikset det på noen sekunder og ordnet et nummer som er nesten identisk med det jeg har fra før og nytt simkort fikk jeg tilsendt noen dager senere. Gjenomgående topp service og en flott opplevelse med kundebehandler.

Svar fra Talkmore
14.05.2021 14:56

God dag, Magne :-) Det var hyggelig at du ønsket å dele din opplevelse med kundebehandleren hos oss, det setter vi stor pris på! Vi er opptatt av at kundene skal få best mulig service hele veien, som ny kunde og som eksisterende kunde. Her skal vi ikke ligge på latsiden, men fortsette å gjøre alt vi kan for at du er like fornøyd hos oss i de kommende årene :-) Ønsker deg en flott helg og en strålende 17. mai, hilsen Victoria!

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR