Talkmore har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Flink kundebehandler på Talkmore Veldig fornøyd med abonnementet.
For en utrolig fin tilbakemelding! Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være, så jeg er glad du sitter igjen med denne opplevelsen. Jeg er glad du fikk god hjelp til å løse saken din, og det er godt å høre at du er fornøyd med tjenestene og dekningen vi har! Mvh. Halima
Karakter 5!. Kontaktpersonen var hyggelig, hjelpsom, tålmodig og hadde en god diksjon, noe som er svært viktig for meg som har dårlig hørsel. Tålmodighet setter jeg pris på fordi når man er blitt over75 år trenger de fleste av oss litt mer tid enn før for å få tenkt riktige tanker. Hilsen i.ø.
Det er fantastisk å høre at du hadde en så positiv opplevelse med vår kundeservice, og at de kunne imøtekomme dine behov på en hyggelig, hjelpsom og tålmodig måte. Takket være deg for å dele denne flotte tilbakemeldingen, og jeg håper at din erfaring fortsetter å være positiv. Ønsker deg en fantastisk helg når den kommer! 😊🌟 Mvh. Halima
Jeg har hatt den mest fantastiske service i dag😊 Alt jeg hadde forberedt kunne jeg kasere, for kundebehandler hjalp meg før jeg nådde å klage😂👍 Dette skal jeg hjelpe deg med en gang, samtidig som jeg følte at han genuint mente at han ville hjelpe. Hele samtalen (som jeg forberedte skulle ta lang tid .....😂) var over på 3 min😲 Og på de min har kundebehandler gitt meg et så fantastisk inntrykk at jeg har ikke ord, og det skjer sjelden i en alder av 47 år😲👍😂 Han rettet opp all inntrykk jeg noen gang måtte ha om kundeservice generelt. Denne gang var det spesielt viktig siden kundeservice var grunnen til at jeg måtte ringe, for min datter turde ikke selv, da hun var blitt møtt på en helt annen måte. Så nå har Talkmore berget henne som fortsatt kunde, kun pga en fantastisk kundebehandler😊👍
Jeg blir så glad av å lese dette! Vi ønsker alltid å være forståelsesfulle og møte kundene våre på en fin måte, så jeg er glad dette er erfaringen din. Det er godt vi har fine kunder som deg. Det er akkurat sånn det skal være, så jeg er virkelig glad for å høre at du har gode erfaringer som kunde hos oss! Jeg skal gjøre alt jeg kan for at det skal fortsette sånn i lang tid. Takk for fin tilbakemelding, det setter vi alltid stor pris på! Mvh. Halima
Veldig hyggelig og fornøyd med kundeservice, anbefales på det sterkeste 👍
Det er flott å høre at du er veldig fornøyd med kundeservicen! Hvis du har hatt en positiv opplevelse, kan det være nyttig for andre å høre om det også. Takk for at du delte din anbefaling, og hvis du noen gang har flere spørsmål eller trenger hjelp, ikke nøl med å komme tilbake. Ha en fantastisk dag! 😊🌟 Mvh. Halima
Raskt svar fra kundeservice, hyggelig ansatt som hjalp meg med akkurat det jeg trengte med engang.
Dette er jo bare helt fantastisk å høre! Jeg er glad for å høre at du er fornøyd, og jeg skal gjøre alt jeg kan for at du skal få samme gode opplevelse i mange år til. Takk for fine ord, det setter vi stor pris på! Mvh. Halima
Hjelpsom og hyggelig fyr jeg snakket med.Endret abonnementet uten problem
Så utrolig gøy å høre at du opplever å få så god hjelp av oss! Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være. Vi setter stor pris på fine omtaler som dette. Jeg er glad vi har gode kunder som deg. Mvh. Halima
Vært kunde i Talkmore i mange år. Var innom annen øeverandør i ca 2 mnd. men vender tilbake. Grunnen er gode konkurransedyktige priser, bra kundeservice m. minimal ventetid og alltid hyggelig og hjelpsom kundeservice.
Dette er jo bare helt fantastisk å høre! Jeg er glad for å høre at du er fornøyd, og jeg skal gjøre alt jeg kan for at du skal få samme gode opplevelse i mange år til. Takk for fine ord, det setter vi stor pris på! Mvh. Halima
Flink til å lytte, oppfattet fort hva det gjaldt. Kom med god løsning til abonnementet mitt. Rask, høflig og hyggelig kundebehandler! 👌
For en utrolig fin tilbakemelding! Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være, så jeg er glad du sitter igjen med denne opplevelsen. Jeg er glad du fikk god hjelp til å løse saken din, og det er godt å høre at du er fornøyd med tjenestene og dekningen vi har! Mvh. Halima
Fikk god hjelp av ei dame. Dårlige var at det gikk så lang tid før jeg fikk komme igjenom. Men da fikk jeg god hjelp av dere. Takk for hjelpen.
Det er flott å høre at du til slutt fikk god hjelp! Jeg beklager for eventuelle utfordringer med ventetiden, men det er positivt å vite at opplevelsen var positiv når du først fikk kontakt. Hvis du har flere spørsmål eller trenger hjelp i fremtiden, ikke nøl med å ta kontakt. Takk for tilbakemeldingen, og ha en flott dag! 😊🌟 Mvh. Halima
Pålitelig, enkel kundeservice, ingen skjulte kostnader :)
Dette blir jeg så glad for å høre, for det er akkurat sånn det skal være! Vi ønsker alltid å hjelpe til så godt vi kan. For oss er det viktig å møte alle våre kunder på en fin og respektfull måte, så jeg er utrolig glad for at du sitter igjen med denne opplevelsen. Jeg er glad vi har gode kunder som deg! Mvh. Halima
Hyggelig kundekontaket og god service. Absolutt å anbefale.
Dette blir jeg så glad for å høre, for det er akkurat sånn det skal være! Vi ønsker alltid å hjelpe til så godt vi kan. For oss er det viktig å møte alle våre kunder på en fin og respektfull måte, så jeg er utrolig glad for at du sitter igjen med denne opplevelsen. Jeg er glad vi har gode kunder som deg! Mvh. Halima
Hyggelig og meget hjelpsom kundeagent. Hun forsto og løste mitt problem raskt og effektivt.
Dette er jo bare helt fantastisk å høre! Jeg er glad for å høre at du er fornøyd, og jeg skal gjøre alt jeg kan for at du skal få samme gode opplevelse i mange år til. Takk for fine ord, det setter vi stor pris på! Mvh. Halima
Veldig hyggelig kundebehandler og problemet ble løst fort og effektivt.
Jeg blir så glad av å lese dette! Vi ønsker alltid å være forståelsesfulle og møte kundene våre på en fin måte, så jeg er glad dette er erfaringen din. Det er godt vi har fine kunder som deg. Det er akkurat sånn det skal være, så jeg er virkelig glad for å høre at du har gode erfaringer som kunde hos oss! Jeg skal gjøre alt jeg kan for at det skal fortsette sånn i lang tid. Takk for fin tilbakemelding, det setter vi alltid stor pris på! Mvh. Halima
Møtte en hjelpsom, behagelig og tålmodig dame som gjorde det lett å bytte til Talkmore 😊
Så utrolig gøy å høre at du opplever å få så god hjelp av oss! Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være. Vi setter stor pris på fine omtaler som dette. Jeg er glad vi har gode kunder som deg. Mvh. Halima
Talkmore er svært kundevennlig. Når man er oppi årene, og ting forandres, er det godt å ha noen der for hjelp, og Talk More er enestående på dette. Tusen takk for god hjelp og tiltettelegging. Takk alle konsulenter
Dette blir jeg så glad for å høre, for det er akkurat sånn det skal være! Vi ønsker alltid å hjelpe til så godt vi kan. For oss er det viktig å møte alle våre kunder på en fin og respektfull måte, så jeg er utrolig glad for at du sitter igjen med denne opplevelsen. Jeg er glad vi har gode kunder som deg! Mvh. Halima
Kjempe hyggelig person og maks hjelp 😊👌 Kan anbelales😊
Dette er jo bare helt fantastisk å høre! Jeg er glad for å høre at du er fornøyd, og jeg skal gjøre alt jeg kan for at du skal få samme gode opplevelse i mange år til. Takk for fine ord, det setter vi stor pris på! :-) Mvh. Halima