Talkmore har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hyggelig service som faktisk hjelper deg. Veldig fornøyd.
Dette blir jeg så glad for å høre, for det er akkurat sånn det skal være! Vi ønsker alltid å hjelpe til så godt vi kan. For oss er det viktig å møte alle våre kunder på en fin og respektfull måte, så jeg er utrolig glad for at du sitter igjen med denne opplevelsen. Jeg er glad vi har gode kunder som deg! Mvh. Halima
God service i dag. En hyggelig samtale og god info om forsikringen fra Help!
Dette er jo bare helt fantastisk å høre! Jeg er glad for å høre at du er fornøyd, og jeg skal gjøre alt jeg kan for at du skal få samme gode opplevelse i mange år til. Takk for fine ord, det setter vi stor pris på! Mvh. Halima
Dere var veldig hjelpsomme. Jeg fikk årene på det jeg lurte på.
Så utrolig gøy å høre at du opplever å få så god hjelp av oss! Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være. Vi setter stor pris på fine omtaler som dette. Jeg er glad vi har gode kunder som deg. Mvh. Halima
Er veldig fornøyd med Talkmore. God dekning, flott kundeservice, og kjekt at man her også kan ringe gratis til norden 👍😊
For en utrolig fin tilbakemelding! Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være, så jeg er glad du sitter igjen med denne opplevelsen. Jeg er glad du fikk god hjelp til å løse saken din, og det er godt å høre at du er fornøyd med tjenestene og dekningen vi har! Mvh. Halima
Flinke og ærlige og hjelpsomme operatører som jobber i telefonen
Dette blir jeg så glad for å høre, for det er akkurat sånn det skal være! Vi ønsker alltid å hjelpe til så godt vi kan. For oss er det viktig å møte alle våre kunder på en fin og respektfull måte, så jeg er utrolig glad for at du sitter igjen med denne opplevelsen. Jeg er glad vi har gode kunder som deg! Mvh. Halima
Fantastisk rask og god service, kan anbefale Talkmore på det sterkeste.
Dette er jo bare helt fantastisk å høre! Jeg er glad for å høre at du er fornøyd, og jeg skal gjøre alt jeg kan for at du skal få samme gode opplevelse i mange år til. Takk for fine ord, det setter vi stor pris på! Mvh. Halima
Hei. Etter mine erfaringer fra andre telle operatører er Talkmore har det beste kunde service og ikke minst veldig gode priser,ikke noe ordspill og lureri og man får veldig god informasjon når man trenger det😀😀😀
Jeg blir så glad av å lese dette! Vi ønsker alltid å være forståelsesfulle og møte kundene våre på en fin måte, så jeg er glad dette er erfaringen din. Det er godt vi har fine kunder som deg. Det er akkurat sånn det skal være, så jeg er virkelig glad for å høre at du har gode erfaringer som kunde hos oss! Jeg skal gjøre alt jeg kan for at det skal fortsette sånn i lang tid. Takk for fin tilbakemelding, det setter vi alltid stor pris på! Mvh. Halima
De er meget hjelpsomme å hjelp meg når posten ikke hadde levert simkortet
Dette er jo bare helt fantastisk å høre! Jeg er glad for å høre at du er fornøyd, og jeg skal gjøre alt jeg kan for at du skal få samme gode opplevelse i mange år til. Takk for fine ord, det setter vi stor pris på! Mvh. Halima
Bedriften vår har hatt TalkMore/Dipper i en god del år og er egentlig meget fornøyd med tjenestene og oppfølgingen fra vår kontaktperson. TalkMore nettsiden/portalen er oversiktlig og lett å gjøre justeringer etter det en måtte ønske. Kan anbefales til bedrifter.
Dette blir jeg så glad for å høre, for det er akkurat sånn det skal være! Vi ønsker alltid å hjelpe til så godt vi kan. For oss er det viktig å møte alle våre kunder på en fin og respektfull måte, så jeg er utrolig glad for at du sitter igjen med denne opplevelsen. Jeg er glad vi har gode kunder som deg! Mvh. Halima
Veldig dyrt og blir lovet å lurt ved kjøp! Dårlig dekning sentrale plasser til og med storbyer!
Det er beklagelig å høre at du opplever utfordringer med prisene, og at du føler deg lovet og lurt ved kjøp av tjenester fra Talkmore. I tillegg er det uheldig å høre om problemer med dekningen, spesielt på sentrale steder og i storbyer. Vi kan selvfølgelig undersøke dette nærmere for deg og forhåpentligvis finne en god løsning! Ta gjerne kontakt med oss på [email protected]. Mvh. Halima
Jeg fikk kontakt med en talkmore agent og ingikk avtale med 100 gb imnd. Og regningen skal ikke overstige 500 kr. Sånn var det og sånn er det ennå. Jeg har og skaffet 3-4 kunder, og da har jeg 1,5 mnd gratis. Mvh. G. H.
Så utrolig gøy å høre at du opplever å få så god hjelp av oss! Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være. Vi setter stor pris på fine omtaler som dette. Jeg er glad vi har gode kunder som deg. Mvh. Halima
Veldig fornøyd med Talkmore. Å ingen som matcher prisen jeg har på 2 abb. Å alltid kjapp kundeservice å de ordner hvis det er noe. Veldig bra… 👍🙂
Hei Pål, Dette var en utrolig hyggelig omtale å få! Det er jo bare helt fantastisk at du er så fornøyd med oss, og at du får god hjelp fra vår kundeservice. Ønsker deg en nydelig uke, hilsen Julia.
Rask behandling ingen venting i kø Hyggelie saksbehandlere👍👍
Hei Frode, Så utrolig fint å høre at du fikk hjelp innen kort tid, og at du ble møtt av en hyggelig kundebehandler. Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være. Ønsker deg en fantastisk fin dag, hilsen Julia.
På ei veke har eg blitt oppringt 5 dagar av masete telefonselgarar frå Talkmore. Kanskje det kunne vore greit å ta hintet då eg sa nei første dagen...
Det er veldig leit å høre at du ikke ønsker tilbud fra Talkmore! Vi kan selvfølgelig reservere deg mot telefonsalg! Ta gjerne kontakt med oss på [email protected]. Mvh. Halima
Gode løsninger fra kundebehandler😀gode priser for meg å min familie.
Så utrolig gøy å høre at du opplever å få så god hjelp av oss! Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være. Vi setter stor pris på fine omtaler som dette. Jeg er glad vi har gode kunder som deg. Mvh. Halima
Just before Christmas 2023, I was shopping at Maxi Sands. In the mall, two young men were handing out SIM cards, and I was one of them. One of them explained that they could offer me 4+2GB for 360 kr, which was originally 449 kr, for two numbers. They also said that the first month will be free of charge, so I agreed and signed the contract. However, this month I received a bill, and it was for the mobilie subscription fee from 15 December 2023 to 31 January 2024 at the regular price of 449 kr. I contacted the customer centre and they told me that they don't offer promotions for free months, and they also said that they don't offer promotions for reduced subscription fees, so the whole thing was a COMPLETE SCAM. Nice work, you caught me but I will move to another company, I hope you STOP being SCAMS.
I'm sorry to hear about the frustrating experience you've had. It's disheartening when promotions are not honored as promised. If you feel that you've been misled or the terms of the agreement were not clear, you should contact us through our contact form. We will definitely help you with your subscription and find a good solution. Kind regards Halima