Talkmore har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
God service uten for lang ventetid. Og god dekning til god pris
Hei Bent, Tusen takk for fin omtale og tilbakemelding. Supert å se at du fikk god og effektiv hjelp når du var i kontakt med vårt kundesenter. Vi er også stolte av den gode dekningen og prisen. Fantastisk å se at du også er fornøyd med dette! Ønsker deg en riktig fin dag videre, hilsen Marcus
Utrolig bra tilbud :) Jeg har akkurat byttet til talkmore å fikk en mye bedre pris
Hei Berit, Tusen takk for fin tilbakemelding og omtale. Utrolig gøy å lese at du er fornøyd som ny kunde hos oss. Ønsker deg en riktig fin dag videre, hilsen Marcus
Fornøgd generelt, m/svar, hjelpsomme trivlege, og ikkje minst pris. Får god forståelse når eg ringer dei.
Hei Ågot, Takk for din tilbakemelding og omtale. Utrolig gøy å lese at du er fornøyd med både tjeneste, pris og kundeservice. Ønsker deg en riktig fin dag videre, hilsen Marcus
Hadde i god tro instillingen over varsel om 100% av mobildata er brukt opp. Denne hadde Talkmore av en eller annen grunn fjernet. Da fikk jeg ikke beskjed og nedsatt hastighet, slik at de kunne belaste meg over 600kr for noen usle MB utover min grense. Kundeservice var heller ikke behjelpelig med dette når jeg kontaktet de. Styr unna!!!
Hei Øystein, Takk for din tilbakemelding. Det høres veldig rart ut at du ikke har fått hjelp og løst problemet hvis saken er slik at du ikke mottok varsel om at mobildata var 100% brukt opp. Vi ønsker veldig gjerne at du tar kontakt med oss på [email protected] slik at vi får rettet opp i denne feilen. Hvis slike feil oppstår så er ikke det noe vi skal fakturere kundene våre for. Igjen takk for tilbakemeldingen. Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Marcus
Raskt og effektivt hjelp. Det vi trengte ble fikset med det samme. Takk for hyggelig kundeservice. Mvh T. Abonnement
Hei! Tusen takk for fin tilbakemelding og omtale. Utrolig gøy å lese at du fikk den hjelpen du trengte da du var i kontakt med vårt kundesenter. Ønsker deg en riktig fin dag videre, hilsen Marcus
Talkmore har Telenor dekning som er den beste, hvertfall for oss på landet, men til en billigere penge. For personer under 30 er det ekstra god pris. Veldig fornøyd med tilbudet, appen og oversikten man får der, og ikke minst kundeservicen som er helt fantastisk
Hei Emilie, Tusen takk for denne fine tilbakemeldingen. Det er veldig fint å lese at du er fornøyd kunde. Det er viktig for oss å kunne levere et så godt produkt og samtidig ha stort fokus på å alltid yte god kundeservice. Vi setter stor pris på omtalen din. Ønsker deg en riktig fin dag videre, hilsen Marcus
God og rask hjelp tidligere ang sim kort. I dag også god og tolmodig hjelp av ei hyggelig dame.
Hei Kurt, Flott å se at du fikk god og rask hjelp når du var i kontakt med vårt kundesenter. Vi setter pris på slike tilbakemeldinger slik at vi alltid har mulighet til å forbedre oss. Tusen takk for din omtale. Ønsker deg en god dag videre, hilsen Marcus
Vi er nye kunder hos dere, men så langt er vi fornøyd med abb og priser, på forhånd takk.
Hei Bjørn, Takk for fin tilbakemelding og omtale. Supert å se at dere er fornøyde som nye kunder hos oss. Dette tar vi med oss videre! Ønsker deg en riktig fin dag, hilsen Marcus
Fikk en svært god start på helgen etter en prat ned kundeservice. Ha en fin helg og god ferie.
Hei Thor, Dette var utrolig gøy å lese! Supert at du fikk god hjelp da du var i kontakt med kundeservice. Takk for fin tilbakemelding og omtale. Ønsker deg en fin dag og god ferie, hilsen Marcus
Et positivt møte med en vennlig og tålmodig person som representerte Talkmore storartet
Hei! Tusen takk for din tilbakemelding og omtale. Det er veldig fint å lese at du fikk god hjelp da du var i kontakt med vårt kundesenter. Denne tilbakemeldingen tar vi med oss videre. Ønsker deg en riktig fin dag videre, hilsen Marcus
Utmerket bra tlf samtale med talkmore. Råder alle til dette abonnementet
Hei Abdullah, Takk for fin tilbakemelding og omtale. Dette er utrolig gøy å lese! Supert at du fikk god hjelp og vi setter stor pris på at du anbefaler oss som mobiloperatør. Ønsker deg en fin dag, hilsen Marcus
Hadde problemer med et SIM-kort, fikk et nytt tilsendt kjapt og gratis. Veldig kjekke folk på kundesenteret.
Hei Sjur, Tusen takk for fin tilbakemelding og omtale. Utrolig gøy å lese at du fikk den hjelpen du trengte da du var i kontakt med vårt kundesenter. Ønsker deg en riktig fin dag videre, hilsen Marcus
Hatt Talkmore i 10år, er kjempe fornøyd med det! God dekning, anbefales👍
Hei Kenneth, Så utrolig gøy å se. 10 år er lang tid og det er supert å lese at du er fornøyd med dekningen og å være kunde hos oss. Tusen takk for fin tilbakemelding og omtale - dette tar vi med oss videre. Ønsker deg en riktig fin dag, hilsen Marcus
Hyggelig kundebehandler, serviceinnstilt løsningsorientert.
Hei Elin, Dette var utrolig gøy å lese! Supert å se at du fikk god hjelp når du var i kontakt med vårt kundesenter. Tusen takk for fin tilbakemelding og omtale. Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Marcus
Ringte vedr nytt familie abonnement. God hjelp. Kunne vært litt tydeligere tlf nr til Talkmore i appen
Hei Kirsti, Det er fint å lese at du fikk god hjelp da du var i kontakt med vårt kundesenter. Tusen takk for din tilbakemelding vedr. tlf nummer i appen. Vi setter stor pris på tilbakemeldinger som denne slik at vi alltid kan forbedre oss. Så dette tar vi med videre. Ønsker deg en riktig fin dag videre, hilsen Marcus
Hyggelig på andre ende linje👏hyggelig hyggelig hyggelig🥰
Hei Larry, Tusen takk for din omtale og tilbakemelding. Fint å se at du fikk hyggelig hjelp og vi håper selvfølgelig at du også kom på nett igjen. Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Marcus