Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert mai 2024
Talkmore
4 277 verifiserte omtaler

Talkmore omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

4.6
Utmerket
4 277 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#1
Utmerket
Talkmore er rangert
#1 av 22 mobilselskaper
88%
Utmerket
88% anbefaler Talkmore
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 4 277 omtaler om Talkmore

FILTRER OMTALER
3 548
230
93
80
326
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Talkmore?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Overall good service

Omtale av  Ali

But they need to have an English option in their application because its really hard for non Norwegian users

Svar fra Talkmore
01.03.2023 13:57

Hi Ali, It's good to hear that you're overall happy with our service! Thank you for the feedback, I'll pass this along to the developers of our app. Best regards, Rebecca

Dyktige kundeservice

Omtale av  Arild K

Altid like hurtig å greit svar de få gangene jeg har måttet kontakte kundeservice ! Ordner opp på en helt ryddig å forståelig måte 🙂

Svar fra Talkmore
28.02.2023 15:48

Hei Arild, Dette var virkelig fint å lese! Jeg er glad vi har løst problemene dine på en ryddig måte, og at du er fornøyd kunde hos oss. Vi setter pris på gode kunder som deg, og håper å få ha deg som kunde i lang tid. Ønsker deg en fantastisk dag videre, hilsen Julia.

Sålangt Super Fornøyd!

Omtale av  Andre C. A

Vi har byttet ifra Telia til Talkmore. Aldri mere tilbake til Telia! Sålangt er vi Super fornøyd med Talkmore! Kundeservice er helt topp...

Svar fra Talkmore
28.02.2023 15:45

Hei Andre, Så leit å høre at du ikke var fornøyd hos tidligere operatør. Jeg er veldig glad du har hatt et godt inntrykk av oss hittil, og håper du forblir fornøyd i mange flere år. Takk for mange stjerne og fine ord. Ønsker deg en super uke videre, hilsen Julia.

Hyggelige folk

Omtale av  Bjørg J

Synes at jeg fikk god hjelp men litt lang ventetid .Anbefaler gjerne Talkmore

Svar fra Talkmore
28.02.2023 15:43

Hei Bjørg, Dette var utrolig hyggelig å lese! Jeg er så glad du er fornøyd kunde hos oss, og ønsker å anbefale oss videre. Vi prøver alltid å hjelpe kundene våre så raskt vi kan, men til tider er det større pågang og litt lengre ventetid. Ønsker deg en fantastisk dag videre, hilsen Julia.

Raskt svar og forståelige opplysninger

Omtale av  Bitta

Bra og raskt svar ! Bedre dekning og billigere mnd. pris!

Svar fra Talkmore
28.02.2023 15:28

Hei Bitta, Dette er jo helt fantastisk å høre! Jeg er så glad du er fornøyd med både dekningen og prisen du har hos oss. Takk for fin omtale. Ønsker deg en strålende dag, hilsen Julia.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Løgnere

Omtale av  Petter

Ble oppringt av Talkmore og selger påsto at det kun var de og Telenor som hadde Telernor-dekning. De andre som er i telenors nett fikk ikke tilgang til de nyeste mastene. Dette er LØGN da Telenor er pålagt av myndighetene å la ande bruke nettet sitt, og det er INGEN FORSKJELL i dekning hos de som bruker Telenornett. Jugde også på pris og prøvde å fremstå som om jeg fikk 200 kr rabatt, men tilbudet var bare vanlig listepriser. Andre operatørerer er MYE BILLIGERE - Styr unna om du ikke vil bli lurt.

Svar fra Talkmore
28.02.2023 10:25

Hei Petter, Dette hørtes veldig rart ut. Det er absolutt ikke slik vi ønsker at folk skal oppleve oss. Hvis du har fått feilinformasjon av en av våre selgere så vil vi gjerne vite mer om denne saken slik at dette ikke skjer med flere. Vi hadde satt stor pris på om du kunne kontaktet oss på [email protected] slik at vi kan undersøke denne saken nærmere. Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Marcus

Alltid god hjelp

Omtale av  Sylvi P

Har vært i kontakt med kundeservice 2 g denne uka.Etter å ha byttet ti familieabbonement,dukket det opp en del spørsmål ang.vårt forbruk av mobildata. En hyggelig konsulent forklarte og ga meg råd. Jeg tok kontakt nok en gang,etter å sjekket mitt forbruk.Traff nok en gang en hjelpsom hyggelig konsulent som ordnet opp! Jeg er veldig fornøyd med kundebehandling hos Talkmore

Svar fra Talkmore
27.02.2023 14:39

Hei Sylvi, Jeg blir så glad av å høre hvor god hjelp du fikk, og hvor godt du ble tatt i mot da du var i kontakt med oss. Tusen takk for kjempe fin omtale. Håper vi får ha deg som kunde hos oss i lang tid. Ønsker deg en strålende dag, hilsen Julia.

Nedringt av Talkmore

Omtale av  Gunda V

Jeg har nå blitt ringt 3 ganger i løpet av en uke. Jeg sier min opplevelse av å bli nedringt av dere, men blir ikke møtt på at jeg synes dette er plagsomt. Neida, jeg skal være takknemlig for hjelpen jeg får av dere. Forstå det den som kan...

Svar fra Talkmore
27.02.2023 15:35

Hei Gunda, Dette høres ikke bra ut, og sånn skal det ikke være. Jeg ønsker gjerne å hjelpe deg videre med denne saken. Send meg en e-post på [email protected] så finner vi en løsning på dette. Ha en fortsatt fin dag videre, hilsen Julia.

Ærlighet lønner seg

Omtale av  Kjell E. K

Selgeren som ringte meg og skulle selge meg tlfabbonnement var hyggelig men ikke helt ærlig. Han sa at det skulle bli billigere enn det jeg hadde fra før. Det motsatte viste seg å være tilfelle. Jeg har bla tvillingsim fra før. Det var ikke med. Og det var ca 100 kr dyrere pr mnd med Talkmore enn det jeg har fra før. Det fant jeg ut ved å lese mail fra selger( Talkmore) senere samme dag. Da fikk jeg sammenligne litt nøyere. Jeg trenger ikke å gå mere i detaljer. Men det var litt for lite fundament å legge tillit på når en selger ikke leverer det som blir avtalt. Så det endte med at jeg ringte og ba om å kansellere avtalen. Det gikk bare fint. Mvh Kjell E. K.

Svar fra Talkmore
27.02.2023 15:17

Hei Kjell, Dette syntes jeg ikke var noe gøy å lese. Det er ikke slik vi ønsker å behandle noen. Jeg er glad du sier fra for sånn skal det ikke være. Saken vil bli tatt videre til så vi kan unngå at slike hendelser skal oppstå igjen. Send meg gjerne en e-post på [email protected] så kan jeg se nærmere på saken din. Du er hjertelig velkommen som kunde hos oss ved en senere anledning om du skulle ønske det! Ønsker deg en fantastisk dag videre, hilsen Julia.

Konkret informasjon på mitt spørsmål

Omtale av  Randi C

Bra kundeservice i dag. Vurderer å gå over til ubegrenset mobilt bredbånd da Telenor ikke leverer det de skal på feilfritt internett i mitt borettslag. Fikk svar på mitt spørsmål Ingen mas om mersalg.

Svar fra Talkmore
27.02.2023 13:08

Heisann Randi, Tusen takk for tilbkaemelidngen. Det er virkelig flott å se at du er fornøyd med servicen du fikk da du var i kontakt med oss. Ønsker deg en fortsatt super dag, hilsen Amalie.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Feil leveranse, Bestilte mobilt bredbånd, fikk mobiltelefon abb. og beskrivelse

Omtale av  Jan O

Feil leveranse, Bestilte mobilt bredbånd, fikk mobiltelefon abonnement og utførlig beskrivelse av hvordan jeg skulle sette simkortet inn i mobilen og taste pinnkode. Det jeg skulle ha var simkort til mobil minirouter og beskrivelse om hvordan jeg aktiverte simkortet i denne. Forsøkte og forklare dette til kundeagent, men hun forsto ikke dette så jeg sa opp abonnementet og vil være uten internett fra og med neste måned.

Svar fra Talkmore
27.02.2023 14:24

Hei Jan, Dette var ikke noe hyggelig å høre, og ikke slik vi ønsker at våre kunder skal føle det etter å ha vært i kontakt med oss. Jeg vil veldig gjerne hjelpe deg videre. Du kan sende en e-post til [email protected], så ser vi nærmere på saken din. Ønsker deg en fin uke, hilsen Julia.

Super kundeservice.

Omtale av  Jmiller

Vennlige og kompetente ansatte på kundeservice. Kort ventetid på telefon.

Svar fra Talkmore
27.02.2023 14:19

Hei Jmiller, Så fantastisk å høre! Jeg er glad du ble godt tatt i mot da du var i kontakt med oss. Vi ønsker alltid å hjelpe til så godt vi kan innen kort tid. Ønsker deg en fantastisk dag videre, hilsen Julia.

Problematisk å ha flere produkter i Talkmore

Omtale av  Anne

Kundeagenten var veldig hyggelig og ønsket å hjelpe, men det er ikke mulig pga Talkmores system; Talkmore behandler meg som to kunder siden jeg har to produkter (bredbånd og kontantkort). Ønsker å logge meg inn som EN kunde og få oversikt over produktene mine. Slik det er nå må jeg logge meg inn på "hvert produkt" - Kundenummeret mitt for bredbåndsabonnementet er 12 siffer, for kontantkortet 8 siffer. Jeg må dermed huske 20 siffer og to passord for å logge meg på! Det bør være en fordel for meg å ha flere produkter hos Talkmore, nå er det en ulempe.

Svar fra Talkmore
27.02.2023 15:01

Hei Anne, Jeg forstår det kan være uoversiktlig, og mye å forholde seg til. Vi ønsker alltid å ha de enkleste løsningene for kundene våre. Pr dags dato er det dessverre ikke mulig å ha en samlet innlogging på kontantkort og bredbånd, men jeg tar det med videre så dette muligens kan bli en løsning vi kan tilby i fremtiden. Tusen takk for tilbakemeldingen din! Ønsker deg en super dag videre, hilsen Julia.

Informativ

Omtale av  Jens T

Fikk raskt god info og riktige svar. Måtte spørre om overføring fra ett abonnement som har binding. Kundebehandleren var hjelpsom og behandlet meg med respekt, som at kundene er viktige.

Svar fra Talkmore
27.02.2023 13:38

Hei Jens, Det er akkurat slik vi ønsker at våre kunder skal føle det etter å ha vært i kontakt med oss. Vi setter stor pris på kunder som deg, og håper du forblir like fornøyd i mange år. Ha en fantastisk uke, hilsen Julia.

Alltid fornøyd

Omtale av  Jon S. J

Jeg har vært kunde hos dere i 15 år, dere har alltid vært flinke, setter stor pris å være kunde hos dere

Svar fra Talkmore
27.02.2023 13:07

Heisann Jon! Det blir jo nesten ikke bedre enn dette. Vi er veldig glad for at du har vært kunde hos oss over så lang tid, og vi skal gjøre alt vi kan for at du forblir fornøyd de nesten 15 årene også! Ønsker deg en fortsatt super dag, hilsen Amalie.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Dobbelt betale

Omtale av  Yosief Y

Bruker jeg talkmor over 10 åre jeg liker bedre enn andre selskaper

Svar fra Talkmore
27.02.2023 13:24

Hei Yosief, Dette var utrolig fint å lese! Det er helt fantastisk at du har vært kunde hos oss i over 10 år. Håper vi får beholde deg som kunde i mange år fremover, og at du forblir like fornøyd. Ha en strålende uke, hilsen Julia.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR