Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg fikk rask og god hjelp angående innkommende anrop som havnet i mobilsvar
Hei Nils, Så fantastisk å høre at du fikk god hjelp til å løse problemene du hadde med innkommende anrop. Vi setter pris på at du er kunde hos oss, og jeg håper du forblir det i lang tid. Ønsker deg en nydelig sommer, hilsen Julia.
Tipset om blant annet å registrere trumf medlemskap og tilbydde å sende ekstra tvilling simkort . Som man kan teste om fungere før man betaler. God service og enkel løsning på min opprinnelige henvendelse.
Hei Per, Dette var virkelig fint å lese! Jeg er så glad for å høre om den gode hjelpen du fikk og at du er fornøyd med tjenestene våre. Jeg skal gjøre alt jeg kan for at du skal få like god hjelp i lang tid. Takk for fine ord. Ønsker deg en nydelig sommer, hilsen Julia.
God kundeservice, og veldig behjelpelig på å løse feilen og fikk godt forklart hva skulle gjøre vidre :)
Hei Stian, Så gøy å høre! Jeg er virkelig glad du fikk god hjelp fra oss til å løse feilen du opplevde og at du er fornøyd som kunde. Håper du forblir like fornøyd i mange år fremover. Takk for fine ord. Ha en fantastisk sommer, hilsen Julia.
Topp og rask kundeservice. Billig abbonemang med topp dekning.
Hei Gerd, Så godt å høre at du er fornøyd som kunde hos oss! Jeg er glad for at du setter pris på tjenestene vi tilbyr og hjelpen du har fått fra kundesenteret vårt. Vi setter stor pris på å ha deg som kunde hos oss. Ønsker deg en fantastisk sommer, hilsen Julia.
Vi inngikk avtalen pga godt pristilbud. Talkmore har ikke holdt seg til det dere lovet, så da går vi tilbake til Telenor i dag
Hei Arvid, Sånn skal det så klart ikke være, og jeg må virkelig beklage denne opplevelsen. Hvis du har interesse av at jeg skal ordne opp så gjerne kontakt meg med mer informasjon på [email protected] Utenom dette håper jeg du får en fin sommer videre, Hilsen Anders.
Jeg snakket med salgskonsulenten de hadde innleid i over en time før jeg bytta og byttet spesifikt pga jeg ble tilbudt en familiepakke hvor alle i familien fikk fri data på inntil 100 GB, nå er byttet gjort og hele familien har 140 GB tilsammen. Talkmore sier bare det ikke er deres ansvar.
Hei Mats, Dette var kjedelig å lese, og det er virkelig ikke slik vi vil at nye kunder skal oppleve startfasen. Jeg vil gjerne hjelpe deg videre med saken dersom det er noe mer du vil ha oppklart. Send gjerne mer info til [email protected] Ha en fin sommer videre, Hilsen Anders.
Hatt Talkmore et par år nå. Valgte de og har blitt pga. deres uslåelige deal på USA pakke, kan ringe så si ubegrenset Ila. Et år for bare noen kroner ekstra. Kundeservice er bra, fakturering ok, appen midt på treet. Ikke veldig intuitivt å finne faktura, men har man gjort det en gang så… som regel topp dekning MEN tross full dekning er nettet så helsikken tregt at telefonen er totalt ubrukelig til det meste. Også oppringing er rare greier, ofte ingen ringetone, gjerne i flere sekunder før de svarer i andre enden eller går til telefonsvarer. MMS og sms oppfører seg også merkelig til tider, ikke konstant. Burde kanskje gi 2 stjerner siden det jo er dette som er den primære oppgaven, men USA pakken er så rå at de nesten må få en ekstra.
Hei Andreas, Vi setter stor pris på å høre at ringepakken vi tilbyr til USA er en tjeneste du benytter deg av, og at du syntes det står til forventningene. Du skal selvfølgelig ikke oppleve problemene du beskriver, så det ønsker jeg å undersøke nærmere. Send meg en e-post på [email protected] så vi forhåpentligvis får løst dette. Ønsker deg en fortsatt fin sommer, hilsen Julia.