Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg snakket med salgskonsulenten de hadde innleid i over en time før jeg bytta og byttet spesifikt pga jeg ble tilbudt en familiepakke hvor alle i familien fikk fri data på inntil 100 GB, nå er byttet gjort og hele familien har 140 GB tilsammen. Talkmore sier bare det ikke er deres ansvar.
Hei Mats, Dette var kjedelig å lese, og det er virkelig ikke slik vi vil at nye kunder skal oppleve startfasen. Jeg vil gjerne hjelpe deg videre med saken dersom det er noe mer du vil ha oppklart. Send gjerne mer info til [email protected] Ha en fin sommer videre, Hilsen Anders.
Hatt Talkmore et par år nå. Valgte de og har blitt pga. deres uslåelige deal på USA pakke, kan ringe så si ubegrenset Ila. Et år for bare noen kroner ekstra. Kundeservice er bra, fakturering ok, appen midt på treet. Ikke veldig intuitivt å finne faktura, men har man gjort det en gang så… som regel topp dekning MEN tross full dekning er nettet så helsikken tregt at telefonen er totalt ubrukelig til det meste. Også oppringing er rare greier, ofte ingen ringetone, gjerne i flere sekunder før de svarer i andre enden eller går til telefonsvarer. MMS og sms oppfører seg også merkelig til tider, ikke konstant. Burde kanskje gi 2 stjerner siden det jo er dette som er den primære oppgaven, men USA pakken er så rå at de nesten må få en ekstra.
Hei Andreas, Vi setter stor pris på å høre at ringepakken vi tilbyr til USA er en tjeneste du benytter deg av, og at du syntes det står til forventningene. Du skal selvfølgelig ikke oppleve problemene du beskriver, så det ønsker jeg å undersøke nærmere. Send meg en e-post på [email protected] så vi forhåpentligvis får løst dette. Ønsker deg en fortsatt fin sommer, hilsen Julia.
Fikk svar ganske fort. En hyggelig kar fra kundeservice tok seg av problemet veldig raskt.
Hei Lidvar, Dette er jo bare helt nydelig å høre! Det er så fint du fikk god hjelp, og at problemet løste seg raskt. Takk for fin omtale. Ønsker deg en strålende sommer, hilsen Julia.
Talkmore er best på allt.Prøvde meg litt rundt hos de andre,men nei...tilbake til Talkmore og nå blir jeg her.!!
Hei Anne, Så utrolig gøy å høre! Jeg er så glad du ønsker å fortsette som kunde hos oss, og at du er fornøyd. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være! Takk for kjempe fin omtale. Ønsker deg en fantastisk fin sommer, hilsen Julia.
Beskrevet behovet mitt fir dem og de ordnet med en gang.
Hei Mimmi, Så fantastisk fint å høre at du fikk god hjelp til å løse problemet da du snakket med kundesenteret vårt! Takk for at du tok deg tid til å dele denne omtalen, det setter vi stor pris på! Ønsker deg en nydelig sommer, hilsen Julia.
Fikk en hjelp fra en kundebehandler - aldri møtt på en så frekk kundebehandler som dette. Behandler oppgir feil pris for datapakke ved bestilling også benekter dette i slutten av samtalen ved oppsummering. Det er ikke feilen som er problemet, bare det at jeg blir møtt med arroganse når jeg påpeker at det ikke var det som ble sagt tidligere i samtalen. Ringer så opp igjen senere fordi jeg ikke har mottatt bekreftelse som spurt over mail på bestillingen. Da møter jeg samme kundebehandler som legger på når jeg spør hvorfor behandlingen tar så lang tid. Vurderer å si opp abonnement.
Hei Ayub, Dette var virkelig ikke gøy å høre, og det er ikke sånn det skal være. Send meg gjerne en e-post på [email protected] så undersøker jeg saken nærmere. Ønsker deg en fortsatt fin dag, hilsen Julia.
Litt sen til å svare. Men hun som svarte var veldig løsningsorientert og kom med bra forsalg . Veldig fornøyd med det. Eneste det tok litt lang tid å komme gjennom
Hei Morten, Jeg er glad du fikk god hjelp fra kundebehandleren du snakket med, og fikk løst problemet selv om det tok litt tid å komme gjennom. Vi ønsker alltid å hjelpe til så raskt vi kan. Takk for fin tilbakemelding, vi setter stor pris på det! Ha en fantastisk fin sommer, hilsen Julia.