Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Når jeg ringte for å få svar på noen spørsmål knyttet til abonnementet, fikk jeg god hjelp til det jeg lurte på.
Hei Madelene, Så hyggelig av deg å gi oss en sånn tilbakemelding. Det er akkurat slik vi jobber for at servicen skal fungere! Håper du får en fortsatt fin sommer, hilsen Anders.
God service og god hjelp når jeg trenger det. Alltid hyggelige folk jeg treffer på i bedriften.
Hei Tsiri, Tusen takk for en strålende anmeldelse! Vi tar stolthet i å levere kundeservice i verdensklasse. Håper du har en fantastisk sommer videre, hilsen Anders.
En hyggelig og hjelpsomme kundebehandler som kunne sin jobb. 👍🙂
Hei Ole, Det varmer hjertet å høre at du hadde en positiv opplevelse med vår kundebehandler! Vi er utrolig takknemlige for tilbakemeldingen din om den hyggelige og hjelpsomme servicen du mottok. Takk for at du tok deg tid til å dele din gode opplevelse med oss, hilsen Anders.
Guttungen hadde klart å sperre sim-kortet ved å taste feil puk kode for mange ganger. Så ordnet Talkmore med nytt sim-kort på minutter 👌🏻☺️
Hei Britt, Det var en fornøyelse å høre at problemet med sperret sim-kort ble raskt løst. Vi forstår hvor frustrerende det kan være når man står overfor slike uventede hindringer. Vi setter pris på tilbakemeldingen din om den raske responsen og løsningen som ble levert. Takk for at du delte din positive erfaring med oss, hilsen Anders.
Tok kontakt med kundeservice, kun 2 min ventetid og jeg ble hjulpet med en gang med mine spørsmål. Problem løst.
Hei Trond, Godt å høre at du fikk rask assistanse, og at problemet ble håndtert. Akkurat slik vi jobber for at det skal være! Tusen takk for at du tok deg tid til gi oss denne gode tilbakemeldingen, hilsen Anders.
Etter noe venting fikk jeg svar,og denne kundebehandler var utrolig hyggelig å forsto min sak med en gang,å slik behandling fortjener skryt😊
Hei Håkon, Så godt å se at du hadde en hyggelig opplevelse hos oss i kundeservice. Det er viktig for oss at kundene sitter igjen med akkurat de tankene du har der. Veldig hyggelig av deg å ta deg tiden til å gi oss slike gode ord, hilsen Anders.
For det første er abonnemente billige og aldri noe tull med å være på nett. Talkmore appen oversiktlig og enkelt å følge med på vårt forbruk. Hvist jeg lurer på noe får jeg alltid hyggelige og imøtekommende hjelp hos kundeservice. Jeg har hatt mange forskjellige abonnement oppigjennom, men Talkmore kommer jeg ikke til å bytte bort!
Hei Heidi, Dette var ekstremt hyggelig å se! Tusen takk for en strålende tilbakemelding, og vi skal så klart fortsette med å gi deg den beste servicen på markedet. Håper du får en fortreffelig sommer videre, hilsen Andres