Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
For det første er abonnemente billige og aldri noe tull med å være på nett. Talkmore appen oversiktlig og enkelt å følge med på vårt forbruk. Hvist jeg lurer på noe får jeg alltid hyggelige og imøtekommende hjelp hos kundeservice. Jeg har hatt mange forskjellige abonnement oppigjennom, men Talkmore kommer jeg ikke til å bytte bort!
Hei Heidi, Dette var ekstremt hyggelig å se! Tusen takk for en strålende tilbakemelding, og vi skal så klart fortsette med å gi deg den beste servicen på markedet. Håper du får en fortreffelig sommer videre, hilsen Andres
Tok kontakt med kundeservice, ble møtt med løsningsorientert, hyggelig, god hjelp.
Hei Ann, Det er veldig godt å høre at du er fornøyd og at du fikk god hjelp når du var i kontakt med kundesenteret vårt. Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Ønsker deg en super dag videre, hilsen Rebecca
Har bare posetivt å si. Alltid god service. Blir som kunde veldig godt behandlet.
Hei Kjell, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det er virkelig flott å høre at du har gode opplevelser med vår kundeservice og at du er fornøyd! Ønsker deg en fantastisk dag videre, hilsen Rebecca
Har bare positiv erfaring med kundeservicen hos Talkmore. Får kjapt svar, seriøs og hyggelig behandling av folk som ser mitt behov og tar initiativ til forbedringer.
Hei Magne, Dette var ordentlig gøy å lese! Vi er veldig stolte over kundesenteret vårt, og da er det så fantastisk å se at du har så gode opplevelser med oss. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Ønsker deg en super dag videre, hilsen Rebecca
Hyggelig kundebehandler som snakket tydelig. Fikk hjelp med en gang
Hei Monica, Det er sånne tilbakemeldinger vi jobber for! Alltid godt å se at ting fungerer som de skal, og tusen takk for veldig gode ord. Ha en fortsatt fin sommer, hilsen Anders.
Endret abonnement, svært hyggelig kunde konsulent. Så kom fakturaen, bare surr. Måtte ringe på nytt, tror alt er bra nå. Trolig dårlige data kunnskaper fra kundekonsulent som var ekstrem hyggelig.
Hei Terje, Så kjedelig at opplevelsen ikke var som håpet. Jeg vil veldig gjerne ta en titt på saken din dersom ikke alt er som det skal videre. Kontakt meg gjerne på [email protected] så skal jeg følge opp saken ytterligere for deg! Håper uansett resten av sommeren blir problemfri, hilsen Anders!
Jeg trengte hjelp, og er selv ikke særlig data kyndig. Problemet jeg hadde ble umiddelbart tatt tak i. Hun jeg snakket med konfererte med de andre og dem fant løsning og hva jeg kunne gjøre videre! Hjelpsom, vennlig! 😊
Hei Inger, Dette var godt å lese! Akkurat slik det skal være å ringe inn til Talkmore, så vi jobber for at det skal fortsette slik. Ha en fortsatt fantastisk sommer, Hilsen Anders