Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Er det viktigste KUN selle tjenester? ???Viktigste er å tilpasse kunndene sine behøver ta vare på DE ... ikke KUN seller tjenester .. Info om hva de trenger ikke hva du vil seller !!!
Hei Rafael! Vi ønsker alltid å tilby gode løsninger og tjenester som best passer hver enkelt, men vårt hovedfokus er først og fremst å hjelpe våre kunder i kontakt med kundeservice. Dersom dette ikke var tilfelle hos deg beklager vi på det sterkeste. Kunne du sendt oss en e-post til [email protected] med ditt telefonnummer, så skal jeg gjøre det jeg kan for å finne en god løsning. Ønsker deg en strålende sommer, Hilsen Jakob.
Rask og god service. Hyggelig kundebehandler. Veldig god pris og anbefaling på abbonement
Hei Lars. Dette er vi veldig glade for å høre. Vi setter alltid høyt fokus på kundeservice her i Talkmore, så dere som kunder alltid skal sitte igjen med en god følelse etter å ha vært i kontakt med oss. Vi prøver også alltid å finne det produktet som passer best for hver enkelt kunde. Ha en strålende sommer videre! Hilsen Jørgen
Fikk utrolig god hjelp og alt ordnet seg.. en veldig tolmodig jente/dame som tok seg god tid til å forklarte meg.. utrolig god service...
Hei Roar! Så utrolig flott å høre. Det blir jo ikke bedre en dette. Vi setter av mye fokus på kundeservice her i Talkmore, og det er godt å se at det har virkning. ikke nøl med å ta kontakt om det er noe. Ha en flott sommer videre, hilsen Jørgen.
Høflige ansatte. Satte seg raskt inn i kundens situasjon.
Heisann Elisabeth! Så flott å se at du ble mottatt med god service når du var i kontakt med kundesenteret vårt. Vi setter virkelig pris på tilbakemeldingen :-) Ønsker deg en god dag og flott sommer, hilsen Petter.
Di gangene jeg har hadd behov for hjelp når det har vært ting jeg lurte på eller ikke fostod så har jeg blitt møtt med hyggelige personer i andre enden som uten å noe om og men har løst mine problemer. Takk.Mvh. Paul H.😊
Heisann Paul! Så godt at du har fått hjelpen du har trengt når du har vært i kontakt med oss. Vi prøver å holde ting enkelt, så da er det godt å se at du fikk problemet løst kjapt og godt. :-) Ønsker deg en god dag og fin sommer, hilsen Petter.
Traff på en kunnskapsrik ung mann som hjalp meg på beste måte. Fikk ned månedsprisen og gode råd på veien videre 👏
Hei Lisbeth! Vi jobber mye med å sikre god kompetanse på kundesenteret vårt, så det flott å se at du fikk svar på det du lurte på samtidig som at du fikk ett passende tilbud :-) Ønsker deg en fin sommer, hilsen Petter.
Rask og utmerket god kunde behandling. God mobil dekning.
Heisann Torunn! Så flott å se at du fikk god og rask hjelp av kundebehandleren du var i kontakt med. Vi er stolte av å kunne tilby Telenor-dekning til kundene våre, så det er godt å se at du opplever god dekning der du er :-) Ønsker deg en fin dag videre og fortsatt god sommer, hilsen Petter.