Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Å få tak i kundeservice er jo helt umulig hvis man jobber dagtid. Kundeservice stenger 17:00 og når jeg ringer 11:00 så er jeg plass 25 i køen. Chat funker ikke. Det går ikke ant å endre porteringsdato eller bestille e-sim på appen, man få gjøre det gjennom kundeservice som er umulig å tak i. Dette er langt bak mål. Telenor, Telia og Ice sin kundeservice har åpent til helt på kvelden
Hei David! Jeg beklager virkelig den frustrerende opplevelsen du har hatt med å komme i kontakt med kundeservice. Noen ganger (spesielt i månedsskiftet) er det mange som ønsker å komme i kontakt med oss, og da blir ventetiden dessverre noe lenger. Jeg tar med innspillet om både porteringsdato og eSIM videre til våre utviklere. Dersom det er noe jeg kan hjelpe med må du ikke nøle med å kontakte meg på e-post til [email protected]. Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Talkmore har innholdet du ser etter. med nettvern har jeg opplevd at det har stoppet meg flere ganger i å bli utsatt for nettsvindel veldig fornøyd med det.
Hei Denis! Fantastisk å høre at nettvernet vårt har vært som en superhelt som stopper nettsvindel i sporene! Det er viktig for oss å gi våre kunder en trygg og pålitelig opplevelse. Og det beste av alt, tjenesten er helt gratis! Tusen takk for at du er en del av Talkmore familien :-) Ønsker deg en riktig god fredag, hilsen Kristina!
De tar seg ikke tid til å høre på problemer mår man ringer. Elendig telefontider og lang ventetid når man ringer. Bruker flere dager på å svare på mail og svarer alltid med en kort setning. Selger informerte meg ikke nok om avtalen jeg hadde fått hos dem. Styr unna talkmore, velg hvilken som helst annen operatør så blir du mer fornøyd
Hei SImen! Vi jobber alltid for å kunne holde telefonkø og svartiden på e-post så kort vi kan, men noen ganger er det mange som ønsker å komme i kontakt med oss og da blir ventetiden dessverre noe lenger. Dersom du ikke har fått god nok informasjon om avtalen du fikk må jeg bare beklage. Hvis du kunne sendt meg en e-post til [email protected] med ditt telefonnummer og en kort forklaring så skal jeg gjøre alt jeg kan for å finne en god løsning! Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Beste levernadøren på markedet både med dekning, pris, kundeservice og tilleggstjenester! Aldri vært mer fornøyd
Heisann Emilie! Det at du er så fornøyd med kundeservice, tilleggstjenester, pris og dekning er bare helt fantastisk å høre! Vi skal fortsette den gode jobben for å holde deg minst like fornøyd i mange år fremover :-) Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en flott dag, hilsen Jakob.
Alltid hygelige konsulenter so m jeg møter, med hei, hvo rdan kan vi hjelpe. Og alltid med på en liten sbøk
Heisann Solbakken! Det er virkelig flott at du alltid opplever å møte hyggelige agenter i kontakt med kundeservice. Vi jobber alltid for å kunne tilby våre kunder god service og det er fantastisk at dette gjenspeiler seg hos deg :-) Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Godt selskap med god telenor dekning som jeg aldri har opplevd nedetid med på 8 år som jeg har benyttet dem. Gjør ikke noe at dem har OBOS rabatt på 20% i tillegg
Hei Pål, Det er bare helt fantastisk å høre at du har vært kunde i 8 år og er godt fornøyd. Vi skal fortsette den gode jobben slik at du forblir minst like fornøyd i lang tid fremover. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og omtale! Ønsker deg en super dag, hilsen Rebecca
Uryddig, dårlig dekning. Umulig å få kontakt med kundeservice. Selgeren var så masete over flere runder at man måtte bli temmelig forbannet for å få han til å gi slipp.
Hei Oddmund! Dette hørtes jo absolutt ikke bra ut. Det er leit å høre at du har en såpass negativ opplevelse hos oss, slik skal det jo absolutt ikke være. Kunne du sendt meg en e-post til [email protected] med ditt telefonnummer og en kort beskrivelse, så skal jeg gjøre alt jeg kan for å finne en god og ryddig løsning. Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Jakob.