Jeg har vært kunde hos Talkmore ja Gudene veit(mange år) Du blitt Tatt imot like godt vær gang du Ringer inn for å vite om noe. Alltid blide og hyggelig. Lit mer informasjon om mobilabonnement og kanskje litt billigere. Kanskje flere tilbud til unge og andre som ikke har mye penger å rutte med
Hei Anura! Tusen takk for omtalen din og full score! Vi har mye fokus på kundeservice og ønsker at alle som tar kontakt med oss skal få den hjelpen de trenger, pluss litt til. Jeg skal absolutt ta med tilbakemeldingen din videre. Ha en fortsatt fin dag, med vennlig hilsen Thomas.
Ubeskrivelig dyktig kundebehandler! Rask service. Rask hjelp. Raskt på nett. Til billigere pris! De svikter aldri.
Hei Ingunn! Dette må være en av de fineste omtalene vi har fått på bytt-siden vår. Tusen takk, dette er rett og slett en fryd å lese. Jeg skal passe på at resten av kundesenteret også får den med seg :-D Med vennlig hilsen Thomas.
Etter min mening, feil registrert utlandsamtale. God kunderådgiver trodde på min forklaring. Takk fra en "Gammel mann "
Hei Jon! Takk for en hyggelig tilbakemelding. Så bra at du er fornøyd med hjelpen du fikk og at du sitter igjen med et positivt inntrykk. Vi må selvfølgelig alltid høre på kundene våre, og selvfølgelig kan det skje noe der du ikke har gjort noe galt. Ha en flott helg! Hilsen Jørgen
Jeg var litt i høygir da jeg ringte, men møtte en veldig hyggelig mann som hjalp meg med problemet og gjorde meg oppstemt og fornøyd da jeg kunne ønske ham en god dag videre. Meget fornøyd 😃
Hei Trond! Dette er jo bare helt suverent, vi er mer enn fornøyde for slike tilbakemeldinger. Vi satser på at neste gang du tar kontakt så opplever du minst like hyggelig og god hjelp. Ha en riktig fin uke, med vennlig hilsen Thomas.
Veldig fornøyd med app og nettsider. Dekning og kvalitet som hos Telenor, men til mye lavere pris. Har ofte kjøpt datapakker utenfor EU når jeg har vært på reise, til en grei pris. Fornøyd kunde.
Hei Bjarne! Tuuusen takk for en hyggelig omtale og fem stjerner!! Vi jobber hardt for at våre kunder skal ha gode priser og lette verktøy til selvhjelp. Ha en riktig fin uke, med vennlig hilsen Thomas.
Bare rot med fakturering, ble fakturert dobbelt ved første gang og får til evig tid faktura for en annen bedrift i et annet sted i landet som ikke har noen som helst relevans. Slutter ikke ved det selv ved kontakt
Heisann Ivar! Dette høres jo ikke bra ut! Om det er noe som ikke stemmer med fakturaen kan du enten ta kontakt med kundesenteret vårt på tlf 91509915, eller sende oss en mail til: [email protected] Da skal vi få sett gjennom saken for deg. Vi skal gjøre vårt ytterste for å få deg fornøyd. Ønsker deg ihvertfall en god dag videre, hilsen Petter :-)
De som jeg snakket med var høflige, omtenksomme, og kom uoppfordret med viktige opplysninger. De var svært tillitsvekkende. Jeg følte meg godt ivaretatt.
Hei Holger! Takk for en kjempefin tilbakemelding. Dette høres veldig bra ut. Det er akkurat dette vi ønsker at du som kunde skal sitte igjen med etter å ha kontaktet oss, og at du ikke skal sitte igjen med ubesvarte spørsmål. Ha en fin dag og super uke! Hilsen Jørgen