Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bare rot med fakturering, ble fakturert dobbelt ved første gang og får til evig tid faktura for en annen bedrift i et annet sted i landet som ikke har noen som helst relevans. Slutter ikke ved det selv ved kontakt
Heisann Ivar! Dette høres jo ikke bra ut! Om det er noe som ikke stemmer med fakturaen kan du enten ta kontakt med kundesenteret vårt på tlf 91509915, eller sende oss en mail til: [email protected] Da skal vi få sett gjennom saken for deg. Vi skal gjøre vårt ytterste for å få deg fornøyd. Ønsker deg ihvertfall en god dag videre, hilsen Petter :-)
De som jeg snakket med var høflige, omtenksomme, og kom uoppfordret med viktige opplysninger. De var svært tillitsvekkende. Jeg følte meg godt ivaretatt.
Hei Holger! Takk for en kjempefin tilbakemelding. Dette høres veldig bra ut. Det er akkurat dette vi ønsker at du som kunde skal sitte igjen med etter å ha kontaktet oss, og at du ikke skal sitte igjen med ubesvarte spørsmål. Ha en fin dag og super uke! Hilsen Jørgen
Hyggelig kundeservice. Han var var hjelpsom og informativ
Hei Christoffer. Takk for en hyggelig tilbakemelding. Vi ønsker alltid at våre kunder skal sitte igjen med et positivt inntrykk etter å ha vært i kontakt med oss, og skal få svar på alle spørsmål dere har. Du må bare ta kontakt om det skulle være noe! Ha en super uke! Hilsen Jørgen
Takk for alltid hyggelig hjelp med kundeservice,når det er noe en lurer på så får en svar fra noen som vil hjelpe. Mvh Kenneth
Hei Kenneth! Vi blir veldig glade når vi mottar slike tilbakemeldinger - så tusen takk til deg! Noe vi ønsker og håper er at alle våre kunder skal sitte igjen med positivt opplevelse etter å ha kontaktet oss. Ha en riktig fin dag videre, med vennlig hilsen Thomas.
Veldig bra leverandører billige en alle endre har vært kunde hus talkmore siden 2012 og skal fortsett være med dem
Hei Diyar! Så utrolig gøy å høre, dette setter vi veldig stor pris på. Vi skal fortsette å levere gode tjenester og håper du blir værende i mange år fremover. Ha en flott helg, med vennlig hilsen Thomas.
Jeg har vert kunde i 5 år superfornøyd, ,veldig hyggelig og ikke minst dyktige kunderådgjvere ,lave priser super dekning , ingen minuttpris til telefonnummer til nordiske land eller i fra Norden 😊
Heisann Arild! Stort bedre enn dette blir vanskelig å toppe! Helt topp å se at du har vært fornøyd med oss så lenge, det setter vi kjempestor pris på. Så skal vi fortsette med å holde deg like fornøyd i mange år fremover også. :-) Ha en super dag videre, hilsen Petter.
Jeg har flere ganger hatt problemer med at enkelte som ringer meg får beskjed om at nummeret mitt ikke er i bruk. Kundebehandler jeg snakket med torsdag 22. juli skulle sende problemet til teknisk avd. Han skulle ringe meg tilbake på fredag 23. juli med resultatet av undersøkelsen. Det gjorde han ikke. Jeg har fremdeles ikke hørt noe fra dere og i dag er det 31. juli! Min tolmodighet er slutt og jeg kommer til å skifte mobiloperatør.
Hei Anne! Jeg må først bare beklage om kundebehandleren du snakket med ikke har fått fulgt opp saken din. Vi jobber hardt med å være en pålitelig operatør som kunder kan stole på, så dette tar vi på største alvor. Om du kunne sendt nummeret ditt til: [email protected] så skal jeg få tatt en titt på hvor i løypa saken er og gi deg beskjed så fort jeg kan. Ønsker deg i hvertfall en god dag videre, hilsen Petter :-)