Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har aldri hatt Talkmore abbonement eller brukt talkmore sim kort i noen av mine mobiler allikevel sender de meg regninger hvor de truer med inkasso om jeg ikke betaler. Dette opplever jeg som ren svindel da jeg aldri har vært kunde hos de. At de opptrer truende ovenfor meg har jeg ingen toleranse for.
God dag Ole! Dette hørtes jo ikke bra ut og er ikke slik vi ønsker å ha det. Kunne du tatt kontakt med oss på [email protected] så skal vi gjøre alt vi kan for å få deg helt fornøyd og rette opp i dette. Ønsker deg en fin dag, hilsen Victoria :-)
God sørvis og hyggelig folk kort ventetid når eg ringer
Hei Terje! Tusen takk for omtalen din og fem stjerner. Vi alt vi kan for å yte best mulig service til alle som tar kontakt med oss, det er også gjort flere tiltak for at ventetiden skal være minimal. Ønsker deg en riktig fin helg, med vennlig hilsen Thomas.
Har også tvilling sim kort til abonnementet. Minus for litt ventetid på kundeservice.
Hei Anne og tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Veldig gøy å høre at du er fornøyd med oss, abonnement og appen. Det kan forekomme litt ekstra trykk på kundeservice i månedsskiftet, dette er siden vi sender ut faktura helt i starten av måneden. Om du tar kontakt med oss på senere tidspunkt burde det ikke være noe ventetid :-) Ønsker deg en riktig fin helg, med vennlig hilsen Thomas.
To kids som som spør om jeg husker dem fra Talkmore, og synes det er veldig morsomt når jeg lar dem melke litt.. Ja..verken komiker eller selger-talenter her.
Hei Morten! Dette hørtes jo ikke bra ut og er ikke slik vi ønsker å ha det. Kunne du tatt kontakt med oss på [email protected] med litt mer informasjon så skal vi gjøre alt vi kan for å få deg helt fornøyd og rette opp i dette. Med vennlig hilsen Thomas.
Aldri noe tul og god hyggelig kunde sørvis. De er altid imøtekommende og har en god dialog mellom kude og oppratør på alt. Har til dags dato aldri noe negativ erfaring med kundeservicen talk more gir.
Hei Asle! Takk for en hyggelig tilbakemelding. Det setter vi pris på. Vi ønsker alltid at våre kunder skal sitte igjen med et positivt inntrykk etter å ha vært i kontakt med vår kundeservice. Dette strekker vi oss alltid lang for å oppnå. Da må bare ta kontakt om det er noe du lurer på. Ha en fin dag videre! Jørgen
Jeg har veldig gode erfaringer, etter at jeg ble kunde hus talkmor. For eksempel når jeg kontakter kundeservice får jeg raskt hjelp med en stor respekt😊😊
Heisann Jawad! Dette er jo helt supert! Så godt at du er fornøyd med oss, vi setter virkelig stor pris på det. Så fortsetter vi å jobbe med å holde deg fornøyd :-) Ha en flott dag videre, hilsen Petter.
Har brukt Talkmore i mange år(Telenor dekning) i fjor byttet jeg til Telia ettersom jeg tenkte at de måtte klare å levere i 2020- men neida, dekningen til Telia er fortsatt pinlig dårlig (til tross for iPhone X). Har dessverre binding med Telia, men jeg blir å bytte tilbake ved første mulige anledning til Talkmore. Og dette er kun på dekningsbiten. Utover det så er Talkmore veldig brukervennlig med suveren app løsning/faktura løsning/kundeseevice og gode konkurransedyktige produkter og tilleggstjeneste. En av de få leverandørene som ikke prøver å lure deg med priser på utenlandsbruk etc. Anbefaler Talkmore sterkt! (Og nei jeg jobber ikke i Talkmore etc, har ingenting med dem å gjøre utenom at jeg har vært kunde og vil bli det igjen i fremtiden så snart bindingstiden hos Telia er over).
Hei Christian! For en utrolig hyggelig tilbakemelding, tusen takk! Vi gjør alt vi kan for å gi våre kunder best mulig produkt for pengene, så det du trekker frem av eksempler blir vi veldig glade for å høre. Når dagen kommer og du blir kunde igjen så skal vi stå klare med åpne armer! Med vennlig hilsen Thomas.