Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask respons uten venting, blid og koselig fyr som kunne sakene sine, klart og tydelig avklarende råd
Heisann Ole! I Talkmore er god opplæring av kundebehandlerene et stort fokus for å kunne gi våre kunder profesjonell, rask og hyggelig service. Det er virkelig godt å høre at dette gjenspeiler seg hos deg :-) Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Jeg fikk en utrolig god og hyggelig opplevelse av vedkommende som ringte meg.Veldi god hjelp.
Heisann Gunnar! Dette var en fryd å lese og det er virkelig godt å høre at du har hatt en hyggelig opplevelse i kontakt med kundeservice, det er slik det alltid skal være :-) Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Problemet mitt ble løst av en veldig god kundebehandler som loste meg riktig vei.
Heisann Morten! Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding og det at du er superfornøyd gjør oss ekstra stolte over vårt kundesenter. Vi skal fortsette den gode jobben for å holde deg like fornøyd i lang tid :-) Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Hyggelig å hjelpsom kundebehandler .Så slt ordnet seg .😊👍
Heisann Reidun! Alt ordner seg til slutt og det er godt å høre at dette var tilfelle hos deg med ditt mobile bredbånd. Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding, det setter vi utrolig stor pris på :-) Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Tusen takk for rask og god service ved tilbakeføring av mitt abonnement. Mvh Arne B. V.
Heisann Arne! Selv takk for en hyggelig tilbakemelding! Det er godt å høre at tilbakeføringen av ditt abonnement gikk bra og vi skal gjøre alt vi kan for at du skal bli fornøyd :-) Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Fikk ett bedre tilbud hos som e sparer en del på.Ha en fin dag alle sammen 😊
Heisann Kåre! Så godt å høre at du er fornøyd med kundeservicen og at du fikk et bedre tilbud, det er jo helt gull :-) Vi skal fortsette den gode jobben slik at du forblir fornøyd i mange år fremover. Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Hyggelige kundeveiledere som tar telefonen og fikser det meste på strak arm. Hadde det ikke vert for litt lang ventetid når jeg ringer, så hadde det blitt 5 ⭐. Et tips til Talkmore: Fikse til en ordning slik at kunden kan velge mellom og vente på svar og bli oppringt når første kundeveileder blir ledig
Heisann Oddgeir! Vi skrur på ordningen du nevner i de enkelte tilfellene vi opplever stor trafikk inn til kundesenteret, men i hovedsak ønsker vi å alltid holde køen så lav som mulig så dette ikke skal være nødvendig. Jeg vil takke for innspillet og en hyggelig tilbakemelding :-) Ønske deg en flott dag videre, hilsen Jakob.