Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig hjelpsomme og dyktige medarbeidere. Problemet ble fikset på 123. Takk for god hjelp.
Hei Petar. Akkurat slik kundeservice skal oppleves. Godt å se at det funker i praksis. Tusen takk for at du tok tid ut av dagen din til å gi oss en såpass god tilbakemelding. Det setter vi virkelig pris på! Ha en fin dag videre. Hilsen Anders fra Talkmore
Veldig hyggelig og hjelpsom kundebehandler. Fikk akkurat det jeg var ute etter, byttet mobilabonnement fra Ice til Talkmore
Hei Øystein, Så koselig å se! Takk for at du tok deg tid til å skrive slike fine ord til oss. Det setter vi stor pris på. Ha en fortsatt fortreffelig dag, hilsen Anders i Talkmore.
Jeg er fornøyd med samtale kundeservice veldig bra og rask fikse
Hei Van, Dette var hyggelig å lese. Gode kunder fortjener god og rask kundeservice, så det skulle bare mangle! Ha en fin dag videre. Hilsen Anders i Talkmore
Hyggelig og hjelpsom kundeservice di gangene jeg har tatt kontakt.
Hei Ivar, Takk for fine ord! Dette skal vi fortsette med slik at du får samme gode opplevelse hver gang. Ha en fantastisk dag videre. Hilsen Anders i Talkmore.
Jeg har vært i kontakt med kundeservice hos Talkmore to ganger på forholdsvis kort tid og har fått svar raskt. Kundebehandlerene har vært hyggelige å prate med og flinke til hjelpe meg med det jeg trengte hjelp til, all ære til disse. Tusen takk, hilsen Arild K.
Hei Arild, Masse tusen takk for at du tok deg tiden til å skrive en så flott omtale om nettopp oss! Det setter vi stor pris på, og vi skal så klart fortsette å levere enestående kundeservice. Ha en flott uke, hilsen Anders i Talkmore.
Talkmore er gode på kundebehandling, og de er alltid imøtekomme.
Hei Greven, Dette var hyggelig å høre! Det er akkurat sånn det skal være som kunde hos oss, så jeg er glad du sitter igjen med denne opplevelsen. Vi setter stor pris på gode kunder som deg. Ønsker deg en fantastisk nydelig uke, hilsen Julia.
Tusen hjertelig takk for at vi kan vente med å betale fakturaen før 21. oktober.
Hei Monique! Gode kunder fortjener god service, så klart skal du få utsatt fakturaen. Tusen takk til deg som legger igjen en så god anmeldelse! Ha en fortsatt fin dag, hilsen Anders.