Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Uansett kva en spør om, blir det behandla på beste måte
Heisann Kathrine! Vi er veldig stolte over våre kundebehandlere og blir selvfølgelig ekstra stolte når vi leser slike flotte tilbakemeldinger fra fornøyde kunder. Bedre enn dette blir det ikke :-) Ønsker deg en flott dag, hilsen Jakob.
Topp kundebehandling og god dekning, samt god pris 👍
Heisann Knut! Så godt å høre at du er fornøyd med kundeservice, dekning og prisene våre. Vi skal fortsette den gode jobben slik at du forblir minst like fornøyd i mange år fremover :-) Tusen takk for en hyggelig tilbakmelding. Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Hyggelig kundekonsulenter, som strekker seg langt for at du skal bli fornøyd! Full Telenor dekning.
Heisann Inger! Våre kundebehandlere gjør alt de kan for at våre kunder skal få den beste hjelpen og det er virkelig godt å høre at du er fornøyd med kundeservicen! Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding og anbefalningen :-) Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Hyggelig og hjelpsom dame ,som jeg snakket med.Forklarte tydelig og ingen problem med å endre på abonnementet.
Heisann Inger! Hos oss skal det være enkelt å være kunde og det er virkelig godt å høre at du fikk endret på abonnementet av en hyggelig kundebehandler :-) Tusen takk for denne hyggelige tilbakemeldingen. Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Selger fulgte bra opp, var flink til å lytte, løste mine mobil-problemer, var høflig og blid. Kjørte ikke standard salgspitcer eller leste fra manus!
Heisann Kristin! Dette var ordentlig gøy å høre. Vi er veldig stolte av alle våre kunderådgivere, så det er virkelig fint å se at du er fornøyd. Tusen takk for tilbakemeldingen. Ønsker deg en fortsatt super dag, hilsen Amalie.
Jeg har vært kunde hos Talkmore i lang tid. Jeg har byttet til andre operatører 2 ganger, har angret for hver gang og har alltid kommet tilbake. Det positive med å være kunde hos Taøkmore er gode priser, hyggelige kundebehandler, gode medlemstilbud og trivsel å være kunde hos selskapet.
Heisann Saadyia. Tusen takk for tilbakemeldingen, dette kunne nesten ikke vært bedre! Vi er svært stolte av alle våre ansatte, og jobber alltid for å kunne tilby våre kunder gode priser og tilbud. Vi skal fortsette å jobbe for å holde deg fornøyd i lang tid fremover. Ønsker deg en fortsatt super dag, hilsen Amalie
ingen bindingstid, men du får bonus etter to måneder og må være kunde hos dem. Veldig luring
Hei Edgar, Dette var virkelig ikke gøy å lese. Vi ønsker at våre kunder skal sitte igjen med en god opplevelse når de bestiller abonnement hos oss, så jeg vil beklage dersom dette ikke var tilfelle hos deg. Hvis du kunne sendt oss en e-post til [email protected] med ditt mobilnummer, så skal jeg få sett på om jeg kan finne en god løsning. Ønsker deg en fortsatt fin dag, hilsen Amalie.