Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Meget fornøyd, byttet kun fordi det kom en skamtilbud fra en desperat selger
Ren svindel. Jeg ble tvunget til å betale en månedsavgift for en måned som var etter den måneden da jeg sa opp mitt mobilabonnement. Monopolistisk oppførsel fra dem. Og jeg som har vært en lojal kunde i mange år.
Talkmore lokker med billige førstegangsmåneder. Selv her fikk jeg plutselig høyere fakturaer enn avtalt. Etter endt kampanje ble regningene sinnsyke og skyhøye! Har aldri betalt så mye for data! Det eneste positive med Talkmore er at de har Telenor-dekning.
Er fornøyd med det meste. De har en pris og det er sjelden at det overstiger den faste månedsprisen.
Anmeldelsene med 5 stjerner her må være produsert av TM selv. Alt det negative som er skrevet i de ekte anmeldelsene, er sant, både når det gjelder fakturering første måned og rot og svindel med dataforbruk. Jeg får heller ikke varsel når datakvoten er oppbrukt (som skjer mystisk raskt, sml med forrige leverandør), bare på 80 prosent (som jeg mistenker er 99% for bare jeg så vidt bruker data etter det får jeg skyhøye tilleggsregninger).
Vært kunde fra 23/02 og fram til idag, så får vi faktura på 231 kr, tar kontakt og får da beskjed om at det betales fra påbegynt måned, så det er være å punge ut, ekstra latterlig synes jeg, også fordi man da heller ikke får bruke "14 dagers angrerett" etter at mobilabonnementet er tatt i bruk. Skulle ha hørt på alle advarsler og negative omtaler og holdt meg unna dere. 😠
Jeg har vært kunde 5 GB, betalt 299 abonnement, men de byttet, hvorfor? uten den de er bytte. Andre har godt serbisk, veldig bra. Jeg har fornøyd med Talkmore.