Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kjempe god på kunde service , brukt de i mange år og bytter ikke . Anbefales .
Hei Grethe, Dette var veldig fint å lese! Tusen takk for din omtale og tilbakemelding. Fantastisk å se at dere er fornøyde kunder i mange år. Dette tar vi med oss videre. Ønsker deg en riktig god dag, hilsen Marcus
Svært imøtekommende kundebehandler som møtte meg med vennlighet.
Hei Sissel! Tusen takk for din tilbakemelding og omtale. Fantastisk å lese at du hadde en god opplevelse og ble møtt med vennlighet da du var i kontakt med vårt kundesenter. Det er akkurat slik vi ønsker det. Ha en strålende dag videre, hilsen Marcus
Jeg hadde betalt for mye på en faktura og ringte inn og fortalte at jeg trodde jeg hadde betalt en fang for mye, hun sjekket og jeg fikk tilbakebetalt innen 3 dager .
Hei Marisa, Dette var utrolig gøy å se! Supert at du fikk god hjelp da du var i kontakt med vårt kundesenter. Vi har stort fokus på å alltid levere god kundebehandling til enhver tid, og da hjelper det veldig med tilbakemeldinger som denne. Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Marcus
Alltid hjelp å få når jeg ringer, å møter hyggelige folk. Aldri hadd problem med rådgiverne 🙂
Hei Ståle, Tusen takk for fin tilbakemelding og omtale. Fantastisk å se at du har gode opplevelser med vårt kundesenter. Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Marcus
Fikk hjelp med det som skulle bli i orden . Hyggelig samtale.
Heisann Nazanin! Så godt å høre at det du ringte inn for ble ordnet i kontakt med kundeservice :-) Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding og omtale. Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Høflig , hjelpsom person som fikset meg fra å være sur , misfornøyd med Talkmore til at jeg ble kjempefornøyd med stort smil i finværet
Heisann Oddvar! Dette var jo bare helt fantastisk å høre. Det at du ble kjempefornøyd etter kontakten med kundeservice er slik vi alltid ønsker at det skal være :-) Tusen hjertelig takk for en så hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Vil se om problemet er løst først. Håper på en riktigere dialog for fremtiden.
Heisann Jarle! Det er fullt forståelig at du ønsker en klar dialog og en løsning på problemet. Jeg ønsker gjerne å sjekke opp dette nærmere. Hvis du kunne sendt meg en e-post til [email protected] med ditt telefonnummer og en beskrivelse av saken, så skal jeg gjøre alt jeg kan for å hjelpe :-) Ønsker deg en fortsatt fin dag, hilsen Jakob.