Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg er Kjempefornøyd med kundeservicen hos Talkmore, hyggelige folk, og en får raskt hjelp.
Hei Kristin, Dette gjør meg så glad! Det er akkurat sånn vi ønsker at våre kunder skal oppleve det når de tar kontakt med oss. Takk for fin omtale. Ønsker deg en nydelig dag, hilsen Julia.
Har hatt Talkmore i årevis. Fantastisk dekning. Gode priser, og ikke minst raskt og effektivt å få hjelp. Anbefales på det varmeste 🥰
Hei Grethe, Dette kunne jo nesten ikke blitt bedre! Fantastisk å høre at du har vært fornøyd kunde hos oss så lenge, og ønsker å anbefale oss. Vi setter stor pris på gode kunder som deg. Ønsker deg en strålende uke, hilsen Julia.
Som ny abonnenent godt mottatt. Lite ventetid på service .
Hei Arne, Dette er jo helt fantastisk å høre! Jeg er så glad du fikk god hjelp fra oss. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele denne omtalen. Ha en nydelig uke, hilsen Julia.
Som pensjonist fikk jeg forklart det jeg spurte om på en lettfattelig og enkel måte !!! Jeg anbefaler også andre til å benytte Talkmore, for da får man den hjelpen vi trenger !!!
Hei Helge, Dette var ordentlig gøy å høre! Det er akkurat sånn vi ønsker å behandle våre gode kunder, så jeg er glad du sitter igjen med denne opplevelsen. Jeg håper vi får ha deg som fornøyd kunde i lang tid. Ønsker deg en fantastisk uke, hilsen Julia.
De svarer kundene veldig raskt og prøver å gjøre alle kundene fornøyde
Hei Nizam, Dette var utrolig hyggelig å høre! Det er helt riktig at vi ønsker å gjøre alle våre gode kunder fornøyde, så jeg er glad du sitter igjen med denne opplevelsen! Jeg håper vi får ha deg som fornøyd kunde i mange år til. Ønsker deg en fantastisk dag, hilsen Julia.
Hadde problem med at utgående samtale fra min Iphone ble brutt eller gikk direkte på mobilsvar. Fikk hjelp til å endre noen innstillinger som løste problemet
Hei Louis, Så godt å høre at du fikk god hjelp til å løse problemene du opplevde med utgående samtaler. Ofte skal det heldigvis ikke så mye til å løse slike problemer! Vi setter pris på tilbakemeldingen din. Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Julia.
Fikk redusert den overraskende høye satelittregningen og fikk tips om sperring eller flymodus for fremtidige reiser 🙏 Alle burte automatisk være sperrede for satelittbruk og krevd aktivt godkjenning av bruker, siden det er så utrolig dyrt; Det hadde vært enda bedre enn super kundetjeneste!
Hei Johanne, Dette var godt å høre! Det er egne priser for bruk på Skip som gjør at bruk kan bli dyrt. Vi ønsker alltid å vise forståelse til våre gode kunder, så jeg er glad du sitter igjen med denne opplevelsen. Ønsker deg en fantastisk dag, hilsen Julia.