Jeg har hatt de i over 10 år. De to siste årene har jeg ikke motatt cashpoints, og de skyldte på en system feil at de ikke sendte de til rewards den 10’ende denne mnd. Har byttet til one call, men siden jeg gjorde dette kan de ikke sende cashpoints til «ikke eksisterende» kunder?? Regner med de ikke kan sende faktura heller da. Ikke er det opplyst i abnm jeg nettopp byttet til at det ikke var inkludert 5G. Hold dere unna å finn noen billigere og bedre. Flust av de!
Hei Ruben! Dette hørtes jo absolutt ikke bra ut. Dersom du har hatt krav på Cashpoints og ikke fått disse må jeg bare beklage. Alle våre abonnementer har støtte for 5G, så lenge SIM-kortet er nytt nok og man befinner seg i et område med 5G. Hvis du kunne sendt meg en e-post til [email protected] med ditt telefonnummer, så skal jeg få tatt en titt vedrørende Cashpointsene og gjøre alt jeg kan for å finne en god løsning. Ønsker deg en fortsatt flott torsdag, hilsen Jakob.
Nå har jeg vært i Talk More i maaange år .. er superfornøyd .. jeg forteller mine venner om hvor bra firmaet er .hyggelige vennlige løsnings orienterte og ja hva mer kan jeg si .. Kan virkelig anbefale Talk More 👏😉
Hei Evy, Dette var utrolig gøy å lese! Vi er utrolig glade for at du har en så god opplevelse som kunde hos oss. Supert å se at du anbefaler oss videre, det er akkurat hva vi ønsker fra kundene våre. Tusen takk for denne fine tilbakemeldingen og omtalen din. Ønsker deg en riktig fin dag videre, hilsen Marcus
Det var altfor lang ventetid før svar men det var god hjelp å få etterpå
Hei Kirsti, Tusen takk for din omtale og tilbakemelding. Ikke gøy å lese at du måtte vente lenge før du fikk svar på kundeservice. Dette tar vi med oss videre. Supert å se at du fikk god hjelp når du vel kom frem! Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Marcus
Da jeg ble kunde var jeg for lite oppmerksom. Jeg hadde ikke tenkt over ulempe med lang bindingstid. Å kjøpe ekstra GB er veldig dyrt.
Hei Olav! Dette var jo ikke så gøy å lese. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg og håper at du kan ta kontakt med oss på [email protected] slik at vi får sett nærmere på saken. Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Marcus
Fikk rask inn til svar og fornøyd med alt.fikk opplysninger på riktig og kort svar
Hei Miran, Dette var veldig gøy å lese! Supert å se at du hadde en god opplevelse med vårt kundesenter og at du fikk hjelp raskt. Ønsker deg en riktig fin dag videre, hilsen Marcus
De ansatte er alltid så hyggelige! Jeg opplever alltid at vi blir enige om endringer og diverse, de sjekker opp og pleier å fikse det jeg trenger. Jeg har hatt Talkmore i mange mange år, og vil aldri bytte.
Hei Siri, Tusen takk for din omtale go tilbakemelding. Utrolig gøy å lese at du alltid har en god opplevelse når du er i kontakt med oss. Vi er glade for at du har valgt å være kunde hos oss så lenge og ønsker å være det videre. Ha en fin dag, hilsen Marcus
Konkurransedyktig pris, god dekning, hyggelig og effektiv kundeservice.
Hei, Tusen takk for din tilbakemelding og omtale. Dette var utrolig gøy å lese! Fantastisk at du hadde en god opplevelse med vårt kundesenter og at du er fornøyd med dekningen vår. Ønsker deg en riktig fin dag videre, hilsen Marcus