Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg opplever at ansatte på kundeservice alltid er hjelpsomme, hyggelig, høflig når jeg ringer og trenger hjelp eller har spørsmål om mitt abonnement. Veldig fornøyd etter at jeg byttet telefon-abonnement til Talkmore i desember i fjor. Fikk også gratis abonnement for meg og min sønn ( familie-abonnement) de første 2 mnd.
Heisann Marit! Det at du sitter igjen med denne opplevelsen etter kontakten med kundeservice er bare helt fantastisk! Det at du også er fornøyd med abonnementet ditt er helt gull :-) Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Enkelt å opprette abonnement, kjapt å endre abonnement ved endret behov, oversiktlig app, enkelt å holde styr på ungene sine abonnement, oversiktlig og enkelt å dele data for hele familien, veldig bra kundeservice, veldig positivt at man om ønskelig får trumf bonus på abonnementer, opplever at det er veldig få plasser man ikke har god dekning.
Heisann Iselin! Dette må jeg si var veldig gøy å lese. Det er virkelig godt å høre at du er fornøyd med både app, kundeservice, dekning og abonnementet ditt. Vi skal fortsette den gode jobben for å holde deg like fornøyd i lang tid fremover :-) Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Ble forklart tydelig veldig fornøyd med Talkmore selskap
Heisann Fatima! Det er fantastisk å høre at du er fornøyd. I Talkmore er god og effektiv kundeservice topp prioritert og det er flott å se at dette gjenspeiler seg hos deg! Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding :-) Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Hyggelig og rask kundeservice. Kan anbefale Talkmore på det sterkeste.
Heisann Stine! Det er nesten ingenting som er bedre enn når fornøyde kunder anbefaler oss, det er jo bare helt gull! Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding :-) Ønsker deg en flott dag, hilsen Jakob.
Empatiske kundeservicemedarbeidere som har god kunnskap.
Heisann Annette! Så godt å høre at du sitter igjen med dette inntrykket etter å ha vært i kontakt med kundeservice, slik ønsker vi alltid at det skal være :) Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Alltid hyggelige folk og god service. Det hadde vært fint om dere kunne ringt kunden opp igjen, så vi slipper å sitte lenge i telefonkø. P.g.a. Jobb måtte jeg nå bytte leverandør, dessverre
Heisann Tone! Det er virkelig godt å høre at du er fornøyd med kundeservicen hos oss. Det hender vi setter på det vi kaller "callback" dersom det er mange som ringer samtidig, men dette er ikke noe vi opplever så veldig ofte :) Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake dersom det blir aktuelt i fremtiden. Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Har en mobiloperatør man kan være stolt av. Har selv kun gode opplevelser. 99% den ene prosenten trekker jeg ned pga at jeg har gått uten å huske pin koden min på en søndag og hadde ikke Internett. Og kundeservicen var stengt. Skulle altså ønske det gikk ann å få tak i pin kode på søndager. Bortsett fra det har jeg kun gode tilbakemeldinger..
Hei Trine, Dette gjør meg så glad! Tusen takk for fantastisk omtale. Jeg er glad vi har gode kunder som deg! Det er godt å høre du til slutt fikk tak i PIN-koden din selv om du måtte vente til vi hadde åpent. Håper du forblir kunde hos oss i mange år til! Ønsker deg en fantastisk dag, hilsen Julia.