Talkmore opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg ringte Talkmore sin kundeservice og traff antageligvis Verdensmesteren i Kundeservice. Han leverte så til de grader over hva jeg hadde forventet. Jeg er stum av beundring.
Hei Per, Dette var veldig gøy å lese! Vi er utrolig stolte over våre kundebehandlere, og da er det bare helt fantastisk å se at dette gjenspeiler seg hos deg. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, dette tar vi med oss videre! Ønsker deg en super dag videre, hilsen Rebecca
Lett å snakke med, løyse problemet og alltid hyggelige folk 👍🏻
Hei Eliza, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Det er bare helt fantastisk å høre at du har fått god og hyggelig hjelp når du har vært i kontakt med vår kundeservice, slik ønsker vi det alltid skal være! Ønsker deg en super dag videre, hilsen Rebecca
Alltid god hjelp. God service. Aldri problemer med dem.
Hei Rene, Det er utrolig gøy å høre at du er fornøyd og har gode opplevelser med vårt kundesenter. Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding og omtale! Ønsker deg en super dag videre, hilsen Rebecca
Har aldri hatt en dårlig opplevelse med Talkmore. Kundeservicen er alltid 10/10.
Hei Hisham, Dette er jo bare helt utrolig fint å høre! Jeg er virkelig glad du har hatt gode opplevelser som kunde hos oss i over 5 år. Vi setter stor pris på å ha deg som kunde, og jeg håper du forblir like fornøyd i mange år til. Ønsker deg en fantastisk dag, hilsen Julia.
Har brukt de i mange år .men siste 3 månene blir ikke min betaling regestrert som betalt .selv om jeg har kvitering og betaling går utt av min bank .de hyller og skriker og sier mye stykt .så stenger de tlf .og etter lang tid finner de plutselig pengene
Hei Ellen, Dette høres ikke bra ut! Det er ikke sånn vi ønsker å behandle våre kunder, så det er leit å høre at dette har vært din opplevelse. Jeg ønsker veldig gjerne å hjelpe deg videre med saken din, og undersøke dette nærmere. Send meg en e-post på [email protected]. Ønsker deg en fortsatt fin dag, hilsen Julia.
Aldri følt meg så lurt av et selskap før. De svarer heller ikke på henvendelser, nå gått en måned siden jeg sendte inn en klage. Anbefaler ingen å melde seg inn som kunde her.
Hei Kamilla, Dette var ikke noe gøy å høre! Det er ikke sånn vi ønsker at våre kunder skal føle seg behandlet, og dette ønsker jeg å undersøke nærmere. Send meg gjerne en e-post til [email protected] så jeg kan hjelpe deg videre. Ha en fortsatt fin dag, hilsen Julia.
Fikk god tilbud på fribruk da dlipper eg å betale for fibernett hjemme . Også dobble hastighet Bedre kan d ikkje være
Hei Sam, For en utrolig fin omtale! Dette ble jeg ordentlig glad for å høre. Jeg er helt enig i at det nesten ikke kunne blitt bedre. Vi er glade for å ha gode kunder som deg. Ønsker deg en fantastisk uke, hilsen Julia.