Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi er et ektepar som er pensjonister og medlem av Pensjonistforbundet. I medlemsbladet står det klart og tydelig at medlemmer skal ha 20% rabatt. Når jeg ringer sier kundebehandler at det er kun10% fordi vi har familieabonnement. Dette står i motsetning til annonsen i Pensjonisten, hvor det står: "Våre medlemmer får 20% rabatt på mobilabonnement.." Da blir man motivert til å se etter bedre tilbud andre steder
Hei Gunnar! Jeg vil gjerne avklare situasjonen for deg. Som medlem av Pensjonistforbundet har du faktisk rett til en 20% rabatt på vårt enkeltabonnement, noe som betyr at du kan dra nytte av en betydelig prisfordel. Det virker som om det har vært en misforståelse når det gjelder familieabonnementet. Dessverre gjelder ikke Pensjonistforbundet medlemsrabatt for familieabonnementer. Vi beklager for eventuell forvirring dette har forårsaket. Vi setter pris på din interesse for våre tjenester og ønsker å tilby deg den beste mulige opplevelsen som medlem av Pensjonistforbundet. Hvis det er noe annet vi kan hjelpe deg med, eller hvis du har flere spørsmål, kan du ta kontakt med oss på [email protected]. Ønsker deg en fin uke! 😊 Mvh. Halima
Fantastisk god hjelp og kundeservice alltid. Anbefaler talkmore på det høyeste 😃😃
Hei Anne! Så utrolig gøy å høre at du opplever å få så god hjelp av oss! Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være. Vi setter stor pris på fine omtaler som dette. Jeg er glad vi har gode kunder som deg. Ønsker deg en fin dag! 💛 Mvh. Halima
😀 kort ventetid. Rask og hyggelig hjelp problemet ble løst raskt 😀😀
Hei Turid! Dette er jo bare helt fantastisk å høre! Jeg er glad for å høre at du er fornøyd, og jeg skal gjøre alt jeg kan for at du skal få samme gode opplevelse i mange år til. Takk for fine ord, det setter vi stor pris på! Ha en fin helg når den kommer! 💛 Mvh. Halima
Det var enkelt å få svar på det jeg trengte. Kunderådgiver var veldig hyggelig. Gi ham kudos for det 😉
Hei Johan! Dette blir jeg så glad for å høre, for det er akkurat sånn det skal være! Vi ønsker alltid å hjelpe til så godt vi kan. For oss er det viktig å møte alle våre kunder på en fin og respektfull måte, så jeg er utrolig glad for at du sitter igjen med denne opplevelsen. Jeg er glad vi har gode kunder som deg! Ha en fin helg når den kommer! 💛 Mvh. Halima
Har fått svar på det jeg lurte. Jeg er fornøyd kunde pr.idag.
Hei Natalia! For en utrolig fin tilbakemelding! Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være, så jeg er glad du sitter igjen med denne opplevelsen. Jeg er glad du fikk god hjelp til å løse saken din, og det er godt å høre at du er fornøyd med tjenestene og dekningen vi har! Ønsker deg en fin dag! 💛 Mvh. Halima
Etter mange års Telia Kunde flyttet Jeg over til Talkmore da Telia ikke ville gi meg er tilbud med gratos headset som de gå til mye kunder selv om Jeg ville binde meg i et år. Hos Talkmore fikk Jeg et mye bedre abónement og alt den hjelp Jeg trengte til å komme fort i gang. Det lønner seg å være trofast kun hvis du føler deg tatt være på, så ambefaler alle å bytte abonnent til Talkmore hvis de ikke de blir tatt være på av dagens leverandør😊
Hei Silvina! Tusen takk for at du valgte å bli en del av Talkmore! Vi setter stor pris på tilliten du har vist oss og er glade for at du har fått et abonnement som passer dine behov. Det er fantastisk å høre at vår hjelp har gjort overgangen smidig for deg. Hos Talkmore er vi opptatt av å gi våre kunder gode tilbud og den støtten de trenger. Vi vil fortsette å strekke oss langt for å gi deg den beste servicen og de mest konkurransedyktige tilbudene. Hvis det er noe mer vi kan gjøre for deg, eller hvis du har spørsmål, er du alltid velkommen til å ta kontakt med oss. Takk igjen for at du valgte Talkmore, og vi ser frem til å fortsette å gi deg en positiv kundeopplevelse! 💛 Mvh. Halima
Som regel 100% god service, behjelpelige og villige til å strekke seg langt for å beholde deg som kunde.
Hei Madeleine! For en utrolig fin tilbakemelding! Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være, så jeg er glad du sitter igjen med denne opplevelsen. Jeg er glad du fikk god hjelp til å løse saken din, og det er godt å høre at du er fornøyd med tjenestene og dekningen vi har! Ønsker deg en fin uke! 💛 Mvh. Halima