Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Var tul med faktura. Ringde inn, vart ordnet med en gang
Hei Ingar! Det er ordentlig gøy å høre at du fikk god og rask hjelp med fakturaen din. Tusen takk for tilbakemeldingen. Ønsker deg en fortsatt super dag, hilsen Amalie.
Kjæresten måtte flytte porteringen av telefonnummeret fra Talkmore til 2 dager inn i ny måned, i stedet for i slutten av måneden før. Resultatet ble av talkmore krevde full månedsavgift for disse 2 dagene. I tillegg sluttet hun å motta efaktura ut av det blå et par måneder i forveien. Så hun fikk bare varsel om at fakturaen var forfalt på epost. Men lite pluss i boka for at de ikke da krevde noe ekstra gebyr da... På et kontantkort hadde jeg mottatt velkomstgave på 10GB som gikk ut 29.06.22. I stedet for å varsle meg om dette begynte Talkmore i stedet å trekke mobildatabruken fra saldo. 250 kr på 3 dager for noen hundre MB brukt. Null forståelse fra kundeservice. Det blir en "👎" på en skal fra "👎 til 👍".
Hei! Hvis du har hatt en dårlig opplevelse i kontakt med kundeservice så må vi bare beklage. Et varsel om utgått velkomstgave har vi ikke per nå, men vi sier oss enig at dette kan være lurt å ha fremover. Jeg sjekker gjerne opp i porteringen og belastningen av din saldo. Hvis du kunne sendt ditt/deres nummer til [email protected] så skal jeg få gjort alt jeg kan for å hjelpe og finne en god løsning. Ønsker deg en fortsatt fin dag, hilsen Jakob.
God kundeservice, hyggelige folk, og generelt fornøyd :)
Heisann Yvonne! Det er virkelig godt å høre at du er fornøyd. Vi skal fortsette den gode jobben for å holde deg fornøyd i mange år fremover :-) Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Jeg har nå snakket med tre forskjellige (tror jeg) menn, og alle har vært skikkelig tydelige, rolige og sikre på at det de har sagt har vært riktig. Og det har det. Flott hjelp!
Heisann Lene! I Talkmore er god opplæring av våre kundebehandlere i stort fokus for å gi våre kunder den beste hjelpen. Det er virkelig godt å høre at du fikk hjelpen du trengte i kontakt med kundesenteret :-) Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en flott dag, hilsen Jakob
Hadde onecall før mye rot og trøbbel med dei hat take mor nå og er fornødne med det
Heisann Kent! Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Vi setter stor pris på det og det er virkelig godt å høre at du er fornøyd :-) Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Svært god forståelse for utfordring, rask løsning. Ringte for min samboer og fikk hjelp likevel.
Heisann Karstein! Vi er veldig stolte over vårt kundesenter, men blir ekstra stolte når vi leser slike hyggelige tilbakemeldinger. Det er virkelig flott at du fikk en rask løsning og fikk hjulpet din samboer :-) Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Rask! Affektive til å hjelpe 😊 Det er først gang jeg ringer kundeservice og veldig kort ventetid.
Heiann Nittaya! God og effektiv kundeservice er høyt prioritert hos oss for å gi våre kunder den beste hjelpen. Det er virkelig flott at du sitter igjen med et godt inntrykk :-) Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.