Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert mai 2024
Talkmore
4 277 verifiserte omtaler

Talkmore omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

4.6
Utmerket
4 277 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#1
Utmerket
Talkmore er rangert
#1 av 22 mobilselskaper
88%
Utmerket
88% anbefaler Talkmore
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 4 277 omtaler om Talkmore

FILTRER OMTALER
3 548
230
93
80
326
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Talkmore
Talkmore har 4 277 verifiserte omtaler på Bytt.no

LURERI som nærmer seg SVINDEL

Omtale av  Dace

Jeg er ikke norsk, norsk er min 4 språk. Ble oppringt. Ble presentert informasjon om at mannen min, (som har abonnement sammen med meg på Telia og som er eier/betaler/sjefen) har sagt JA for å bli kunde hos Talkmore. Hun, som ringer sier, at mannen min har blitt enig med dem og vil ha en avtale med dem, og de skulle bare "sjekke" om det er greit med meg, siden jeg er en del av abonnementet hans. Hun presenterer en del informasjon, som får meg til å tro på at hun har snakket med mannen, derfor stoler jeg på henne. Siden jeg tror at mannen/sjefen har sagt ja, så sier jeg ja. Fordi han bestemmer og betaler alt sånn, så skal jeg ikke "tvile på hva han har valgt" Hun får meg til å svare ok på meldingen. Etterpå ringer jeg mannen og finner ut at det var LØGN. Han har IKKE sagt ja til noe. Ville bare bli kvitt dem, da de ringte ham og hun, kvinnen, har insistert å få snakke med meg. HVORFOR vil dere manipulere, lyve og lure nye, potensielle kunder. Stygt. Ekkelt. Dumt gjørt. Jeg vil absolutt IKKE være kunde hos noen som LYVER for å få meg til å si JA til en avtale. Dette føltes som SVINDEL. Håper de fikser situasjonen med en gang. Og forventer, krever at de beklager for denne situasjonen. Jeg har andre, bedre ting å gjøre enn å møtte skrive klager og e-poster midt på natta da jeg har et fly i morgen tidlig.

Svar fra Talkmore
14.02.2024 15:23

Hei Dace! Vi beklager dypt den ubehagelige opplevelsen du hadde med selger. Det er viktig for oss å skape tillit og trygghet hos våre kunder, og vi tar din tilbakemelding svært alvorlig. Vi vil undersøke saken grundig for å forstå hva som skjedde, og vi vil ta nødvendige skritt for å sikre at lignende situasjoner ikke oppstår i fremtiden. Vennligst kontakt oss på [email protected] slik at vi kan løse dette for deg og gjenopprette tilliten din til oss. Ønsker deg en fin dag! 💛 Mvh. Halima

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Talkmore?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Super Fornøyd jeg 😊😀

Omtale av  Karwan

Har bær kunde i 9 år og er Alltid vært Fornøyd Takk

Svar fra Talkmore
09.02.2024 12:50

Hei Karwan, Dette ble jeg ordentlig glad for å høre! Tenk at vi har vært så heldige å få ha deg som kunde i 9 år! Jeg håper virkelig du forblir hos oss i lang lang tid, og at du forblir like fornøyd. Vi setter stor pris på gode kunder som deg! Ønsker deg en fantastisk helg, hilsen Julia.

Dårlig kundeservice

Omtale av  Mona J

Brukte opp all mobildata på 1uke klaget til kundeservice med de ville ikke høre det var ikke noe galt hos Talkmore brydde seg ikke aldri mer Talkmore for oss...

Svar fra Talkmore
09.02.2024 12:58

Hei Mona! Takk for at du deler din opplevelse med oss, selv om den ikke var så positiv som vi hadde håpet på. Når det gjelder mobildata forbruket, vil vi gjerne påpeke at vi ikke har direkte innsyn i hva mobildataen blir brukt til. Forbruket kan skyldes flere faktorer, som for eksempel å ha mobildata aktivt hele døgnet, streaming av innhold i høy oppløsning eller andre bruksmønstre som krever mye data. Vi forstår at dette kan være frustrerende, og vi ønsker å hjelpe deg med å finne en løsning som passer for deg. Vi vil gjerne jobbe sammen med deg for å identifisere eventuelle årsaker til det høye dataforbruket og gi råd om hvordan du kan optimalisere bruken av mobildataen din i fremtiden. Hvis du har ytterligere spørsmål eller bekymringer, er vi her for å hjelpe deg på best mulig måte. Ta kontakt med oss på [email protected]. Med vennlig hilsen, Halima 💛

Retting av faktura.

Omtale av  Terje H

Fikk ordna det jeg skulle med fakturaen. Hyggelig og grei kundebehandler. Kunne ønska litt kortere tid for å "komme gjennom"

Svar fra Talkmore
09.02.2024 12:48

Hei Terje, Så utrolig godt å høre at du fikk løst det du skulle angående fakturaen din og at kundebehandleren som hjalp deg var hyggelig! Det er akkurat sånn det skal være. I perioder kan det være noe lengre ventetid men vi gjør alt vi kan for å svare våre gode kunder så fort som mulig. Takk for fin omtale. Ønsker deg en nydelig helg, hilsen Julia.

Talkmore stjeler min mobildata!

Omtale av  David G

Talkmore ser ut til å uberettiget bruke min mobildata. Til tross for at mobildata er deaktivert på min telefon og alle PC-tilkoblinger til mitt SIM-kort er frakoblet, forbruker de kontinuerlig 97 MB/min, noe som tømmer mine 100 GB på rundt 20 dager. Dette virker usannsynlig og føles som et tyveri. I 15 år med OneCall har jeg aldri hatt et så høyt forbruk. Talkmore.no synes å presse meg til å akseptere dette, og senere redusere datahastigheten etter at de første 100 GB er brukt opp.

Svar fra Talkmore
09.02.2024 13:10

Hei David! Vi forstår viktigheten av å ha kontroll over mobildata forbruket, og vi vil gjerne undersøke nærmere for å finne en løsning på problemet. Når det gjelder det høye forbruket du har opplevd, ønsker vi å forsikre deg om at vi tar slike bekymringer svært alvorlig. Det er viktig å merke seg at vi ikke har direkte innsyn i hva mobildataen blir brukt til, og det kan være flere faktorer som påvirker forbruket, inkludert automatisk oppdatering av apper eller annen bakgrunnsaktivitet på enheten din. Vi ønsker å jobbe tett med deg for å identifisere årsakene til det høye dataforbruket og finne en løsning som passer for deg. Vi vil også sikre at du har all nødvendig informasjon om bruken av mobildataen din, slik at du kan ta informerte beslutninger om hvordan du best kan administrere forbruket ditt i fremtiden. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected]. Ønsker deg en fin uke! Med vennlig hilsen, Halima 💛

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Beste mobiloperatør!

Omtale av  Trude

Gode priser, god dekning og veldig hyggelig kundeservice

Svar fra Talkmore
08.02.2024 16:32

Hei Trude, Så utrolig gøy å høre at du opplever å få så god hjelp av oss! Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være. Vi setter stor pris på fine omtaler som dette. Jeg er glad vi har gode kunder som deg. Ønsker deg en strålende helg, hilsen Julia.

God service

Omtale av  Grete L. T

Tok kontakt ang. Fakt. Som var litt høyere en vanlig, han var hjelpsom med å finne ut hva som hadde skjedd, og det greide vi sammen. En bedrift jeg har hatt kontakt med som hadde vært i Tyskland. Jeg kan jo ikke vite hvor folk oppholder seg når jeg tar kontakt☹️

Svar fra Talkmore
08.02.2024 16:36

Hei Grete, For en fin tilbakemelding! Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være. Jeg er glad du fikk god hjelp til å løse saken din, og at du fant ut av årsaken til at fakturaen din var høyere enn vanlig. Ønsker deg en nydelig helg, hilsen Julia.

Talkmore har 4 277 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Talkmore mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR